افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

تفکیک زباله از مبدا در شاهرود راه اندازی شد

  • کد خبر : 291424
تفکیک زباله از مبدا در شاهرود راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار بازار، محسن احمدی در مراسم افتتاح طرح تفکیک زباله از مبدا در حوالی شهرداری شاهرود با حضور جمعی از مسئولان شهری اظهار داشت: در این طرح مردم زباله های خود را جدا کرده و خودروهای ویژه شما را تحویل خواهند گرفت. . وی تفکیک و جمع آوری را دو جزء این طرح […]

به گزارش خبرنگار بازار، محسن احمدی در مراسم افتتاح طرح تفکیک زباله از مبدا در حوالی شهرداری شاهرود با حضور جمعی از مسئولان شهری اظهار داشت: در این طرح مردم زباله های خود را جدا کرده و خودروهای ویژه شما را تحویل خواهند گرفت. .

وی تفکیک و جمع آوری را دو جزء این طرح دانست و تاکید کرد: یکی از این ماموریت ها بر عهده مردم و دیگری بر عهده شهرداری شاهرود است.

شهردار شاهرود با بیان اینکه در این طرح پنج خودروی جدید در پیمانکاری و جمع آوری پسماند استفاده می شود، گفت: با اجرای طرح مطالعاتی پسماند که از دوره قبل در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است، شما شاهد زیباسازی بیشتر شهر خواهیم بود.

احمدی با بیان اینکه مدیریت پسماند یکی از موضوعات مهم در شهرداری ها است، تصریح کرد: در شاهرود این طرح با بررسی ها و مطالعات خوبی همراه بود تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی استفاده از نرم افزارهای به روز و نظارت جدی بر روند اجرا را از مزیت های این طرح عنوان کرد و تاکید کرد: این نرم افزارها به کمک مردم آمده اند تا زباله های تفکیک شده خود را تحویل دهند.

سید حسن میر کمالی دادستان شاهرود نیز گفت: طرح مدیریت و تفکیک پسماند با همراهی دستگاه قضایی و پلیس شهرستان شاهرود انجام می شود.

وی با بیان اینکه جرم انگاری جمع آوری و نگهداری زباله در ماده 16 قانون مدیریت پسماند ذکر شده است، گفت: با کمک رسانه ها می توانیم در گزارش دهی این طرح موفق تر باشیم.

نایب رئیس شورای شهرداری شاهرود همچنین طرح تفکیک زباله را از ابتدای فرهنگ سازی در مدارس ابتدایی آغاز کرد و گفت: تلاش می کنیم فرزندان خود را از همین سنین پایین با تفکیک زباله و مسائل زیست محیطی سازگار کنیم.

محمدرضا یونسیان گفت: اگر رسانه ها به مدیریت شهری کمک کنند، می توانیم بهترین نتایج را در زمینه تفکیک زباله در مبدا به دست آوریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.