افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

جیمی گاروپلو برای فصل بعد از شکستن پا در برابر دلفین ها خارج شد

  • کد خبر : 2921
جیمی گاروپلو برای فصل بعد از شکستن پا در برابر دلفین ها خارج شد

مدافع 49ers برای ارزیابی در طول مسابقه یکشنبه به رختکن فرستاده شد. را49 سالهبدون خواهد بودجیمی گاروپولومربی تیم کایل شاناهان اعلام کرد که برای بقیه فصل پس از شکستگی پای چپ این بازیکن در جریان پیروزی 33–14 یکشنبه مقابل دلفین ها. شاناهان همچنین به خبرنگاران گفت که گاروپولو “چند چیز” در پایش شکست و قرار […]



مدافع 49ers برای ارزیابی در طول مسابقه یکشنبه به رختکن فرستاده شد.

را49 سالهبدون خواهد بودجیمی گاروپولومربی تیم کایل شاناهان اعلام کرد که برای بقیه فصل پس از شکستگی پای چپ این بازیکن در جریان پیروزی 33–14 یکشنبه مقابل دلفین ها.

شاناهان همچنین به خبرنگاران گفت که گاروپولو “چند چیز” در پایش شکست و قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد. طبق ایان راپوپورت از شبکه NFL. قبل از خروج زودهنگام، گاروپولو دو پاس از چهار پاس خود را به مدت 56 یارد انجام داد.

گاروپولو پس از اخراج هشت بازی در بازی افتتاحیه نینرز از مسابقه روز یکشنبه اخراج شد. این بازیکن 31 ساله باید برای ارزیابی به رختکن منتقل می‌شد و بعداً پس از اینکه در ابتدا به عنوان مشکوک در لیست قرار گرفته بود، رتبه او را به بیرون کاهش دادند.

انتخاب تازه کار دور هفتم براک پردی در غیاب گاروپولو هدایت را برعهده گرفت و با تلاشی محکم در پیروزی دست به کار شد. پردی، برجسته سابق ایالت آیووا و در سال 2022 “Mr. بی ربط،” 25 از 37 برای 210 یارد، دو تاچ داون و یک رهگیری رفت.

به‌روزرسانی ویرانگر یکشنبه پس از بازی پایانی بی‌رحمانه برای یک کمپین تأثیرگذار برای گاروپولو است، که به طور غیرمنتظره‌ای پس از مصدومیت تری لنس از ناحیه مچ پا در پایان فصل در هفته دوم، دوباره نقش اصلی را برعهده گرفت. با بیرون رفتن لنس و گاروپولو، پردی و تیم تمرینی QB Jacob Eason تنها گزینه فعلی باشگاه زیر نظر مرکز است، زیرا 49ers (8–4) برای فشار حذفی آماده می شوند.

در حالی که تشخیص یک مانع چالش برانگیز برای تیم در کوتاه مدت است، آسیب نشانه شروع راه دشوار دیگری برای بهبودی برای این حرفه ای 9 ساله پس از مبارزه با آسیب دیدگی در طول دوران حرفه ای اش است. گاروپولو به طور مشخص در این خارج از فصل بعد از اینکه تیم نتوانست درخواست او را برای معاوضه در حالی که او پس از جراحی شانه بهبود می‌یابد برآورده کند، در کنار 49ها ماند.

گاروپولو در این فصل 9 بازی از 10 بازی خود را آغاز کرد و در هفته سیزدهم با بهترین فوتبال دوران حرفه ای خود وارد شد. او با امتیاز 67.4% (205/304) برای 2381 یارد، 16 TD، چهار INT و بهترین امتیاز پاسور 103.0 (به عنوان شروع کننده تمام وقت) وارد یکشنبه شد.

  • NFL بیشتر: Packers Eclipse Bears به ​​عنوان برنده ترین تیم تمام وقت NFL
  • جگوارز QB Trevor Lawrence ظاهراً در بازی ترسناک علیه شیرها مجروح شده است
  • لامار جکسون با مصدومیت زانو در بازی مقابل برونکوس کنار گذاشته شد
  • همه 49ers: حمله 49ers باید در برابر دلفین ها زنده شود

برای پوشش بیشتر San Francisco 49ers، به همه 49 نفر.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.