افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

فوری؛ خبر خوب برای متقاضیان وام بدون بهره

  • کد خبر : 292307
فوری؛  خبر خوب برای متقاضیان وام بدون بهره

بانک دی برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود، طرح وام «باران» را تدارک دیده است. این وام بدون بهره است و فقط چهار درصد کارمزد دارد. به گزارش کماپرس به نقل از دسته بندی، افرادی که سپرده قرض الحسنه 10 میلیون تومانی در یکی از شعب بانک دی دارند، برای دریافت وام 300 میلیون […]

بانک دی برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود، طرح وام «باران» را تدارک دیده است. این وام بدون بهره است و فقط چهار درصد کارمزد دارد.

به گزارش کماپرس به نقل از دسته بندی، افرادی که سپرده قرض الحسنه 10 میلیون تومانی در یکی از شعب بانک دی دارند، برای دریافت وام 300 میلیون تومانی بهتر است به همان شعبه مراجعه کرده و اقدام به ایجاد میانگین کافی برای درخواست تسهیلات مذکور. برای تضمین بازپرداخت این وام، داشتن ضامن رسمی الزامی است. مدت بازپرداخت این خط نیز متغیر بوده و بین حداقل شش تا حداکثر 60 ماه متغیر است. لازم به ذکر است اشخاص حقوقی نیز می توانند این وام را دریافت کنند و حداکثر سقف اعتبار برای آنها تا 750 میلیون تومان افزایش می یابد.

با احتساب مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت اقساط، مبلغ هر قسط بالغ بر 5 میلیون و 454 هزار و 545 توکن می باشد. سود کل تسهیلات مذکور 36 میلیون تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود آن تقریباً 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

برخی نکات مربوط به طرح تاسیسات باران.

از نکات مهم این طرح نصب می توان به امکان اتصال کسب و کارهایی که دارای اکانت این طرح هستند به دستگاه های POS و IPG اشاره کرد. برای انتقال امتیاز این طرح به کارکنان خود، شرکت ها باید یک نامه پوششی به آنها ارائه کنند.

لازم به ذکر است مشتریان واقعی با تکمیل و امضای فرم مخصوص به بستگان درجه یک خود امکان انتقال مشروط امتیاز خود از این وام را دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.