افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

واشنگتن در عملیات دیروز از اسرائیل حمایت کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 292155
واشنگتن در عملیات دیروز از اسرائیل حمایت کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، “یعقوب سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز یکشنبه در مصاحبه با این شبکه تلویزیون “سی که در که در“و”اوه بی بی سی نیوز در سخنانی به جنگ میان اشغالگران قدس و مردم مظلوم غزه و همچنین موضوع اوکراین اشاره کرد. مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره حوادث غزه اعتراف کرد: […]

به گزارش خبرگزاری مهر، “یعقوب سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز یکشنبه در مصاحبه با این شبکه تلویزیون “سی که در که در“و”اوه بی بی سی نیوز در سخنانی به جنگ میان اشغالگران قدس و مردم مظلوم غزه و همچنین موضوع اوکراین اشاره کرد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره حوادث غزه اعتراف کرد: غیرنظامیان فلسطینی در جریان آزادی گروگان ها (جنایت دیروز در النصیرت) در غزه کشته شدند. ما از اسرائیل برای یافتن گروگان ها در غزه حمایت می کنیم.

وی که باز هم نخواست به جنایات متعدد صهیونیست ها اشاره یا تایید کند، ادعای قبلی مقامات کشورش را تکرار کرد و اظهار داشت: حماس مردم فلسطین را به خطر می اندازد! فلسطینی ها و همه ما به توافق نیاز داریم و حماس باید برای رسیدن به آن تحت فشار قرار گیرد!

«یعقوب سالیوان تصریح کرد: ما می خواهیم آتش بس (در غزه) برقرار کنیم، اما بدون موافقت حماس با این توافق، این امر محقق نمی شود. ما ماه هستیم می بینم اسرائیل در بازگشت گروگان ها است می بینم (اسرا) حمایت غزه می توانو نه تنها در طول این روند (جنایت دیروز در النصیرت).

سالیوان با بیان اینکه راستی آزمایی اطلاعات مقامات فلسطینی درباره 200 کشته در عملیات دیروز دشوار است، گفت که حقیقت هرگز مشخص نخواهد شد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به مسئله اوکراین گفت: اف استفاده از مجوز برای انجام حملات با سلاح های آمریکایی در خاک روسیه منده بوده است

این مقام آمریکایی افزود: آمریکا هیچ تصمیمی برای گسترش زرادخانه هسته ای خود نگرفته است و این روند می تواند ماه ها و سال ها طول بکشد!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.