افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

آیا سازندگان «همستر کمبت» به کاربران Zehr توجه دارند؟

  • کد خبر : 292328
آیا سازندگان «همستر کمبت» به کاربران Zehr توجه دارند؟

به گزارش بارنا؛ همستر کامبت از طرفداران NatCoin نیست و اگر کسی این را بگوید، احتمالاً می‌خواهد شما را از سرگرمی‌های جذاب و فراگیر این روزها منحرف کند. مبارزه با همستر هویت مستقلی دارد. یک تیم قدرتمند از گروه تلگرام برای همستر کامبت برنامه ریزی کرده است تا علاوه بر مرحله تپ به ظاهر ساده، […]

به گزارش بارنا؛ همستر کامبت از طرفداران NatCoin نیست و اگر کسی این را بگوید، احتمالاً می‌خواهد شما را از سرگرمی‌های جذاب و فراگیر این روزها منحرف کند.

مبارزه با همستر هویت مستقلی دارد. یک تیم قدرتمند از گروه تلگرام برای همستر کامبت برنامه ریزی کرده است تا علاوه بر مرحله تپ به ظاهر ساده، یک بازی پازل کامل را برای کاربران سازماندهی کند و به آنها اجازه دهد با کسب بارها سکه به دست آورند و دارایی های خود را افزایش دهند. هدف بازی همستر کمبت جمع آوری سکه های بیشتر است و می گویند شاید روزی بتوان سکه ها را واقعا خرید، فروخت و با ارزش شد.

تا آن روز، می‌توانید پول واقعی، ارز دیجیتال یا حتی NatCoin را در مبارزه با همستر خرج کنید. علاوه بر این، فروشگاه رسمی بازی تی‌شرت‌ها و کلاه‌هایی با لوگوی Hamster Combat را به کاربران می‌فروشد. با این حال، بزرگترین سوال این است که در نهایت با سکه های همستر کمبت چه کاری انجام می شود و چه زمانی می توان آنها را به پول واقعی تبدیل کرد. این مقاله به سوالات شما پاسخ می دهد و ذهن شما را برای پذیرش برخی حقایق آماده می کند.

قیمت یک همستر واقعا چقدر است؟

قیمت همستر کمبت صفر نیست. اجازه ندهید گروهی از افراد حسود بر سر شما کلاه بگذارند یا فرصت ایده آل برای ثروتمند شدن را از شما بگیرند. تنها واقعیت این است که همستر کمبت در حال حاضر قیمتی ندارد و ما از آینده اطلاعی نداریم.

قیمت همستر کمبت تا زمانی که لیست نشده باشد قابل محاسبه نیست. پیش بینی های اولیه حاکی از آن است که هر میلیارد سکه همستر کمبت در آینده نامعلومی به یک یا در نهایت دو دلار خواهد رسید. اطلاعات فعلی نشان می دهد که برخی از ادعاهای مطرح شده در مورد 100000 همسترکوین معادل 280 دلار نادرست و بی اعتبار هستند.

آیا Hamster Combat به کاربران پاداش می دهد؟

Hamster Combat وعده می دهد که به زودی به کاربران برای وفاداری، صبر و انعطاف پذیری آنها پاداش می دهد. این یک رویه رایج در بین شبکه‌های رمزنگاری است به طوری که تلاش‌های کسی نادیده گرفته نمی‌شود. خبر بد این است که می گویند مبلغ پاداش بر اساس ذخیره سازی و تعداد سکه های همستر کمبت نیست که بر اساس ساعت فعالیت کاربران محاسبه می شود.

Hamster Combat در حال حاضر حدود 100 میلیون کاربر دارد، اما بین 30 تا 40 میلیون کاربر فعال دارد. اگر همین تعداد کاربر 5 دلار ایردراپ دریافت کنند، مدیران پروژه به 200 میلیون دلار پول نیاز خواهند داشت. اگر کسی گفت که این غیرعملی است و سعی می کند تلاش های شما را در همستر کمبت زیر سوال ببرد، عصبانی نشوید. از آنجایی که آنها نمی دانند، اپراتورهای بازی به لطف تبلیغات و سایر درآمدهای مختلف چندین برابر این مبلغ را به جیب می زنند. پرتاب 200 میلیون دلار به سمت کاربران Hamster Combat هیچ تاثیر عملی ندارد.

بیشتر بدانید Hamster Combat یک بازی مبتنی بر پلتفرم تلگرام است که در مدت کوتاهی محبوبیت زیادی به دست آورده است. این بازی متعلق به دسته بازی‌های Tap to Earn است، به این معنی که بازیکنان با کلیک کردن روی یک دکمه روی صفحه، سکه‌های مجازی کسب می‌کنند.

