افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

دزد 20 میلیاردی تبریز کیست؟

  • کد خبر : 291942
دزد 20 میلیاردی تبریز کیست؟

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به افزایش ابتلا سرقت خودرویی که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به عنوان یک آیتم ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت. پلیس آگاهی استان آباد شد. وی در ادامه افزود: با […]

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به افزایش ابتلا سرقت خودرویی که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به عنوان یک آیتم ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت. پلیس آگاهی استان آباد شد.

وی در ادامه افزود: با دریافت پرونده سرقت خودرو پراید از پلیس آگاهی استان، با حضور در صحنه جنایت و بررسی روش ها و شگردهای مجرمان، موفق به شناسایی هویت اصلی متهم شدند.

ادامه داد: کارآگاهان پس از اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهم شدند و با کسب مجوز از مقام قضایی طی یک عملیات هماهنگ پلیسی، متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: متهم اگرچه در ابتدا منکر جرایم ارتکابی بود، اما پس از ارائه دلایل و مستندات بر اساس بازجویی های فنی و تخصصی مجبور شد لب به اعتراف گشود و به سرقت پنج خودروی پراید اعتراف کرد. با راهنمایی متهم، صاحب اموال مسروقه که دارای سوابق متعدد کیفری بود شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه خودروهای مسروقه نیز کشف و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مال باختگان شدند، گفت: متهم پس از بازسازی سرقت ها تحویل مراجع قضایی شد و با صدور قرار روانه زندان شد. از سفارش تامین مربوطه

کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی مبنی بر دانلود گوشی جعلی از بانک در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از بازگشت 2 میلیارد ریال به حساب یکی از شهروندانی که با کلیک روی لینک اقدام به ایجاد حساب جعلی بانکی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ اکبر محمد جعفری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا و شکایت وی مدعی برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی شد.

وی تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد شاکی به دنبال دانلود و نصب گوشی تلفن همراه یکی از بانک ها در فضای مجازی بوده و با کلیک بر روی لینک جعلی، نرم افزار مخرب را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و در این مورد. به این ترتیب مبلغ 2 میلیارد ریال از حساب شما برداشت می شود.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا برای احقاق حقوق این شهروند بزه دیده بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی و با استفاده از روش های علمی و تخصصی، در اسرع وقت اقدامات لازم را در این زمینه انجام دادند. انجام داد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در ادامه از عودت وجه به حساب شاکی خبر داد و گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از طی مراحل قانونی، کل مبلغ برداشت شده به حساب شاکی برگشت و پرونده ارسال شد. به مراجع قضایی برای بررسی بیشتر

وی تاکید کرد: کاربران تنها باید موبایل بانکی مورد نیاز خود را از سایت رسمی بانک مربوطه دانلود و نصب کنند و علاوه بر دریافت اپلیکیشن از مارکت های نرم افزاری معتبر، هنگام جستجو در مرورگرها از صحت آدرس وارد شده اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت برخورد هموطنان به موارد مجرمانه و مشکوک مراتب را با شماره تلفن 096380 به مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا اطلاع دهند.

کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف یک انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 2 هزار و 390 قطعه به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود یک انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهر تبریز، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

و افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی راهی محل شدند و با شناسایی 2 هزار و 390 انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق بدون مجوز کشف و ضبط که ارزش آنها به گفته کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است. تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد، تصریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر تاثیرگذاری بر اقتصاد کشور زمینه ساز سایر جرایم در جامعه است که یکی از مواردی است اولویت های اصلی پلیس

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده مشکلات مشابه سریعا با شماره تلفن 096300 سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی و مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.

دستگیری سارق خانه بغا و مالخر در ملکان

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از دستگیری سارق حرفه ای باغ باغ شهرستان ملکان خبر داد که با اعتراف به 19 فقره سرقت، سارق را دستگیر و اموال مسروقه را کشف کرد.

سرهنگ عادل ولی زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و باغات سطح شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی پس از انجام اقدامات پلیسی، سارق سابقه دار در این زمینه را شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه او را بازداشت کردند.

وی بیان کرد: این سارق در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به 19 فقره سرقت اشیاء و اثاثیه در باغ اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان دستگیری سارق، کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه در این خصوص، تشکیل پرونده قضایی و معرفی متهم به مراجع قضایی را از شهروندان عنوان کرد و از شهروندان خواست. : برای جلوگیری از سرقت باید به طور مستمر از خانه و باغ خود خارج شوند و در عین حال نگهبانی را تعیین کنند که از دوربین های مداربسته، حفاظ و قفل های مناسب استفاده می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.