افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

بن گوئر: من همیشه انفجار غزه را می خواستم!

  • کد خبر : 293194

به گزارش خبرآنلاین به نقل از الجزیره، ایتامار بن گور، وزیر امنیت داخلی رژیم تندرو صهیونیستی در سخنانی اعتراف کرد: من همیشه خواهان انفجار غزه و اجرای حملات متمرکز بوده ام. بن گویر با اشاره به استعفای بنی گانتز از کابینه جنگی رژیم صهیونیستی و افشای اختلافات مقامات این رژیم گفت: پیوستن من به کابینه […]

به گزارش خبرآنلاین به نقل از الجزیره، ایتامار بن گور، وزیر امنیت داخلی رژیم تندرو صهیونیستی در سخنانی اعتراف کرد: من همیشه خواهان انفجار غزه و اجرای حملات متمرکز بوده ام.

بن گویر با اشاره به استعفای بنی گانتز از کابینه جنگی رژیم صهیونیستی و افشای اختلافات مقامات این رژیم گفت: پیوستن من به کابینه جنگ مهم است. الحاق حزب گانتز به کابینه به وحدت مطلوب دست نیافت.

وزیر امنیت داخلی تندرو رژیم صهیونیستی ادامه داد: درخواستی را به نخست وزیر نتانیاهو ارائه کردم تا برای رسیدن به پیروزی به کابینه جنگ بپیوندد.

بن گویر در ادامه اظهارات خود افزود: خروج گانتز از کابینه فرصت بزرگی برای پیشرفت و پیروزی است.

لازم به ذکر است که بنی گانتز، عضو سابق کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شب گذشته استعفای خود را اعلام کرد.

این عضو مستعفی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: امروز با ناراحتی کابینه جنگ را ترک می کنم. من از نتانیاهو می خواهم که با برگزاری هر چه سریعتر انتخابات زودهنگام موافقت کند و یک کمیته تحقیقاتی سراسری تشکیل دهد.

بنی گانتز گفت: نتانیاهو به دلیل ملاحظات سیاسی از تصمیمات استراتژیک مهم جلوگیری می کند. ملاحظات سیاسی کابینه نتانیاهو تصمیمات استراتژیک در جنگ غزه را مختل می کند. من این کابینه را ترک خواهم کرد. زیرا نتانیاهو ما را از حرکت به سمت دستیابی به یک پیروزی واقعی باز می دارد.

این عضو کابینه جنگی رژیم صهیونیستی پیش از این به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر قدس تا 10 ژوئن (دوشنبه) فرصت داده بود تا استراتژی مشخصی را برای جنگ و مرحله بعدی آن تعریف کند. او اعلام کرده بود در غیر این صورت استعفا می دهد.

۳۱۰۳۱۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.