افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

قبل و بعد از ستایش دهقان / گل نسایی جیران در شانزده سالگی بسیار زیباتر از سریال است.

  • کد خبر : 292933
قبل و بعد از ستایش دهقان / گل نسایی جیران در شانزده سالگی بسیار زیباتر از سریال است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- در سال های اخیر، سریال های نمایش خانگی به قدری پیشرفت کرده اند که به نظر می رسد خود به خود مخاطبان سینما را جذب می کنند. اما بدون شک همه این سریال ها چندان پرمخاطب نیستند و برخی بالا می روند و برخی دیگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- در سال های اخیر، سریال های نمایش خانگی به قدری پیشرفت کرده اند که به نظر می رسد خود به خود مخاطبان سینما را جذب می کنند. اما بدون شک همه این سریال ها چندان پرمخاطب نیستند و برخی بالا می روند و برخی دیگر پایین می آیند. جالب است که برخی سریال ها خوب کار می کنند اما به دلایل مختلف فیلمنامه را خراب می کنند و مخاطب را ناراضی می کنند. اگر از طرفداران سریال های خانگی هستید احتمالا برای کدام یک از این موارد مثالی به ذهنتان خطور کرده است. اما جدای از اینها، هر کدام از این پروژه ها سیاست کاری خاص خود را برای جذب مخاطب دارند که یکی از جذاب ترین آثار «جیران» بود. این نمایش به کارگردانی حسن فتحی به دلیل استفاده از بازیگران خوش تیپ و لباس های زیبا و گریم های بسیار آشفته و تاثیرگذار و البته گاهی دیالوگ های اروتیک قابل توجه بود و مخاطبان زیادی داشت. البته در این کار حضور هنرمندان جدیدی مثل ستایش دهقان هم کمکی به بالا بردن سریال بود که خب به نتیجه رسید.

در واقع این بازیگر جدید با یک شات خوش درخشید. چون هم بازیگر معروف شد و هم سریال جنبه جالبی پیدا کرد. جیران که به بازیگران زیادی نیاز داشت، در واقع با چهره های محبوب بسیاری آمد و چهره های جدیدی را آورد که سکانس های جالبی را با هم انجام دادند. تایشه دهقان شخصیت گلنسا یا بهتر است بگوییم خواهر جیران را بازی کرد و به شهرت رسید. ستایش دهقان متولد دهه 80 در ابتدای سریال جیران 14 ساله بود و با توجه به پخش جیران 1401 این بازیگر اکنون 16 ساله است. ستایش دهقان متولد 1387 و در حال حاضر یک نوجوان زیباست. او در اینستاگرام بسیار فعال است و عکس های قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت زیرا ستایش دهقان قبل از جیران و در سنین پایین تجربه بازیگری را داشت.

ستایش کشاورز

ستایش کشاورز

ستایش کشاورز



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.