افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

10 غذای فانتزی هفته 13 برتر

  • کد خبر : 2904
10 غذای فانتزی هفته 13 برتر

داوانته آدامز به مدیران فانتزی یادآوری کرد که چرا Raiders با یک بازی هیولا در مقابل Chargers برای او معامله کردند. بازی‌های هفته سیزدهم مملو از مسابقات فوق‌العاده بود و در بیشتر موارد، ناامیدکننده نبود. در حالی که تنها چهار کوارتربک در بازی یکشنبه شب بیش از 20 امتیاز به دست آوردند، ما شاهد خطوط […]


داوانته آدامز به مدیران فانتزی یادآوری کرد که چرا Raiders با یک بازی هیولا در مقابل Chargers برای او معامله کردند.

بازی‌های هفته سیزدهم مملو از مسابقات فوق‌العاده بود و در بیشتر موارد، ناامیدکننده نبود. در حالی که تنها چهار کوارتربک در بازی یکشنبه شب بیش از 20 امتیاز به دست آوردند، ما شاهد خطوط بزرگی از چند مدافع دونده از جمله کریستین مک کافری، جاش جاکوبز و سماجه پرین بودیم. همچنین ممکن است شاهد تغییر گارد فانتزی در بک فیلد دیترویت باشیم.

طرفداران فانتزی همچنین خطوط آماری عظیمی را از گیرنده های عریض دیدند، زیرا در مجموع 12 بازیکن در موقعیت بیش از 20 امتیاز کسب کردند. این شامل سه نفر می شود که بالای 30 و سه نفر دیگر که حداقل 24.5 امتیاز کسب کرده اند. با این حال، پایان نزدیک به آن ثمربخش نبود، زیرا فقط هفت بازیکن 10 امتیاز یا بیشتر به دست آوردند. علاوه بر این، هیچ یک از آن بازیکنان تراویس کلسه یا مارک اندروز نبودند. بله، این یک موقعیت وحشیانه است.

با این گفته، بیایید تازیانه فوتبال فانتزی خود را حول بازی یکشنبه در لاس وگاس شروع کنیم، جایی که داوانته آدامز برای مدیران فانتزی کاملاً هسته ای بود.

داوانته آدامز تقریباً به تنهایی چارجرها را در روز یکشنبه حذف کرد.

کربی لی / USA Today Sports

داوانته آدامز مدیران فانتزی را در مقابل بولتز برق می‌دهد. WWF قبلاً یک کشتی گیر به نام “گروه تک نفره” داشت که سیاه پوش می کرد و حریفان را در هم می شکست. این نیز آدامز این هفته را توصیف می کند. این کهنه کار به مصاف چارجرها رفت و 8 پاس به طول 177 یارد با دو تاچ داون گرفت و 37.7 امتیاز فانتزی به دست آورد. این بیشترین امتیاز از هر بازیکنی است که به یکشنبه شب می رود. این فوق ستاره در حال حاضر بیش از 27 امتیاز در چهار مسابقه از پنج مسابقه اخیر خود به دست آورده است که شامل سه بازی با بیش از 33 امتیاز است. او در مرحله بعدی با رامز روبرو خواهد شد.

Jalen Hurts، AJ Brown رکوردهای فانتزی بزرگی را به ثبت رساندند. چه کسی دوست دارد بازی های انتقامی خود را سرد سرو کند؟ براون مانند جک فراست با هم تیمی‌های سابق خود، هشت پاس به طول 119 یارد با دو تاچ داون گرفت و 31.9 امتیاز فانتزی در پیروزی مقابل تایتان‌ها به دست آورد. هارتز یک هیولای فانتزی نیز بود، با پرتاب 380 یاردی با سه ضربه گلزن در حالی که برای چهارمین تاچ داون برای کسب امتیاز 34.4 عجله داشت. او اکنون 20 امتیاز در 6 بازی متوالی و در مجموع 10 امتیاز از 12 امتیاز کسب کرده است. هارتز و براون باید هفته آینده دوباره در مقابل جاینتز مجموع های بزرگی را منتشر کنند.

جاستین فیلدز برمی گردد و در باخت به پکرز 19.3 امتیاز کسب کرد. فیلدز به مدت پنج هفته بهترین کوارتربک در فوتبال فانتزی بود، اما یک شانه ناامید کننده او را هفته گذشته از بازی دور نگه داشت. با این حال او توانست برای رویارویی با گرین بی بازگردد و یک بازی خوب دیگر داشت. فیلدز در حالی که دو بار از زمین خارج شد، 71 یارد و یک تاچ داون دوید و 19.3 امتیاز فانتزی به دست آورد. این عدد زیاد نیست، اما فیلدز ششمین کوارتربک برتری بود که در یکشنبه شب به میدان رفت. خرس‌ها در هفته چهاردهم خداحافظی می‌کنند، بنابراین طرفداران فانتزی قبل از شروع فصل بعد به یک جایگزین نیاز دارند.

