افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

سبک سلبریتی; ایده جنیفر لوپز، شیک ترین در دنیای مد هالیوود

  • کد خبر : 291224
سبک سلبریتی;  ایده جنیفر لوپز، شیک ترین در دنیای مد هالیوود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- جنیفر لوپز یکی از خوانندگان و هنرپیشه های هالیوود است. این سلبریتی محبوب در سال 1969 در 16 ژانویه متولد شد. او یکی از محبوب ترین بازیگران دنیای مد و فشن است که بازیگری را از سال 1986 آغاز کرد و در سال 1997 به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- جنیفر لوپز یکی از خوانندگان و هنرپیشه های هالیوود است. این سلبریتی محبوب در سال 1969 در 16 ژانویه متولد شد. او یکی از محبوب ترین بازیگران دنیای مد و فشن است که بازیگری را از سال 1986 آغاز کرد و در سال 1997 به یکی از پردرآمدترین بازیگران اسپانیایی تبدیل شد و در سال 1999 وارد دنیای خوانندگی شد و در این عرصه بسیار خوش درخشید.

جالب است بدانید که جنیفر به عنوان خواننده، بازیگر، رقصنده و طراح مد مشهور به نظر می رسد محبوبیت خود را در عرصه بازیگری از دست داده است چرا که اخیرا یکی از تورهای خود را به دلیل فروش کم بلیت لغو کرده است. او گفت که قصد دارد در کنار خانواده اش باشد و به زندگی شخصی اش رسیدگی کند که باعث شد شایعاتی پشت سرش به وجود بیاید.

تحت عنوان

اما این از محبوبیت جنیفر در دنیای مد و مد کم نمی کند و او هنوز در سن 55 سالگی یکی از محبوب ترین هاست و بسیاری از استایل های او الهام گرفته شده است و او را یکی از شیک ترین ها می نامند، به همین دلیل است که من می خواهم اینجا باشم بیایید برخی از بهترین استایل های او را با هم مرور کنیم.

24f74eba6eb85f8ec15b5e184f3fd0c3

اولین استایلی که با هم مرور می کنیم، استایلی با رنگ هلویی است که رنگ سال است و یکی از رنگ های اعلام شده برای ترند 2024 است که از آن استفاده خواهید کرد، زیرا جدای از رنگ، لباس های سایز بزرگ یکی از پر رنگ ترین ها هستند. محبوب. با استفاده از اکسسوری ها می توانید به این سبک درخشش چشم نوازی بدهید.

5

در زیر یک سبک محبوب دیگر از جنیفر لوپز را بررسی می کنیم که یک کت دوزی دوزی شده را با شلوارهای پارچه ای گشاد ترکیب کرده است که با رنگ های دهه نود ترکیب کرده است. در این استایل استفاده از ترنچ دوزی یکی از ترندهای سال است. چرا که گلدوزی های برجسته روی لباس یکی از ترندهای امسال است و جدای از آن می توانید به جای بارانی از لباس های گلدوزی شده دیگر استفاده کنید و با الهام از این شابلون آن ها را مطابق مد فصل بپوشید.

4

در نهایت این استایل را با هم می بینیم که یکی از سبک های مورد علاقه من است زیرا رنگ گیلاسی یکی از ترندهای سال 2024 است و ترکیب آن با یک شلوار لی و کفش پاشنه بلند ظاهری زیبا و کلاسیک را ایجاد می کند که در عین سادگی بسیار ساده است. زمان. در عین حال زیبا و چشم نواز شده است. از جمله لباس هایی که این استایل را جذاب تر می کند می توان به کیف برند هرمس اشاره کرد که می تواند جایگزین هر کیف دیگری با الهام از رنگ آن شود و کت رنگی. یک رنگ زیبا می تواند این سبک را برای شما کامل کند. از اکسسوری های این سبک غافل نشوید.

7

آخرین کلمه

این سبک ها برای الهام گرفتن شما هستند و می توانید برای استایل خود از آن ها استفاده کنید و اقلامی از طراحان ملی جایگزین کنید که می تواند استایل شما را زیباتر کند زیرا طراحان خوب زیادی در ایران وجود دارند که می توانید از آنها الهام بگیرید. ترکیبی مطابق با سلیقه خود، با هزینه ای مناسب، سبک خود را در ایران تهیه کنید. از وسایل استفاده شده یا رنگ های به کار رفته در این سبک ایده بگیرید و با مد روز دنیا پیش بروید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.