به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گدرزی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: اواسط خردادماه امسال پرسنل امنیتی یکی از بیمارستان های تهران با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک مرد جوانی تماس گرفتند در تخت اتاق نشیمن اضطراری به پلیس گزارش دادند و در پی آن تیمی از کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی در را زدند. سردخانه آنها از بیمارستان خارج شدند و با جسد جوانی حدودا 20 ساله مواجه شدند که با چاقو مورد ضربات چاقو قرار گرفته بود. آدم کشی رسیدن

وی ادامه داد: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مقتول در جریان درگیری در یکی از محله های شرقی تهران قربانی جنایت شده است. در این رابطه تیم جنایی به محل مورد نظر رفته و با بررسی میدانی متوجه شدند مقتول به دلیل اختلاف شخصی با دو تن از بستگان درجه یک خود درگیر شده و در جریان درگیری با ضربات چاقو کشته شده است.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ابتدا دو مرد را دستگیر کردند، گفت: با اقدامات اطلاعاتی در رابطه با این جنایت کارآگاهان مامور شدند تا تحقیقات خود را ادامه دهند. همچنین یکی از متهمان در بازجویی های اولیه به جرم قتل اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی، متهمان برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند جسد مقتول برای بررسی دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل شد.