افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

یک روش مش کردن مو با کلاه / ترفند وجود دارد که در اینجا با یک رنگارنگ زیبا و شیک به شما آموزش دادم.

  • کد خبر : 292686
یک روش مش کردن مو با کلاه / ترفند وجود دارد که در اینجا با یک رنگارنگ زیبا و شیک به شما آموزش دادم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی مو بیش از آنچه تصور می کنیم در ظاهر افراد تاثیر دارد. اگر استایل شیک و خوش فکری دارید، اما رنگ مو و مدل مویی که دوست دارید ندارید، بدون شک کارهایی برای زیباتر کردن استایل خود انجام داده اید. شاید برای مرد فقط […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی مو بیش از آنچه تصور می کنیم در ظاهر افراد تاثیر دارد. اگر استایل شیک و خوش فکری دارید، اما رنگ مو و مدل مویی که دوست دارید ندارید، بدون شک کارهایی برای زیباتر کردن استایل خود انجام داده اید. شاید برای مرد فقط این مهم باشد که موها قهوه ای شود و بگویند خوب اگر مشکی بود اشکالی ندارد، اگر سفید شد اشکالی ندارد اما برای خانم ها موهایتان را رنگ کنید و البته رنگ کنید. با یک سبک بسیار مهم است و می تواند تأثیر بزرگ و ملموسی داشته باشد. یک در زیبا داشته باشید. از آنجایی که رنگ مو مطابق با صنعت مد در نظر گرفته می شود، اساس ترندها و تغییرات است و می تواند هر از گاهی، هر سال یا حتی هر چند سال یکبار تغییر کند.

سال هاست که یکی از پرطرفدارترین مدل های رنگ موی مشبک است. مش بندی می تواند یک دگرگونی خاص و دیوانه کننده در موهای یک زن ایجاد کند، به گونه ای که زیبایی کلی یک فرد را تحت تاثیر قرار دهد و تصویر جدیدی برای او ایجاد کند. روش کلاه بافی یکی از رایج ترین روش هایی است که بسیاری از خانم ها حتی در خانه از آن استفاده می کنند. اما هی، برای به دست آوردن یک نتیجه عالی، همه چیز نیاز به نگرانی هایی دارد که شاید همه درباره آنها ندانند. مش بندی با کلاه هم همینطور است و در اینجا قصد داریم این ترفندها را یاد بگیریم. اگر شما هم دوست دارید این ترفندها را یاد بگیرید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

روش درهم تنیدگی مو با کلاه به این صورت پیش می رود.

1. خلاصه اولین کاری که باید انجام دهید این است که موهایتان را خوب شانه کنید تا گره ها باز شوند و موهایتان صاف شود. موهای گره خورده از سوراخ های کلاه خارج نمی شوند و دردناک خواهند بود.

2. فقط به یاد داشته باشید که موهای خود را خشک کنید زیرا به هیچ وجه نباید خیس یا مرطوب باشند. موهای خود را کاملا خشک کنید، زیرا موهای خیس از سوراخ کلاهک خارج نمی شوند و به شما آسیب نمی رسانند. به خصوص اگر موهای شما خیلی بلند باشد، کار دشواری خواهد بود. اگر موهایتان خیلی بلند است بهتر است کوتاه کنید.

3. فراموش نکنید که هنگام کندن مو با گیره، نیازی نیست گیره را زیاد داخل کلاه فرو کنید، زیرا در واقع باعث برخورد گیره به پوست سر و ایجاد زخم می شود.

روش بافتن مو با کلاه

نکات مهم در مورد کلاه های مشبک

4. اکنون زمان آن است که مقدار مورد نظر مو را از داخل نی جدا کنید و شروع به تهیه مواد کشسان کنید. در اینجا باید پودر مش را با اکسیدان 12 درصد یا درجه 3 مخلوط کنید تا مواد به حالتی شبیه ماست برود. فراموش نکنید که مواد نباید خیلی سفت یا شل باشد.

5. اکنون زمان آن است که مواد را با دقت به موهای خود بمالید و سپس آن را با کلاه نایلونی بپوشانید. حالا یک حوله بردارید و روی موهایتان بگذارید زیرا این کار باعث می شود موهایتان گرم بماند و رنگ آن روشن شود و به پایه برسد.

6. صبر کنید تا موها به پایه برسد و آن را بشویید. البته نباید نرم کننده بزنید، پس از برداشتن آب اضافی موها، رنگ مورد نظر را بزنید.

7. پس از گذشت یک ربع، رنگ را از روی موها پاک کرده و به موها نرم کننده بزنید. سپس کلاه را بیرون آورده و موهای خود را به خوبی خشک کنید.

روش بافتن مو با کلاه

ترکیب رنگ های جدید.

ترکیب رنگ یخی: موها باید بعد از رنگ C10+00/0 + تنوع نقره ای + اکسیدان درجه یک تقریباً سفید باشند.

ترکیب رنگ زیتونی: رنگ مو M8 بسته به حجم موهای بافته شده + اکسیدان شماره 1 پایه سفید کننده 9.

ترکیب رنگ خاکستری: رنگ مو A10+11/1 +_ امتیاز اکسیدان 1 پایه دکلره 10.

روش بافتن مو با کلاه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.