آیا همستر کمبت دست کم گرفته شده است؟

مبارزه با همستر فقط ضربه زدن به صفحه نمایش نیست. برخلاف آنچه افراد حسود می گویند، کاربران همستر کامبت می توانند علاوه بر ضربه زدن و کسب سکه های همستر کامبت با حل پازل و بازی، در چالش های مختلفی نیز شرکت کنند.

همستر کامبت مانند بازی ها و سرگرمی های دیگر دارای کدهای تقلب و پسوردهای زیادی است که حتما آن ها را به صورت ربات همستر کامبت، ورق بازی یا کد مورس همستر کامبت دیده اید. گردانندگان بازی در مورد این موارد می‌دانند و ممکن است بخواهند وقتی به مرحله پرداخت پاداش در درآمد در ساعت رسیدیم، نگاهی دقیق‌تر به آن‌ها بیندازند.

ربات همستر کمبت و چیزی شبیه کد مورس، زمان اشتراک پاداش و سود احتمالا توسط کاربران آپلود می شود تا هیچکس نتواند با تقلب برنده شود. آنها پیش‌بینی کرده‌اند که وقتی بازی بسته می‌شود، سکه‌ها و زمان سپری شده در بازی را می‌شمارند تا اگر کسی «مولتی» بازی کرده یا تقلب کرده است، بتواند آنها را بگیرد.

در صورت عمل به وعده ها، ممکن است با پرداخت پاداش، قیمت همستر کاهش یابد. زیرا همه می خواهند فروشنده باشند و دارایی خود را به پول نقد تبدیل کنند. برای جلوگیری از این حادثه وحشتناک، آنها قطعا اقداماتی را انجام می دهند تا همه دارندگان همسترکوین فروشنده نباشند.

اگر مدیران بازی تصمیم بگیرند که پرداخت پاداش را به گونه ای برنامه ریزی کنند که دست اکثر کاربران جدید خالی بماند و پاداش به کاربران قدیمی شبکه برسد، می تواند پایان تلخی داشته باشد.

آیا همستر سرنوشتی مانند NatCoin دارد؟

همستر Combat Coin در بهترین حالت سرنوشتی مشابه NatCoin خواهد داشت. البته اگر همه چیز خوب پیش برود و کسی متوجه نشود. Natcoin در نوامبر 1402 وارد شد و استخراج آن تقریباً به همین روش انجام شد. از آن روز، NatCoin در چندین صرافی ایرانی و خارجی فهرست شده است و اکنون به طور رسمی “ارزش‌گذاری” شده است.

روز شنبه 28 خرداد، قیمت نت کوین در صرافی نوبیتکس به حدود 1200 تومان رسید و اگر فردی به هشت میلیون تومان پول نقد نیاز داشت، باید برای حدود 7000 نت کوین خریدار پیدا می کرد. یکی از شگفتی های دیگر بازار فروش NatCoin این است که صرافی Nobitex بیشترین حجم معاملات 24 ساعته را دارد.

احتمالاً NatCoin به دلیل ظهور بازی همستر Combat در ایران محبوب شده است زیرا تلگرام به کاربران این امکان را می دهد که NatCoin را در قالب دارایی های درون بازی برای خرید سکه هامستر کامبت و گزینه های دیگر از جمله لباس و عینک آفتابی برای شخصیت Hamster Combat خرج کنند.

بیشتر بدانید Hamster Combat فقط یک بازی کلیک ساده نیست. این بازی دارای جنبه های استراتژیک و مدیریتی نیز می باشد. بازیکنان می توانند صرافی های ارزهای دیجیتال را با استفاده از ارزهای مجازی خود خریداری و ارتقا دهند. آنها همچنین می توانند با انجام ماموریت های مختلف سکه های بیشتری کسب کنند.

آیا مبارزه با همستر احتمال شکست دارد؟

بازی Hamster Kombat ساختار ساده ای دارد. از NatCoin کپی شده است، اما آنها از خلاقیت در روند توسعه خود استفاده کرده اند. مراحل جالب، پازل‌های جالب و هزاران گزینه سفارشی‌سازی به Hamster Combat کمک می‌کند تا از سادگی صرف دور شود.

