افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

پیشتاز تبادل بایننس در بین رقبا؛ مدیر عامل بایننس به دنبال یک میلیارد کاربر است!

  • کد خبر : 293021
پیشتاز تبادل بایننس در بین رقبا؛  مدیر عامل بایننس به دنبال یک میلیارد کاربر است!

بر اساس گزارش شرکت تحلیل دارایی دیجیتال Kaiko، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس همچنان در بیش از یک زمینه پیشتاز رقبای خود است. به مناسبت 200 میلیون کاربر صرافی بایننس به گزارش کیکو درباره رتبه بندی صرافی ها و صحبت های ریچارد تنگ، مدیرعامل این صرافی پرداخته ایم. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید […]

بر اساس گزارش شرکت تحلیل دارایی دیجیتال Kaiko، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس همچنان در بیش از یک زمینه پیشتاز رقبای خود است. به مناسبت 200 میلیون کاربر صرافی بایننس به گزارش کیکو درباره رتبه بندی صرافی ها و صحبت های ریچارد تنگ، مدیرعامل این صرافی پرداخته ایم.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

رتبه بندی مبادلات از دیدگاه کایکو

به گزارش اسمارتک نیوز، کایکو در گزارش جدید خود ده صرافی ارز دیجیتال برتر را از نظر نقدینگی رتبه بندی کرده و بایننس را در صدر فهرست قرار داده است. پس از Binance، صرافی های Bybit و Coinbase وجود دارد.

در این گزارش اشاره شده است:

صرافی های دارای نقدینگی شرایط معاملاتی برتری مانند لغزش کمتر و ریسک اجرایی کمتر را ارائه می دهند. در حالی که نقدینگی را می توان به روش های مختلفی محاسبه کرد، ما یک امتیاز نقدینگی برای رتبه بندی مبادلات در این سه ماهه با استفاده از پنج معیار شامل حجم و عمق بازار ایجاد کرده ایم.

نگاهی به رتبه نقدینگی 43 صرافیبایننس، بزرگترین صرافی جهان، رهبری را بر عهده دارد. با این حال، بایننس عواملی مانند امتیازات حاکمیتیپس از Coinbase و Bitstamp در مقام سوم و نسبت به رقبای برتر خود ضعیف تر بوده است.

منبع: Kaikoمنبع: Kaiko
منبع: Kaiko

این شرکت تحلیلی رتبه نقدینگی خود را با ترکیبی از حجم معاملات بورس، سهم حجمی، عمق بازار، امتیاز پراکندگی ضریب تغییرات و امتیاز کیفیت بازار کسب می کند.

کایکو می گوید که بایننس در سه ماهه اول امسال بیشترین حجم معاملات در میان همه مبادلات

در رتبه دوم بورس Upbit قرار گرفت. با این حال، کایکو می گوید که مبادله کره ای دلیل آن است شفافیت کمتر در مقایسه با بایننس، در رتبه آخر رتبه بندی کلی خود قرار گرفته است:

با نگاهی به 10 صرافی برتر این سه ماهه، به نظر می رسد که بایننس نیز باشد مایع ترین صرافی و مبادله ای که متوسط ​​است بیشترین حجم معاملات ثبت کرده است جالب اینجاست که بعد از Binance، صرافی کره ای Upbit وجود دارد که علیرغم حجم ظاهرا بالا، به دلیل امتیاز پایین معاملاتی که دارد در رتبه 10 قرار گرفته است.

منبع: Kaikoمنبع: Kaiko
منبع: Kaiko

اظهارات مدیر عامل بایننس پس از تعداد کاربران این صرافی به 200 میلیون نفر رسید

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس، گفت که صنعت ارزهای دیجیتال دوران «پذیرش‌کنندگان اولیه» را پشت سر گذاشته و اکنون وارد دوران «اکثریت اولیه» شده است.

تعداد کاربران این صرافی اخیراً به 200 میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است که بالاترین رقم ثبت شده در بین تمامی صرافی های ارز دیجیتال تاکنون است.

تانگ در این باره نوشت:

ما بسیار مفتخریم که به 200 میلیون کاربر ثبت نام کرده ایم و از حمایت کاربران خرسندیم. این دستاورد تجسمی از اعتمادی است که جامعه ارزهای دیجیتال و بازیگران صنعت همچنان به اکوسیستم بایننس دارند.

شایان ذکر است تعداد کاربران بایننس است فقط در 26 ماe از 100 تا 200 میلیون نفر افزایش یافته است

تنگ در ادامه گفت:

این نقطه عطف فقط یک پیروزی برای بایننس نیست. بلکه نشانه ای از رشد و بلوغ گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال است. ما از «پذیرنده‌های اولیه» کریپتو به «اکثریت اولیه» تبدیل شده‌ایم، که نشان می‌دهد بیشتر جمعیت جهان به کریپتو و امکانات بی‌حد آن روی آورده‌اند.

او اضافه کرد:

بایننس به این زودی ها عقب نشینی نمی کند و همچنان ماموریتی دارد یک میلیارد کاربر رسیدن

مسیر رسیدن به یک میلیارد کاربر آسان نخواهد بود. برای دستیابی به این هدف، تعداد افرادی که در حال حاضر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان دارند باید باشد دو برابر باشد و از هشت نفر روی کره زمین یک شخص رمزنگاری را انتخاب کنید.

وطن بلاک چین

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-10 18:15:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.