افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

سئول بلندگوها را به مرز ملتهب دو کره بازگرداند! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 291510
سئول بلندگوها را به مرز ملتهب دو کره بازگرداند!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن پست، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی در بیانیه ای با اشاره به برگزاری نشست اضطراری امنیتی به ریاست «چانگ هوجین» مدیر امنیت ملی این کشور اعلام کرد که سئول تصمیم گرفته است. برای پاسخ به ادامه ارسال بالن های حاوی زباله و فضولات از کره شمالی و […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن پست، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی در بیانیه ای با اشاره به برگزاری نشست اضطراری امنیتی به ریاست «چانگ هوجین» مدیر امنیت ملی این کشور اعلام کرد که سئول تصمیم گرفته است. برای پاسخ به ادامه ارسال بالن های حاوی زباله و فضولات از کره شمالی و ریختن آنها در خاک کره جنوبی، بار دیگر بلندگوهای تبلیغاتی در مرز ملتهب دو کشور نصب شود!

بر اساس گزارش ها، این اقدام بدون شک واکنش شدید و خشم و اقدام نظامی تلافی جویانه پیونگ یانگ را در پی خواهد داشت. مقامات کره جنوبی همسایه شمالی را به تلاش برای ایجاد “اضطراب و اختلال” در سئول متهم کرده و می گویند که پیونگ یانگ تنها مسئولیت تشدید احتمالی تنش ها بین دو کره در آینده را بر عهده دارد.

گفته می شود کره شمالی بیش از 1000 بالون حاوی زباله و فضولات را به آسمان سئول در تلافی هشدارهای تبلیغاتی ارسال شده توسط کره جنوبی به قلمرو پیونگ یانگ ارسال کرده است.

سئول بلندگوها را به مرز ملتهب دو کره بازگرداند!

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد که شهروندان نسبت به سقوط اجسام از آسمان هوشیار بوده و به بالون های فرود آمده نزدیک نشوند. شهردار سئول همچنین به شهروندان پایتخت کره جنوبی هشدار داد و از آنها خواست تا حد امکان در خانه بمانند و به بالون ها نزدیک نشوند. به گفته مقامات کره جنوبی، احتمال آلودگی این بالون ها به مواد شیمیایی وجود دارد!

سئول بلندگوها را به مرز ملتهب دو کره بازگرداند!

از هفته گذشته به طور مکرر شایعاتی در مورد نصب مجدد بلندگوهای تبلیغاتی شنیده شده است که همزمان با تعلیق توافق کاهش تنش توسط کره جنوبی در سال 2018 این اقدام به سئول امکان از سرگیری کمپین های تبلیغاتی و احتمالاً انجام تمرینات نظامی در مناطق مرزی را می دهد.

کره جنوبی احتمالاً از این بلندگوهای بزرگ برای پخش تبلیغات ضد پیونگ یانگ، پخش موسیقی به اصطلاح “کی پاپ” و انتشار اخبار جعلی در سراسر مرزهای به شدت نظامی شده استفاده خواهد کرد. کره جنوبی در سال 2015 برای اولین بار پس از 11 سال این بلندگوها را در مناطق مرزی نصب کرد. در آن زمان کره شمالی با شلیک چند گلوله توپ در امتداد مرز دو کشور پاسخ داد و سئول نیز با اقدامی مشابه پاسخ داد که ظاهرا هیچ قربانی بر جای نگذاشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.