Hamster Combat زمانی بازنده خواهد بود و شانس برنده شدن را خواهد داشت که بدانیم این نوع بازی ها در حال حاضر بسیار بسیار دور هستند و آنها چند مدل مختلف را در ذهن دارند. متأسفانه تعداد زیاد بازی‌هایی مانند این و گرگ‌هایی که برای تقلید از این ایده صف می‌کشند، در نهایت از مرز فراتر رفته و ارزش بازار همستر کامبت را محدود می‌کند. اگر کسی بخواهد برای شما یک بیت بیس بخواند، قطعاً به این موضوع دست خواهد زد و حتی ممکن است بگوید که نباید انتظار افزایش ارزش بازار چنین توکن هایی را داشته باشید، به خصوص آنهایی که هنوز کاغذ سفید ندارند. برای دلسرد کردن آنها، به آنها بگویید که پپه یک کاغذ سفید هم ندارد.

آیا Hamster Combat امنیت کاربران را به خطر می اندازد؟

همستر کامبت بات تلگرام اصلی است و از این نظر امن تلقی می شود. اما در عین حال اگر لینک بازی را بی پروا به اشتراک بگذارید بسیار خطرناک خواهد بود. ارسال لینک بازی Hamster Combat آسیب پذیری حساب شما را افزایش می دهد.

حذف اکانت تلگرام، احتمالاً به دلایل امنیتی، امروزه جستجو برای کد همستر، قیمت همستر، کد مورس و کارت همستر به یک عبارت رایج توسط کاربران گوگل تبدیل شده است. به هر حال سطح وسواس و حساسیت باید افزایش پیدا کند، به خصوص حالا که گفته اند کاربران می توانند کیف پول ارز دیجیتال خود را به حساب تلگرام خود متصل کنند.

اگر از برنامه ثانویه استفاده کنید همستر کمبت خطرناک تر خواهد بود. قطعاً خودتان این نکات ایمنی را می‌دانید، اما اجازه ندهید کسی عزیزتر از مادرتان پرستار کودک شما شود. زیرا پلیس فتا رسما اعلام کرد که در حال ارزیابی تهدیدات و خسارات است و به زودی نتیجه ارزیابی خود را بر روی همستر کمبت اعلام خواهد کرد.

همستر کمبت می تواند بعداً برای کاربران درآمد ایجاد کند. اما تاکنون فقط اینفلوئنسرها و صاحبان کانال های تلگرامی به خصوص کسانی که می توانند هر چیزی را بسته بندی کنند و به صورت پکیج بفروشند، آن را داخل روغن گذاشته اند.

فروش کارت های مبارزه با همستر و کد مورس بر اساس قانون قدیمی “وقتی همه به دنبال گنج هستند، بیل برنده است” است. بنابراین اگر شخصی گفت که اسرار سکه های بازی همستر کمبت را می داند یا به شما کمک می کند تا با فروش ماساژور، قطره چکان یا ربات تلگرام درآمد کسب کنید، گول نخورید.

تلگرام قبلاً برای کاربران همستر کمبت کیفی دوخته و از آن ها می خواهد با ورود به فروشگاه اینترنتی و پرداخت 25 یورو برای خرید یک تی شرت و کلاه با لوگو و تصویر همستر نارنجی اقدام کنند.

آیا همستر کمبت می تواند به کاربران آسیب مالی برساند؟

مبارزه با همستر فقط به این معنی نیست که دائماً روی تلفن شما ضربه بزنید. بنابراین لازم نیست نگران آسیب صفحه نمایش یا هزینه فیزیوتراپی مچ دست و انگشت باشیم. اما قیمت باتری موبایل بالاست.

Hamster Combat یک ربات تلگرامی است. برای بازکردن تلگرام به ابزارهای فیلترینگ نیاز دارید که با فعال شدن همزمان تلگرام فشار زیادی به گوشی وارد می کند و باتری موبایل را می شکند. اگر فکر می کنید اغراق می کنیم، کافی است پس از مدتی بازی همستر کمبت، وضعیت باتری گوشی خود را بررسی کنید.

حتی بدون در نظر گرفتن این مسائل و تئوری های منفی، همستر کامبت زمانی که با مفهوم نقدینگی یا به قولی که کریپتوبیس ها آن را «مایع» می نامند، از نظر اقتصادی مضر خواهد بود. این مشکل زمانی به وجود می آید که با فرض اینکه همه چیز خوب پیش می رود و در بهترین حالت، صاحبان سکه های همستر کامبت تصمیم به فروش دارایی خود می گیرند، اما به دلیل رشد تقاضای فروش، بازار اشباع می شود و دیگر نمی توان سکه همستری را تبدیل کرد. مبارزه به صورت نقدی .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.