افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

پانزوان: رکوردهای کم نشان می دهد وزنه برداری به سمت پاکی پیش می رود

  • کد خبر : 29083
پانزوان: رکوردهای کم نشان می دهد وزنه برداری به سمت پاکی پیش می رود

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدهادی پانزوان سرمربی تیم ملی پس از پایان مسابقات ملی بازیکنان جدیدی را به این تیم دعوت کرده است اما شرط یا بهتر است بگوییم فیلتری برای حضور نهایی آنها در اردوها دارد. کنترل دوپینگ پانزوان در این خصوص می گوید: ما قبلاً با همه استان ها صحبت کرده ایم و […]

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدهادی پانزوان سرمربی تیم ملی پس از پایان مسابقات ملی بازیکنان جدیدی را به این تیم دعوت کرده است اما شرط یا بهتر است بگوییم فیلتری برای حضور نهایی آنها در اردوها دارد. کنترل دوپینگ

پانزوان در این خصوص می گوید: ما قبلاً با همه استان ها صحبت کرده ایم و حتی نامه کتبی به تمام استان ها در این مورد ارسال کرده ایم که اگر ورزشکاری غایب است دلیل آن را به ما بگویند و این به عنوان یک موضوع برای ما باقی می ماند. اما به عنوان کادر مربیگری تیم ملی باید بدانیم چرا این ورزشکار در تاریخ مقرر در فدراسیون پزشکی – ورزشی شرکت نکرد.

پانزوان مجددا تاکید کرد که یک ماه پیش به تمام استان ها نامه زدند که مسابقات جوانان و جوانان کشور نیز برای انتخابی انتخاب می شوند. استیج مرحله مهمی است و باید گام های بلندی برای ساخت وزنه برداری پاک در ایران برداریم. این دقیقاً همان کاری است که دنیا انجام می دهد. می بینید که چقدر رکوردها در همه جای دنیا پایین آمده است، این یک دلیل دارد و نشان می دهد که پاورلیفتینگ به سمت پاکی حرکت می کند. باید قدم به قدم پیش برویم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان تاکید کرد: روند کار نباید به گونه ای پیش برود که یک ورزشکار در شهر خودش اشتباه کند و تیم هزینه آن را بپردازد. همه مربیان ما و وزنه برداران نیز آگاه هستند. سه شنبه هفته جاری را مشخص کرده ایم تا همه کسانی که به فدراسیون ورزشی – پزشکی دعوت شده اند حضور داشته باشند و مورد آزمایش قرار گیرند. زمان زیادی برای اعلام اسامی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک نداریم و این حق ماست که از سلامت بچه ها مطلع شویم.

وی ادامه داد: باید در جریان باشیم تا خطایی رخ ندهد. با توجه به اطلاعیه کتبی فدراسیون و ارتباطی که با مربیان و بچه ها داشتم، امیدوارم همه بچه ها روز سه شنبه در فدراسیون ورزشی – پزشکی حضور داشته باشند. بار دیگر تاکید می کنم که عذر پذیرفته نمی شود و عدم حضور در روز سه شنبه به معنای کناره گیری از تیم است.

پانزوان در پایان به نکته ای درباره رکوردشکنی و ثبت نهایی آن اشاره کرد و گفت: ثبت رکوردها زمانی اتفاق می افتد که جواب تست های دوپینگ بیاید. بچه هایی که قبلا رکورد زده اند در مسابقات آسیایی وزنه زده اند و در آنجا تحت کنترل دوپینگ قرار گرفته اند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.