افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بهترین خط چشم برای چشم های ریز/ بیش از نصف، زیبایی ایرانی با این چشم ها جذاب به نظر می رسد

  • کد خبر : 292768
بهترین خط چشم برای چشم های ریز/ بیش از نصف، زیبایی ایرانی با این چشم ها جذاب به نظر می رسد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- مدت هاست که بین خانم ها بحثی وجود داشته و دارد و آن این است که بیشتر خانم ها از آرایش استفاده می کنند تا جلوی چشمشان زیبا به نظر برسند، چرا که آقایان تفاوت بین افراد بی آرایش را درک نمی کنند. و اونی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- مدت هاست که بین خانم ها بحثی وجود داشته و دارد و آن این است که بیشتر خانم ها از آرایش استفاده می کنند تا جلوی چشمشان زیبا به نظر برسند، چرا که آقایان تفاوت بین افراد بی آرایش را درک نمی کنند. و اونی که زیاد آرایش میکنه اونقدر طبیعیه که نظرش اینجا منسوخ میشه ولی خانمها برعکس هستن و موهامونو از صورتمون در میارن و شما آرایش میکنین. کوچکترین تغییری در صورت شما، خیلی زود متوجه می شوند، مثلاً اگر روی گونه هایتان ژل بزنید، نمی توانید بگویید که برای برجسته کردن گونه از آرایش استفاده کرده اید، زیرا خانمی که می خواهید گول بزنید، این کار را انجام می دهد. بفهم که داری خیانت میکنی و ما موردی داشتیم که حتی بنده خدا هم کاری نکرد ولی بعضی خانمها انگ عملی بهش میزنن!

بنابراین آرایش و زیبایی را به هیچ وجه نمی توان در سر یک زن قرار داد، اما مسئله ای که این وسط وجود دارد این است که هر زنی باید بفهمد که آرایش خوب است، همانی که عیوب صورت را بپوشاند و زیبایی آن را برجسته کند، زیرا آرایش قرار نیست شما را فردی متفاوت بسازد، به عنوان مثال، وقتی آرایش شیک برای دانشگاه سبک و ساده است، اگر آرایش شلوغ و پف دار را انتخاب کنیم بد خواهد بود. نکته دیگر این است که اگر می خواهید با استفاده از آرایش زیبایی خود را افزایش دهید، باید با توجه به ویژگی های صورت خود اکسسوری های مناسبی را انتخاب کنید، مثلا اگر چشمانتان کوچک است، باید بهترین خط چشم را برای چشم های کوچک انتخاب کنید. برای این کار چند خط چشم از این مدل را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

مداد چشم پانورامای من

به سراغ اولین محصولی می رویم که می تواند برای چشم های کوچک مناسب باشد که مداد چشم پانورامیک Mai است. البته می توانید با خود بگویید چرا برای اولین محصول مداد معرفی کردیم که باید بگوییم زیرا در کشیدن خط چشم با مداد مهارت بیشتری خواهید داشت و برای درشت نشان دادن چشمان خود می توانید از این مداد استفاده کنید. مدادی که نرم است و به راحتی از انتهای چشم سایه پشت پلک زده و سپس آن را با هم ترکیب می‌کنیم تا چشم‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند.

در مورد فرمولاسیون این محصول باید بگوییم که از موم های طبیعی، روغن پالم و روغن نارگیل در آن استفاده شده است و علاوه بر ماندگاری، خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد. از دیگر مزیت های این مداد این است که رنگ های متنوعی دارد و به همین دلیل می تواند نقش سایه را نیز ایفا کند.

بهترین خط چشم برای چشم های کوچک.

خط چشم ژل یورن

یکی از جذاب ترین خط چشم هایی که توصیه می کنیم حداقل یک بار آن را امتحان کنید، خط چشم ژله ای یورن است که به دلیل داشتن ژل، چسبندگی و ضخامت بیشتری دارد و اگر در کشیدن خط چشم مهارت ندارید یا مبتدی هستید، می تواند کارساز باشد. برای شما بهترین گزینه است. همچنین خوبی این محصول این است که رنگ های مختلفی دارد که می توانید با توجه به سلیقه و فرم خود از بین انواع این خط چشم انتخاب کنید و تغییری اساسی و زیبا در چهره شما ایجاد کند.

ضد ریزش و ضد آب است و نگران پخش شدن آن نخواهید بود. از آنجایی که برس دارد، می توانید خط چشم را با دقت و حوصله بکشید و البته می توانید به راحتی آن را بکشید تا چشمانتان درشت و کشیده به نظر برسد.

بهترین خط چشم برای چشم های کوچک.

خط چشم ژلی فلورمار

یکی دیگر از مناسب ترین گزینه ها در زمینه خط چشم برای چشم های ریز، خط چشم ژله ای فلورمار است که اگر در انتخاب رنگ آن و همچنین در کشیدن ظریف خط چشم خود دقت کنید، می توانید از آن برای ایجاد زیبایی بی نظیری استفاده کنید. صورتت. چشم ایجاد می کند این محصول فوق العاده از برند فلورمار دارای رنگدانه های متراکم و غلیظی است و به همین دلیل می توانید با آن خط چشمی عالی و زیبا بکشید، حتی اگر مهارت خاصی در خط چشم ندارید.

این محصول دارای اپلیکاتور مویرگی است که مواد را به خوبی اجرا می کند و سپس آن را به راحتی به پشت پلک منتقل می کند. هرچه از ماندگاری آن بگوییم کم گفته ایم.

بهترین خط چشم برای چشم های کوچک.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.