افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

49ers می توانند با براک پردی برنده شوند

  • کد خبر : 2932
49ers می توانند با براک پردی برنده شوند

جیمی گاروپولو برای فصل غایب است، اما هیچ تیمی بهتر از سانفرانسیسکو برای پیروزی با کیو بی سیم سوم مجهز نیست. در عصر طلایی رسانه‌های اجتماعی، در روزهایی که مردم می‌خواستند مورد توجه قرار بگیرند، اما تمایلی به انجام کارهای دندانپزشکی خود با سوهان ناخن در TikTok نداشتند، خالکوبی‌های دائمی می‌کردند و اعلام می‌کردند که […]


جیمی گاروپولو برای فصل غایب است، اما هیچ تیمی بهتر از سانفرانسیسکو برای پیروزی با کیو بی سیم سوم مجهز نیست.

در عصر طلایی رسانه‌های اجتماعی، در روزهایی که مردم می‌خواستند مورد توجه قرار بگیرند، اما تمایلی به انجام کارهای دندانپزشکی خود با سوهان ناخن در TikTok نداشتند، خالکوبی‌های دائمی می‌کردند و اعلام می‌کردند که یک تیم ورزشی ماه‌ها قبل برنده یک قهرمانی می‌شود. فصل در حال برگزاری

این تضمین نهایی بود.

آن زمان‌ها ساده‌تر بودند، اما متأسفانه هزینه مربوط به آن به حدی افزایش یافته است که من در بازی با توپ راحت نیستم. اگر روند خالکوبی همچنان راهی بود که جسورانه‌ترین ورزش‌های شما را به توده‌ها منتقل کنید، ممکن است به سالن محلی خود بدوم و در روزهای پس از این خبر که جیمی گاروپولو بقیه بازی‌ها را از دست خواهد داد، آن را روی ساعدم بیاورم. فصل با پای شکسته: 49ers چندین بازی پلی آف را با براک پردی در پست کوارتربک پیروز خواهند کرد. من به اندازه کافی در این مورد مطمئن هستم که حداقل از شما، خواننده عزیز، در تلاش شما برای انجام این کار حمایت خواهم کرد (اگر عبارت “Purdy Neat” را در sans serif در زیر آن دریافت کنید، امتیاز جایزه را دریافت کنید).

نفر بعدی: پردی از QB رشته سوم به مرحله پلی آف رفته است.

سرجیو استرادا / USA TODAY Sports

شاید بعد از پیروزی 49ers بر تیم دلفین که قبلاً در یک بازی کامل با Tua Tagovailoa در مرکز زمین بازی کرده بود، که در آن یک پایان دفاعی غیرقابل انسداد (نیک بوسا) بیشتر وزن شماتیک را به دوش می‌کشید، این موضوع کمی عجیب‌تر به نظر برسد. سانفرانسیسکو دارای یک بازی دویدن عالی و یک دفاع عالی است که می تواند حتی مشکوک ترین بازی کوارتربک را نیز عایق کند (مگر اینکه شما برانکوها باشید). پردی، که 210 یارد را با دو تاچ داون و یک قطع توپ 25 از 37 به دست آورد، این ادعا را نیز کمی خطرناک تر می کند زیرا او حداقل توانایی داشت. در فوتبال یکشنبه شب جیسون گرت، مربی سابق کابوی ها حتی گفت که او “موکسی” دارد، که اگر تا به حال شنیده باشم مکمل الهام بخش است.

با این حال، اکنون باید اعتباری برای طرح ادعایی دریافت کنیم. تصور کنید اگر می‌دانستید که نیک فولز یا کیس کینوم در اوایل فصل 2017 بازی NFC را از بین می‌برند. 49ers می خواهند همین کار را با کوارتربک سوم خود انجام دهند، مردی که آخرین بار در درفت 2022 از ایالت آیووا مرده انتخاب شد.

در روز دوشنبه پس از هفته دوازدهم، نوشتیم که 49ers یکی از درخشان‌ترین تیم‌های فوتبال برای ایجاد یک حمله خنثی در زمان مناسب در تاریخ NFL بودند. از دست دادن Garoppolo باور ما را نسبت به موفقیت های بالقوه آن تغییر نمی دهد. این فقط باور ما را عمیق تر می کند که این درست است.

