افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

بیرانوند: دوست نداشتم پرسپولیس دچار مشکل شود. سریع برگشتم/ از ابتدای لیگ در پرسپولیس بودم

  • کد خبر : 29141

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس که دو تا سه هفته زودتر از موعد مقرر پزشکان به تمرینات بازگشته است، می گوید شرایط خوبی دارد و برای شروع فصل جدید آماده است. علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس مصاحبه جدیدی انجام داده است که در ادامه می خوانید: خوشبختانه تمرین را شروع کرده اید، در […]

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس که دو تا سه هفته زودتر از موعد مقرر پزشکان به تمرینات بازگشته است، می گوید شرایط خوبی دارد و برای شروع فصل جدید آماده است.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس مصاحبه جدیدی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

خوشبختانه تمرین را شروع کرده اید، در مورد آن بگویید.

بله، خدا را شکر شرایطم خوب است و در حال تمرین هستم و البته باید مراقب مصدومیتم باشم تا انشالله با شروع لیگ بتوانم با قدرت در خدمت تیم باشم.

آیا باید با محافظ صورت و فک بازی کنیم؟

این به پزشکان بستگی دارد. دیروز دوباره جراحی کردم و سیم دور فکم را برداشتند. دکتر هم گفت دو هفته دیگه برگرد تا دوباره چک کنم.

با تمام این تفاصیل در کنار پرسپولیس خواهید بود و با شروع لیگ بازی می کنید؟

آره

هر بازیکن دیگری مثل شما دچار مصدومیت می شد، مدت زیادی طول می کشید تا بهبود یابد. به نظر می رسد انگیزه بالای شما برای حضور در بازی های پرسپولیس و حمایت هواداران باعث شد تا با سرعت بیشتری به میادین بازگردید.

صد در صد انگیزه بالا بود. هر بازیکنی که جای من بود و این مصدومیت را می گرفت حتی تمرین را شروع نمی کرد اما طبق گفته پزشکان 2-3 هفته زودتر از آنچه که پیش بینی می کردند آماده بودم.

دلیل اصلی این انگیزه چیست؟

او نمی خواست تیم به حاشیه برود. اگر 2-3 هفته دیرتر می آمدم، 2-3 هفته اول لیگ را از دست می دادم و همیشه در لیگ خیلی مهم است که 4-5 هفته اول را با موفقیت پشت سر بگذاریم. در همان زمان بچه های تیم نگران بودند و دست از این سوال برنداشتند که موفق می شوید یا نه؟

وضعیت کلی تیم پرسپولیس چگونه است؟

خدا را شکر شرایط خوب است. تقریباً تجهیزات فصل قبل حفظ شده است. منظورم بازیکنانی است که به تیم کمک کردند. چند نفر رفتند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کند و با تیم های متمول عربی رقابت کند. در این مورد چه دارید که بگویید؟

از نظر مالی نمی توان با آنها مقایسه کرد. چند بازیکن با کیفیت اروپایی و خارجی به سطح اول دنیا رسیده اند که قابل مقایسه با ما نیست. فقط برمی گردد به غیرت و عرق ملی که ما داریم. ما همیشه نشان داده ایم که با جان و دل مقابل بزرگان بازی می کنیم اما واقعیت این است که از نظر مالی و بازیکنان سطح بالای اروپایی و جهانی از آنها عقب هستیم.

عربستان با جذب بازیکنانی مانند رونالدو، بنزما و بسیاری از بازیکنان مشهور دیگر نشان داده که برنامه های ویژه ای برای توسعه فوتبال دارد. چه فکری در این باره دارید؟

در آسیا، عربستان 3 برابر قطر میزبان جام جهانی با آن بازی کرد. نمی دانم آنها می خواهند کشورشان را نشان دهند یا فوتبال کشورشان پیشرفت می کند، اما همه فوتبال کشورشان رشد می کند و کشورشان بیشتر و بهتر در دنیا شناخته می شود. اما عربستان پیش از این در هیچ جام جهانی حضور نداشت و تنها در جام جهانی که در قطر بود حضور داشت.

در آن زمان برای باشگاه های فوتبال کشورمان سقف اقتصادی تعیین می کنیم. چه فکری در این باره دارید؟

هر سال کلاه و اینها بوده است. در فوتبال هر سال یک سری مشکلات پیش می آید اما هر تیمی می خواهد بازیکن مورد نظر خود را جذب کند. سقف مالی بهانه ای برای تیم های ضعیف است و بیشترین ضرر را از سقف مالی پرسپولیس و استقلال می بینند. زیرا زیر میکروسکوپ هستند و تحت فشار قرار می گیرند. در حالی که تیم های دیگر کار خود را به راحتی انجام می دهند و پول زیادی خرج می کنند، به آنها تحقیر می شود. بازیکنان بزرگ نیز با فریب دادن و استفاده از ترفندها به آنها علاوه بر مبلغی که در قراردادشان درج شده است، پرداخت می کنند. به طور کلی سقف قرارداد باید برداشته شود.

نظر شما درباره جدایی عیسی آل کثیر چیست؟

موفق باشید. فقط این!

فکر می کنی فصل آینده در لیگ برتر سطح خوبی داشته باشد؟

بله، لیگ خیلی خوبی به نظر می رسد. به خصوص که فصل قبل لیگ خیلی خوبی بود. وقتی تیم ها قوی باشند، قهرمانی ها خیلی نزدیک است. امسال هم لیگ خوبی خواهیم داشت. چون سهمیه زیر 25 سال حذف شده و 19 بازیکن بزرگسال شده اند و این باعث می شود که از هر تیم 3-4 بازیکن جدا شوند و بازیکنان باکیفیتی بین همه تیم ها توزیع شود. همه تیم ها در شهر خودشان به هیچکس باج نمی دهند. تیم هایی بودند که فصل گذشته بازیکنان سرشناسی نداشتند اما الان شرایطشان فرق کرده است. در کل منتظر شروع لیگ هستیم تا بتوانیم در بازی ها حضور پیدا کنیم و مثل فصل گذشته هواداران را خوشحال کنیم.

همشهری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.