افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

HMD سعی می کند نوکیا لومیا 920 را با گوشی Skyline احیا کند

  • کد خبر : 292944
HMD سعی می کند نوکیا لومیا 920 را با گوشی Skyline احیا کند

HMD Global قصد دارد گوشی هوشمند Skyline را با طراحی شبیه به لومیا 920 نمادین نوکیا عرضه کند. گزارش کردن تنهاHMD Global، شرکتی که در حال حاضر مسئول ساخت گوشی های نوکیا است، به نظر می رسد که علاقه مند به احیای نوستالژی است. ماه گذشته، این شرکت نوکیا 3210 کلاسیک را با ویژگی های […]

HMD Global قصد دارد گوشی هوشمند Skyline را با طراحی شبیه به لومیا 920 نمادین نوکیا عرضه کند.

گزارش کردن تنهاHMD Global، شرکتی که در حال حاضر مسئول ساخت گوشی های نوکیا است، به نظر می رسد که علاقه مند به احیای نوستالژی است.

ماه گذشته، این شرکت نوکیا 3210 کلاسیک را با ویژگی های مدرن عرضه کرد. حالا به نظر می رسد که این شرکت دوباره این کار را با گوشی Skyline انجام خواهد داد.

قبلا در تکناک اخبار ما بر اساس تلاش HMD برای ساخت تلفن Skyline پست گذاشته بودیم. اکنون اولین تصاویر رندر شده از این گوشی توسط کاربری به نام @smashx_60 در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده است.این تصاویر گوشی را یادآور زبان طراحی Fabula است که برای اولین بار با نوکیا N9 معرفی شد. اما با طرح رنگ زرد روشن آن، نمی توانید به یاد نوکیا لومیا 920 بیفتید.

گیزموچینا او می نویسد در حالی که زبان طراحی این گوشی قدیمی به نظر می رسد، مشخصات آن کاملا به روز است. طبق گزارش‌های قبلی، Skyline از یک نمایشگر قدیمی‌تر FHD+ با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز، یک تراشه میان‌رده نسل دوم Qualcomm Snapdragon 7s، یک دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین با زاویه دید فوق‌العاده استفاده خواهد کرد. . یک دوربین ماکرو و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی.

افق 1

نیروی مورد نیاز برای اجرای Skyline توسط یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی تامین می شود. علاوه بر این، گفته می شود که این گوشی دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود. از دیگر ویژگی های گوشی جدید HMD Global می توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو و سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

در نهایت باید بگوییم که HMD Global برای نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی Skyline قیمت 520 یورو در نظر گرفته است. این گوشی احتمالا در ماه جولای عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.