برای نسخه Cliffs Notes: در زمانی که نرخ فرسایش بالاست، تیم‌ها به ندرت بهترین 11 مدافع خود را شروع می‌کنند، بازیکنان تکل‌ها را با درصد بیشتری از همیشه از دست می‌دهند و دفاع‌ها در برابر پاس‌های عمیق محافظت می‌کنند، و مناطق چک‌داون را کاملاً برای فعالیت باز می‌کنند. مربیان و مدافعان 49ers بهترین گروه از بازیکنان را جمع آوری کرده اند تا پس از گرفتن در NFL مدرن، یاردها را بالا ببرند. دیبو ساموئل، جورج کیتل، کریستین مک کافری، کایل یوزک و براندون آیوک همگی فوق‌العاده سریع، فوق‌العاده فیزیکی هستند و همگی در موقعیت‌های مختلف بازی می‌کنند، که به آن‌ها برتری جزئی در ایجاد بازه‌ها برای دریافت پاس‌های کوتاه‌تر از پشت زمین می‌دهد.

49ها از بازیکنان تیم خود چنین چیزی نمی خواهند هیچ چی، اما آنها مقدار زیادی از کار غرغر می کنند و آن را به بازیکنان دارای موقعیت مهارتی خود واگذار می کنند.

روز یکشنبه در برابر دلفین ها، لحظات گرانبهایی وجود داشت که در آن فرد متوجه تفاوت زیادی شد که در آنجا حضور داشت. سر پردی در مکان مناسبی برای فروش یک بازی تقلبی زیبا بود که با یک جفت مدافع دلفین ها که از ساموئل محافظت می کردند، درگیر شد و به یوشچیک اجازه داد تا به منطقه انتهایی دست نخورده پشت صفحه ی آیوک قانونی بلغزد. در یک رهگیری بعدازظهر، او آیوک را در پوشش تکی به جای مک کافری باز در یک پرتاب چک داون بسیار کوتاه تر و آسان تر انتخاب کرد. با این حال، غریزه آن وحشتناک نبود، و او این بازی را در شش روز آینده به صورت تکراری نشان خواهد داد. او همچنین تکرارهای شروع کننده را در تمرین خواهد داشت.

من چرخه زندگی معمولی کوارتربک پشتیبان NFL را درک می کنم، که با عملکردی بهتر از حد انتظار شروع می شود، سپس در هیاهوی هیاهوی اواسط هفته به اوج می رسد که چگونه تیم ممکن است جواهری صیقل نیافته در میان خود داشته باشد، و به دنبال آن تپنده ها به اوج می رسند. ، درد در سطح میگرن از سقوط کل چیز به زمین پس از یک سری شروع طولانی.

من همچنین آنچه را که در بخش دوم اولین برد پردی در برابر دلفین ها دیدم، درک می کنم. در اینجا یک حریف خوب بود که هنوز کاملاً نمی توانست تشخیص دهد که آیا 49 ها در حال عبور هستند یا می دوند، که هنوز کاملاً قادر به پوشاندن خطوط کوتاه تر از شکاف بین سیارات خاص نیستند و بنابراین نمی توانند با پوردی مانند یک آدم معمولی، محدود و بیش از حد برنامه ریزی شده رفتار کنند. پشتیبان که فقط برای پیروزی 13-10 دعا می کند.

به این ترتیب، ما نمی‌توانیم لزوماً خط سیر او را شبیه به تجربه مایک وایت یا ساعت بیلی زاپ بدانیم. این چیزی بزرگتر از موقعیت و شخص به عنوان یک کل است. و این نکته است.

پوشش NFL بیشتر:

  • اولین بازی دشان واتسون نشان داد که او راه درازی در پیش دارد
  • چرا NFL از تعلیق یک ساله عقب نشینی کرد و با Deshaun Watson کنار آمد؟
  • توپ های بازی MMQB: بهترین اجراهای هفته سیزدهم NFL



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.