کریستین مک کافری کمیته بک فیلد 49ers را شکست. به نظر می رسد از دست دادن مصدومیت الیجا میچل، مک کافری را به یک نقش برجسته برای نینرز بازگرداند. او 25 لمس، از جمله هشت شکار (10 هدف) داشت، در مجموع 146 یاردی زد و با 28.6 امتیاز در پیروزی مقابل دلفین ها به پایان رسید. این بهترین بازی CMC از هفته 8 است، زمانی که او 40.3 امتیاز در برابر رام ها به دست آورد. نینرز در اوایل بازی جیمی گاروپولو (پا) را از دست داد، اما مک کافری همچنان توانست با پشتیبان براک پردی در مرکز بازی، پیشرفت کند. امیدواریم این نوع استفاده نیز ادامه یابد. پس از بازی، متوجه شدیم که گاروپولو دچار شکستگی پایش شده و تا پایان فصل از میادین دور است – حتی دلیل بیشتری برای تکیه بر مک‌کافری.

Ja’Marr چیس به عمل باز می گردد، هفت گیر ارسال می کند. دیدن چیس، یکی از برترین بازیکن‌های فوتبال فانتزی، پشت در شبکه‌های برقی، منظره‌ای برای چشم‌های فانتزی دردناک بود. او یک خط آماری بزرگ ثبت نکرد و 16.7 امتیاز به دست آورد، اما چیس بدون محدودیت بازی کرد و به نظر می رسید که در بازگشت از ناحیه لگن آسیب دیده بدتر نباشد. او همچنین با هشت هدف، بنگال ها را رهبری کرد. حضور دوباره او در زمین البته خبر خوبی برای جو بارو بود که با دو تاچ داون 286 یارد پرتاب کرد و 30 امتیاز به دست آورد. این دو نفر بسیاری از طرفداران فانتزی را به فصل پسین هدایت خواهند کرد.

لامار جکسون به زانو آسیب می زند. با 1.3 امتیاز به پایان می رسد. جکسون در دومین مالکیت ریونز در بازی از ناحیه زانو آسیب دید و باقیمانده پیروزی 10-9 تیم مقابل برانکوها را از دست داد. 1.3 امتیاز فانتزی او احتمالاً در این هفته یک ضربه مرگبار برای مدیران فانتزی بود، اما مربی جان هاربا پس از بازی گفت که مصدومیت پایان فصل نیست بلکه “روزها به هفته ها” است. تایلر هانتلی جایگزین کوارتربک کهنه کار شد و 15.6 امتیاز به دست آورد که شامل 41 یارد راش و یک تاچ داون بود. او برای بازی هفته آینده AFC North در پیتزبورگ، نامی داغ در سیمای معافیت خواهد بود، به خصوص در لیگ هایی که امکان حضور چند کوارتربک اولیه را فراهم می کند.

دریک هنری بوی بد دیگری برای مدیران فانتزی دارد. آیا وقت آن رسیده که از پادشاه عصبانی شوید؟ او تا 30 یارد راشینگ و 2.7 یارد در هر راش در برابر دفاع ایگلز نگه داشت که در چهار هفته قبل پنجمین یاردی را به عقب می‌داد. هانری اکنون در سه بازی از چهار بازی اخیر خود کمتر از 54 یارد در زمین نگه داشته شده است و میانگین یاردی هر راش او در سه بازی آخرش 2.8 یارد است. این یک مجموع افتضاح برای دونده نخبه است. خبر خوب این است که او در سه بازی بعدی خود با جگوارها، چارجرها و تگزاس ها روبرو می شود که همگی از دفاع های نرم عجله دارند.

Amon-Ra St. Brown دفاع پاس جگوار را روشن می کند. بازی داغ اخیر سنت براون در برابر جگوارها ادامه یافت، زیرا محصول USC آنها را با 11 شکار، 114 یارد، دو تاچ داون و 34.6 امتیاز فانتزی شکست داد. این دومین بازی 30 امتیازی او در این فصل و سومین بازی او با 22 امتیاز بیشتر در چهار هفته گذشته است. در این مدت، سنت براون در مجموع 37 صید و میانگین یک موز 24.9 امتیاز داشته است. موفقیت او باید هفته آینده در برابر یک بک فیلد دفاعی بد مینه سوتا ادامه یابد.

دشان واتسون برمی گردد. Browns D/ST در هیوستون می درخشد. واتسون اولین بازی خود را از 3 ژانویه 2021 مقابل تیم قدیمی خود، تگزاسی ها انجام داد و به نظر می رسید که یک کوارتربک که 700 روز فوتبال بازی نکرده بود. این کهنه سرباز جنجالی پس از اینکه بیش از دوجین زن علیه او شکایت کردند (تقریباً همه آنها حل و فصل شده است) 11 بازی را به دلیل آزار جنسی محروم کرد. او تنها 12 از 22 برای 131 یارد بدون تاچ داون و قطع توپ در برد 27-14 بود، و حمله حتی در مقابل دفاع بد هیوستون هم گلی نداشت. 5.3 امتیاز فانتزی واتسون کمتر از کایل آلن بود که دو توپ قطع کرد و تنها 6.1 امتیاز کسب کرد. نکته مثبتی که به براون ها و فوتبال فانتزی مربوط می شود، واحد دفاع/تیم های ویژه آنها سه تاچ داون و 30 امتیاز تولید کردند. فقط پنج بازیکنان امتیاز بیشتری در بازی یکشنبه شب در دالاس داشت.

