افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

درخشان: امیدوارم عثمر بماند. پرسپولیس باید خط دفاعی خود را تقویت کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 290467
درخشان: امیدوارم عثمر بماند.  پرسپولیس باید خط دفاعی خود را تقویت کند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم اسمار برزیلی به کار خود در این تیم ادامه دهد چرا که شرایط باشگاه و توانایی های بازیکنان را می شناسد. حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم گفت: خدا را شکر که پرسپولیس امسال هم توانست هواداران را […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم اسمار برزیلی به کار خود در این تیم ادامه دهد چرا که شرایط باشگاه و توانایی های بازیکنان را می شناسد.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم گفت: خدا را شکر که پرسپولیس امسال هم توانست هواداران را خوشحال کند. وقتی بازیکنان در بالای جدول نبودند از تلاش برای رسیدن به قهرمانی دست برنداشتند و به هدف رسیدند. امیدوارم فصل آینده در آسیا و لیگ برتر بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه با خصوصی سازی پرسپولیس می توان انتظار جذب افراد تاثیرگذار جدید را داشت؟ وی گفت: در مرحله اول باید بودجه کافی برای خرید بازیکنان جدید در نظر بگیریم. پرسپولیس باید خط دفاعی خود را تقویت کند چون در فاز دفاعی لیگ بیست و دوم مشکل داشتیم و در برخی بازی ها کارمان سخت بود. امیدوارم مدیران باشگاه به تک تک خواسته های سرمربی توجه کنند چرا که امسال در آسیا و لیگ برتر شرایط سختی خواهیم داشت اما شک ندارم با خصوصی سازی می توانیم داشته باشیم. یک گفتن . آسیا.

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال ماندن عثمر در این تیم یادآور شد: او باشگاه و بازیکنان را می شناسد و امیدوار است قراردادش را تمدید کنند.

درخشان در پاسخ به برخی اظهارنظرها مبنی بر آفساید بودن گل پرسپولیس در مسابقات قهرمانی خاطرنشان کرد: اتفاقات زیادی در فوتبال می افتد، پرسپولیس باید در دیدار با مس دو پنالتی بگیرد.

وی در خصوص صحبت های استقلالی ها که می گویند پرسپولیس در جام آفساید قهرمان شد، تصریح کرد: متاسفم برای این بازیکنان که فقط درباره تیم های دیگر صحبت می کنند. من اگر جای شما بودم قطعا روی دیدار مقابل نساجی تمرکز می کردم تا به جای اینکه فقط به دنبال نتیجه تیم رقیبم در آزادی باشم، 3 امتیاز را کسب کنم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)