افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

رتبه سوم کشتی ایران در رنکینگ لیگ جهانی – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی تسنیم

  • کد خبر : 29212
رتبه سوم کشتی ایران در رنکینگ لیگ جهانی – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی تسنیم

گزارش کردن خبرگزاری تسنیم به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم منتخب کشتی ایران در این مسابقات سید دانیال سهرابی در وزن 72 کیلوگرم، امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم مدال طلا، امید آرامی در وزن 60 کیلوگرم مدال نقره، محمد ناقوسی در وزن 77 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی بودند. مدال برنز 130 […]

گزارش کردن خبرگزاری تسنیم به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم منتخب کشتی ایران در این مسابقات سید دانیال سهرابی در وزن 72 کیلوگرم، امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم مدال طلا، امید آرامی در وزن 60 کیلوگرم مدال نقره، محمد ناقوسی در وزن 77 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی بودند. مدال برنز 130 کیلوگرم

تیم ایران که با 7 مبارز در 6 وزن در این مسابقات شرکت کرده بود با 98 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. تیم های آذربایجان با 140 و مجارستان با 113 امتیاز اول و دوم شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر به صورت دوره ای برگزار می شود، مهدی احدی در دور نخست با نتیجه یک بر یک یرسین ابیر از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل انگلی بکبولاتوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد. احدی در دور سوم مقابل بردلی کونتز از آمریکا با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم امید آرامی در دور نخست نیهات ممدعلی دارنده مدال برنز اروپا از آذربایجان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. وی در دور دوم آیبک سابیربیکوف قزاق را با نتیجه 9 بر یک شکست داد. آرامی در دور سوم اریک توربا دارنده مدال نقره اروپا از مجارستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله ویرجیل بیچای سوئیسی را ۷ بر ۲ شکست داد و به فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی مقابل کرم کمال از ترکیه با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم سیددانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر اوتار ابولادزه از گرجستان را شکست داد. وی در دور بعد روبرت فریچ از مجارستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. سهرابی در این مرحله 8 بر 6 لونت لوای مجارستانی را شکست داد و راهی فینال شد. وی با توجه به مصدومیت یولوی غنی زاده از آذربایجان به مدال طلا دست یافت.

در وزن 77 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول مقابل کمال بی از آمریکا با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و با توجه به حضور این مبارز در دیدار فینال در براکت بازنده ها قرار گرفت. وی در این گروه مقابل اولدریچ وارگا از چک با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید و در دور بعد مقابل ساچینو داویتا از گرجستان با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد. ناگوسی در این دیدار با نتیجه یک بر یک از سد زولتان لوای از مجارستان گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم وحید دادخواه با نتیجه 5 بر 3 مارکوس رینگینگر از اتریش را شکست داد. وی در دور دوم مقابل جوزف رائو از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و به دلیل باخت این مبارز در دور بعد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور نخست کولتون شولتز از آمریکا را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. وی در دور بعد مقابل یاکوبی کاجایا از گرجستان با نتیجه 9 بر 5 پیروز شد. یوسفی در دور سوم به دلیل مصدومیت صباح شریعتی از آذربایجان پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. پس از استراحت در دور اول، امیر قاسمی منجزی دیگر نماینده کشورمان در دور دوم با نتیجه یک بر یک داریوش ویتک از مجارستان را شکست داد. او در دور بعد به دلیل مصدومیت رضا کایالپ از ترکیه پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. منجزی در این مرحله 2 بر 2 یوسفی را شکست داد و به فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر یک از سد بکا کندلاکی آذربایجانی گذشت و به مدال طلا دست یافت. یوسفی در دیدار رده بندی نیز با نتیجه 3 بر صفر داریوش ویتک از مجارستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.