افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

آیت الله جنتی از حسن روحانی تمجید کرد – تابناک

  • کد خبر : 292047

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، در لوح سپاس با امضای احمد جنتی آمده است: «در پایان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از جنابعالی که در این موفقیت سهیم بودید صمیمانه تشکر می کنیم. این نهاد قانونی با تلاش دلسوزانه شما آرزوی توفیق روزافزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم این […]

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، در لوح سپاس با امضای احمد جنتی آمده است: «در پایان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از جنابعالی که در این موفقیت سهیم بودید صمیمانه تشکر می کنیم. این نهاد قانونی با تلاش دلسوزانه شما آرزوی توفیق روزافزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم این نظام مبارک تا ظهور حضرت بقیةالله الاعظم (عج) را دارم. از خداوند متعال.

حسن روحانی نماینده سه دوره مجلس خبرگان رهبری بود که در انتخابات ششمین دوره این مجلس رد صلاحیت شد.

متن کامل لوح سپاس از حسن روحانی به شرح زیر است:

نام خدای مهربان
حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی درود بر شما باد.

نظام «جمهوری اسلامی ایران» این یادگار گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره) «خداوند متعال» و ثمره خون پاک شهدای سرافراز و ایثار و مجاهدت یک ملت مؤمن و ایثارگر، نظامی است که مبتنی بر احکام حیاتبخش اسلام است و محور آن رهبری است. فقیهی عادل و توانا و پشتوانه او قلب نورانی مردمی است که خداجویند و حمایت بی دریغ او در چارچوب انتخابات مجلس خبرگان است.
تاریخ آموزنده این کشور، مردم این کشور را به تدوین قانون اساسی و ایجاد ساختاری مستحکم با محوریت «اصل فقاهت» و بر اساس افکار عمومی راهنمایی کرد تا اینکه نهضت اسلامی ملت ایران در آن زمان از انحراف مصون ماند. به فضل خداوند تداوم یابد که این حرکت با رهبری حکیمانه ائمه انقلاب به سلامت از گره های کور توطئه های داخلی و خارجی عبور کند.

نهاد شورای خبرگان رهبری که مجمعی از مجتهدان و علمای آگاه، زمان‌شناسی و منتخب مردم است، در این قانون اساسی مترقی به‌عنوان رکن و مهم‌ترین مرجع ولی شرعی و رهبری اسلام پیش‌بینی شده بود. نظام، ضامن تداوم این حرکت عظیم و انتخاب فردی شایسته و مستمر برای بقای شرایط آن، دو رسالت مهم و حیاتی این مجلس عالی است که به یاری خداوند متعال تلاش اعضای متعهد و دلسوز آن، در همه دوره ها به خوبی انجام شده و علاوه بر برکت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، بر تداوم آن نیز مهر تایید زده است.

اینک در پایان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از جنابعالی که با تلاش دلسوزانه خود در موفقیت این نهاد قانونی سهیم بوده اید صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم و برای شما آرزوی توفیق روز افزون در خدمت به نظام مقدس اسلام داریم. جمهوریت و تداوم این نظام مبارک تا ظهور روح القدس “قربان” از خداوند متعال سوال دارم.

احمد جنتی
رئیس شورای خبرگان رهبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.