افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

جزئیات قرارداد جدید بیرانوند با پرسپولیس / بند فسخ حذف شد + عکس

  • کد خبر : 29086
جزئیات قرارداد جدید بیرانوند با پرسپولیس / بند فسخ حذف شد + عکس

بررسی قرارداد جدید دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس نشان می دهد که او با وجود شایعات فراوان با تعدادی دور پشت بام باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است. در هفته های اخیر که علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و با باشگاه استقلال مذاکره کرد، پس از بازگشت به پرسپولیس شایعات زیادی […]

بررسی قرارداد جدید دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس نشان می دهد که او با وجود شایعات فراوان با تعدادی دور پشت بام باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.

در هفته های اخیر که علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و با باشگاه استقلال مذاکره کرد، پس از بازگشت به پرسپولیس شایعات زیادی در مورد مبلغ قرارداد او به گوش می رسید و گفته می شد رقمی نزدیک به پیشنهاد باشگاه استقلال دریافت کرده است. او با ماندن در پرسپولیس موافقت کرد اما حالا ایسنا بخشی از قرارداد بیرانوند و پرسپولیس را پیدا کرده است که این موضوع را نقض می کند.

مدیران باشگاه استقلال برای دو فصل به بیرانوند 100 میلیارد تومان پیشنهاد داده بودند که بیرانوند این پیشنهاد را رد کرد و در نهایت با پرسپولیس برای ماندن در این تیم قرارداد 2 ساله امضا کرد.

در نتیجه دستمزد بیرانوند در فصل 1402-1403 15.9 میلیارد تومان ثبت شد که این رقم برای فصل 1403-1404 به 19.875 میلیون تومان افزایش یافت.

نکته جالب اینجاست که در قرارداد قبلی بیرانوند و پرسپولیس بند خرید 250 هزار دلاری برای این دروازه بان در نظر گرفته شده بود که در قرارداد جدید حذف شده است و جدایی بیرانوند در صورت پیشنهاد خارجی یا داخلی منوط به دریافت آن است. مبلغ مربوطه که راضی است باشگاه ذکر شده است. ضمناً در قرارداد قبلی گزینه هایی که بیش از 20 درصد قرارداد در نظر گرفته شده بود، اما طبق قوانین فصل جدید گزینه ها نمی توانند از 20 درصد بیشتر از قرارداد خارج شوند.

ذکر این نکته ضروری است که عکس های این قرارداد بلافاصله پس از امضا ثبت شده و با توجه به اینکه در آن زمان شماره گذاری و در پرونده باشگاه ثبت نشده است، قرارداد فاقد مهر باشگاه است.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)