افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

بورل: کشتار مردم در نصیرت وحشتناک است/حمام خون باید پایان یابد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 290832
بورل: کشتار مردم در نصیرت وحشتناک است/حمام خون باید پایان یابد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جوزف بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی دیگر غیرنظامیان (در النصیرات) وحشتناک هستند. این مقام سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه تصریح کرد: این حادثه را به شدت محکوم می کنیم. حمام خون باید فوراً پایان یابد. وی همچنین وابستگی خود […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جوزف بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی دیگر غیرنظامیان (در النصیرات) وحشتناک هستند.

این مقام سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه تصریح کرد: این حادثه را به شدت محکوم می کنیم. حمام خون باید فوراً پایان یابد.

وی همچنین وابستگی خود را به حامی اصلی کشتار مردم مظلوم فلسطین کتمان کرد و گفت: طرح سه مرحله ای رئیس جمهور آمریکا راهی برای برقراری آتش بس پایدار و پایان دادن به کشتار (مردم مظلوم) است. غزه به دلیل اشغالگری صهیونیست ها).

دفتر اطلاع رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه در بیانیه ای از شهادت 210 نفر و زخمی شدن بیش از 400 نفر در جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه نصیرت در مرکز نوار غزه خبر داد. شهدا و مجروحان این جنایت به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند.

این دفتر با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای الاقصی نمی تواند این تعداد شهید و مجروح را بپذیرد، از جامعه جهانی و نهادهای بین المللی خواست این بیمارستان را نجات دهند و تجهیزات پزشکی و ژنراتورهای برق لازم را برای ادامه فعالیت شما ارسال کنند.

در این بیانیه آمده است: وضعیت بیمارستان شهدای الاقصی فاجعه بار و بسیار خطرناک است و ما خواستار پایان فوری نسل کشی غیرنظامیان فلسطینی هستیم.

دفتر اطلاع رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: حمله مهاجمان به غیرنظامیان، کودکان و زنان در اردوگاه نصیرت و مناطق مرکزی غزه را به شدت محکوم می کنیم و اشغالگران و دولت آمریکا را مسئول این جنایت هولناک می دانیم که خون ده ها نفر را ریخت. مردم بیگناه. ما از جامعه جهانی و همه نهادهای بین المللی می خواهیم که رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند تا به حملات و جنایات وحشیانه خود پایان دهد و نسل کشی مردم فلسطین در نوار غزه را متوقف کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.