افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

نگاهی به فصل بالا و پایین ذوب آهن/تثبیت موقعیت با نوسانات بالا – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 290980
نگاهی به فصل بالا و پایین ذوب آهن/تثبیت موقعیت با نوسانات بالا – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن بیست و سومین دوره لیگ برتر را با مدیریت محمد ربیعی آغاز کرد و سبزپوشان در نیم فصل توانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. ربیعی و شاگردانش هفته اول لیگ را با برد خارج از خانه مقابل ملوان آغاز کردند اما روند بردهای آنها ادامه […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن بیست و سومین دوره لیگ برتر را با مدیریت محمد ربیعی آغاز کرد و سبزپوشان در نیم فصل توانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. ربیعی و شاگردانش هفته اول لیگ را با برد خارج از خانه مقابل ملوان آغاز کردند اما روند بردهای آنها ادامه پیدا نکرد و در هفته دوم بازی را به سپاهان واگذار کردند و دو بازی بعدی خود به ترتیب برابر پرسپولیس و هوادار بود. قرعه کشی. .

ذوب آهن یکی از باشگاه هایی بود که علاوه بر تغییرات در کادر فنی برای فصل بیست و سوم، تغییراتی در کادر مدیریتی هم داشت و نیما نکیسا بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. باشگاه .

یکی از مشکلات این فصل ذوب آهن مصدومیت بازیکنان این تیم بود، 4 بازیکن این تیم در طول فصل از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیدند و نتوانستند فصل را به پایان برسانند. آرش قدری اولین بازیکن ذوب آهن بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی این فصل را از دست داد و پس از او سبان خاقانی نیز از این ناحیه مصدوم شد. ذوب آهن در نیم فصل این دو بازیکن را از دست داد و در نیم فصل نادر محمدی در دیدار تدارکاتی مقابل آلومینیوم و پوریا آریاکیا در دیدار با پرسپولیس از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیدند که بیشتر است. از تعداد مصدومان ذوب آهن در فصلی که به شماره 4 باختند و این کار را برای کادر فنی این باشگاه سخت کرد.

این در حالی است که ربیعی برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم، گریگول چابرادزه، مدافع گرجستانی را برای بهبود خط دفاعی تیمش به خدمت گرفت. در دروازه، پس از رفتن حبیب فرعباسی به ملوان برای انجام خدمت مقدس سربازی، مدیران ذوب آهن با محسن فروزان به توافق رسیدند و او تا پایان فصل در دروازه این تیم قرار داشت.

ذوب آهن نیم فصل اول را با 6 برد، 7 تساوی و 2 باخت به پایان رساند و در رده پنجم جدول قرار گرفت تا هواداران و مدیران این باشگاه امیدوارند در نیم فصل دوم سهمیه آسیایی را کسب کنند.

نیم فصل دوم برای ذوب آهن و محمد ربیعی متفاوت بود و شکست های متوالی باعث شد این تیم کم کم از جمع 5 تیم برتر فاصله بگیرد و فرصت حضور در رقابت های آسیایی را از دست بدهد. پس از هفته بیست و دوم که با شکست خانگی 2 بر صفر ذوب آهن مقابل شمس آذر همراه بود، محمد ربیعی که در آن زمان پیشنهاد همکاری با باشگاه فولاد خوزستان را دریافت کرده بود، توسط ذوب آهن از مدیریت استعفا داد. ، که با مخالفت مدیران شرکت ادامه یافت. ذوب آهن به این تیم پیوست و به کار خود ادامه داد.

ذوب آهن در ادامه روند گلزنی سینوسی خود در نیم فصل دوم نیز به دلیل عدم کسب نتایج خوب از تیم های برتر این تیم، شاگردان محمد ربیعی با کسب 42 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نتایج خود در نیم فصل را تکرار کردند. . از ملوان، رتبه پنجم. همچنین در جدول بازی های خارج از خانه این تیم پس از پرسپولیس و استقلال تهران در رده سوم قرار گرفت و در بازی های خارج از خانه عملکرد بهتری نسبت به سایر تیم ها داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.