افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

دانش آموزان رنگرز قهرمان شدند/ رنگرزها 12 مدال رنگارنگ کسب کردند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 291936
دانش آموزان رنگرز قهرمان شدند/ رنگرزها 12 مدال رنگارنگ کسب کردند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم منتخب کشتی ایران در این رقابت ها محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. پاپامرز در وزن 55 کیلوگرم و مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم به مدال نقره، امیررضا ده گراند در وزن 60 کیلوگرم، میشم. دیلخانی […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم منتخب کشتی ایران در این رقابت ها محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. پاپامرز در وزن 55 کیلوگرم و مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم به مدال نقره، امیررضا ده گراند در وزن 60 کیلوگرم، میشم. دیلخانی در وزن 63 کیلوگرم محمدرضا گرا در وزن 67 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم، دانیال سهرابی در وزن 72 کیلوگرم، محمدرضا مختاری در وزن 77 کیلوگرم، محمدحسین محمودی در وزن 87 کیلوگرم و شایان حبیب زارع در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی ایران با 173 امتیاز قهرمان شد و تیم های گرجستان با 137 و مجارستان با 113 امتیاز دوم و سوم شدند.
نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در دسته 55 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 4 کشتی گیر برگزار شد، پویا پاپامرز در دور اول با نتیجه 6-1 شکست خورد. الدانیز عزیز آذربایجان قهرمان جهان شد. در دور بعد با نتیجه 5 بر 1 به مصاف هم رفتند. مارات گاریپوف او از برزیل برد. پاپامرز در دور سوم و پایانی با نتیجه 6-4 اخبار تسوروتسومیا دارنده مدال نقره جهان از گرجستان پیش قدم شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول 9 بر صفر ولی زاده را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله 8-0 به گل رسید. داهیون کیم کره جنوبی را شکست داد و راهی فینال شد. محسن نژاد در این دیدار 6 بر 5 شکست خورد پریدون ابولذه از گرجستان و به مدال نقره دست یافت. امیررضا ده سرخی در دور اول با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد پریدون ابولذه از گرجستان و به لطف حضور این رقیب در دیدار فینال به دیدار رده بندی راه یافتند. ده بزرگ در این دیدار با نتیجه 7 بر صفر سد عبدالکریم جوانه زدن او به الجزایر رفت و مدال برنز را از آن خود کرد.

با وزن 63 کیلوگرم دیلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر رئیس وی ترکیه دارنده مدال برنز جهان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله با نتیجه 10-1 شکست خورد مراد کر وی دارنده مدال نقره جهان آذربایجان شد و در دیدار رده بندی شرکت کرد. دیلخانی در این دیدار با نتیجه 11-0 پنجره توس از مجارستان پیشتاز شد و مدال برنز گرفت.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرا رهبر جدول در دور نخست سلیمان نصر تونسی را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد. در دور بعد از سد 5-1 گل زد. دمیدن سلا او به فرانسه رفت و به نیمه نهایی رسید. در این دیدار قریه با نتیجه 6 بر 1 لری را شکست داد. ابولذه گرجستان قهرمان جهان شد و در دیدار رده بندی شرکت کرد. او در این دیدار 3-3 گلزنی کرد. اندرو کوهستانی آنها اکوادور را شکست دادند و به مدال برنز رسیدند.

سعید اسماعیلی دیگر نماینده کشورمان که در قعر جدول قرار دارد در دور اول با نتیجه 10 بر صفر. نستور آلمانزا او شیلی را از جبهه گرفت. او با نتیجه 6-0 در دور رفت قرار دارد عاشق پتیک مولداوی را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. اسماعیلی در این مرحله با خطای ثانیه های پایانی با نتیجه 9 بر 7 مغلوب لویی شد. orta سانچز قهرمان جهان کوبا شد و در جلسه مقدماتی شرکت کرد. او در این دیدار روبرو شد کیوتارو سوگابه آنها با نتیجه 6 بر 5 ژاپن را شکست دادند و به مدال برنز دست یافتند.

در وزن 72 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول 12 بر 6 مغلوب حسرت شد. جعفراف آذربایجان صاحب مدال نقره جهان شد و با حضور حریف خود در دیدار پایانی به گروه بازنده ها صعود کرد. در این گروه سهرابی با نتیجه 7 بر صفر کریستوفر کلانی مجارستانی را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. او در این دیدار 7 بر 3 پیروز شد. شماگی بولکوادزه آنها گرجستان را شکست دادند و به مدال برنز رسیدند.

در وزن 77 کیلوگرم محمدرضا مختاری دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر پاول را شکست داد. پوکلاویک کرواسی را شکست داد. او در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد. اکنون کوزاکا دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا اهل ژاپن بود و با توجه به حضور این مبارز در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. او با نتیجه 10 بر 4 در این گروه قرار دارد. لوری لومادزه گرجستان را از جبهه گرفت و به دیدار مقدماتی رفت. مختاری در این دیدار به دلیل عدم شرکت صنعان سلیمان اف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان قهرمان شد و به مدال برنز دست یافت. پس از خداحافظی در دور اول، محمد علی گرزی در دور دوم 7-2 برای رابرت گلزنی کرد. فریتیش وی دارنده مدال نقره جهان در وزن 72 کیلوگرم از مجارستان را شکست داد. وی در دور بعد 6 بر 1 صنعان سلیمان را شکست داد. اف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان بود و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، این تیم حذف شد.

در وزن 82 کیلوگرم اشکان سعادتی فر در دور اول با نتیجه 10 بر 3 مقابل اسپنسر قرار گرفت. جنگل آنها مقابل آمریکا شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند.
در وزن 87 کیلوگرم محمدحسین محمودی پس از استراحت در دور اول، نتوانست در دور دوم حاضر شود. تورنیکه جاماشویلی او جورجیا را روی تشک شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 3 مغلوب داوید شد. لوسونزی او قهرمان جهان مجارستان شد و به لطف حضور این مبارز در دیدار فینال به گروه بازنده ها راه یافت. محمودی در این گروه با نتیجه 8 بر صفر نورسلطان تورسینوف وی قهرمان آسیا قزاقستان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. او در این دیدار 10 بر 4 علی را شکست داد. نبردها وی قهرمان جهان ترکیه را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در دسته 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول حضور نداشت تاماس تیپ مجارستان پیروز شد. او در دور دوم مقابل جوزف 10 بر 2 گل زد. رائو آنها آمریکا را شکست دادند و به نیمه نهایی رفتند. سروی در این مرحله با نتیجه 6-1 گرجستان یافت آنها گرجستان را شکست دادند و به فینال راه یافتند. او در این دیدار مقابل الکس قرار گرفت. زوکا دارنده مدال نقره جهان از مجارستان با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد. شایان حبیب زارع دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر یک الکس را شکست داد. زوکا مجارستان و با توجه به حضور حریف خود در دیدار پایانی به دیدار رده بندی راه یافت و به دلیل مصدومیت کوین موخیا قلعه از مجارستان در این مسابقات قهرمان شد و به مدال برنز دست یافت.

در دسته 130 کیلوگرم، فردین هدایتی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر مقابل سعد رضا به پایان رسید. Kailap قهرمان چندگانه جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک، ترکیه را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. در حال حاضر، او علیه آلن است. الکس خداوند دارنده مدال برنز رومانیایی جهان با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و به فینال راه یافت. هدایتی در دیدار فینال با نتیجه 5-0 به پایان رسید ژاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و دارنده مدال برنز از گرجستان به مدال طلا دست یافتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.