توآ تاگووایلوآ در بازی مقابل نینرز از ناحیه مچ پا آسیب دید. مسابقه آخر این هفته در سانفرانسیسکو روی کاغذ سخت بود، و حتی بدتر از آن در شبکه بازی بود. توآ تنها 13.8 امتیاز فانتزی داشت که بدترین امتیاز او از هفته چهارم بود، و او در نیمه دوم بازی را با چیزی که دلفین ها مچ پا آسیب دیده نامیدند ترک کرد. Jaylen Waddle نیز در این مسابقه شکست خورد، و این بخشی از دلیلی است که او را تنها با یک شکار به مدت 9 یارد نگه داشته است. میامی آخر هفته آینده یک بازی یکشنبه شب مقابل چارجرز دارد، بنابراین هرگونه شک و تردید در مورد حضور توآ یا وادل می تواند شروع آنها را سخت کند. Sports Illustrated در طول هفته وضعیت آنها را بررسی خواهد کرد.

یادداشت

  • آیا شیرها به عنوان دونده برتر خود به D’Andre Swift برمی گردند؟ او در برابر جگوارها شروع کرد و تیم را در تماس ها رهبری کرد (18)، و همچنین شش نگاه منطقه قرمز به جمال ویلیامز را دید. 21.2 امتیاز سوئیفت بهترین مجموع او از هفته اول است، زمانی که او ایگلز را با امتیاز 26.5 شکست داد. او همیشه انفجاری تر از دو مدافع شیرها بوده است، و اکنون به نظر می رسد که کادر مربیگری احساس می کند که او 100% بازگشته و آماده انجام کارهای بیشتر است. برای آن دسته از طرفداران فانتزی که سوئیفت دارند، این در یک زمان عالی (پلی آف در راه است) می آید!
  • کن واکر برجسته تازه‌کار در مقابل رامز از ناحیه مچ پا آسیب دید و مجبور شد از مسابقه خارج شود. او تنها با سه حمل به طول 36 یارد به پایان رسید و باید برای مسابقه هفته چهاردهم مقابل پانترز سوال برانگیز در نظر گرفته شود. این ضربه سختی است زیرا یک هفته تا مرحله پلی آف فاصله داریم. با بیرون آمدن تراویس هومر (زانو، بیماری)، دیجی دالاس یا تونی جونز جونیور می‌توانند این آخر هفته به عنوان مکمل‌های محبوب و در عین حال بی‌انگیزه‌ای از سیم‌های معافیت فوتبال فانتزی تبدیل شوند.
  • کریستین واتسون در پیروزی مقابل خرس ها دو تاچ داون دیگر به ثمر رساند و اکنون در چهار بازی اخیر خود 8 تاچ داون به ثمر رسانده است. هک، حتی کریس کارتر هم فکر می کند که تاچ داون های زیادی است! چیزی که در مورد افزایش ستاره شدن او شگفت‌انگیز است این است که واتسون در شش بازی اول NFL خود در مجموع 14 هدف داشت و او را در بسیاری از لیگ‌های فانتزی به خطر انداخت. از آن زمان تا کنون، او 26 هدف را دیده و در 15 مورد به پرواز درآمده است. درست است، تقریباً نیمی از صیدهای او از هفته 10 برای تاچ داون رفته است. Packers در هفته 14 خداحافظی می کنند، اما واتسون تماماً خود را در یک موقعیت انعطاف پذیر برای پلی آف فوتبال فانتزی قفل کرده است.
  • خیلی از شایعات کمیته بک فیلد سه نفره جت ها! Zonovan “Bam” Knight 36.4٪ از لمس ها را در باخت به وایکینگ ها مشاهده کرد، در حالی که تای جانسون با 12.7٪ در رده دوم قرار گرفت و جیمز رابینسون با 7.3٪ سوم شد. کادر مربیگری به نایت، که اکنون در دو هفته گذشته هدایت مردان سبزپوش را برعهده داشته است، اعتماد دارد و تا زمانی که مایکل کارتر از میادین دور باشد، او دوباره جت را آغاز خواهد کرد. تازه کار بدون پیش نویس هفته آینده در مسابقه ای در برابر لوایح منعطف خواهد بود.
  • در صحبت از جت ها، گرت ویلسون طرفداران فانتزی را ایجاد می کند که از حسادت او را با پیش نویس هایی سبز می کنند. این تازه‌کار دوباره موز را به دست آورد و با باخت به وایکینگ‌ها، 162 یارد و 24.2 امتیاز ثبت کرد. او اکنون در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود 17 امتیاز بیشتر به دست آورده است که در هر دو بازی اخیر بیش از 24 امتیاز کسب کرده است. ویلسون می‌تواند یک برنده واقعی لیگ در سراسر صفحه باشد.

پوشش فانتزی، شرط بندی و NFL بیشتر:

• Deshaun Watson Rusty در بازگشت به عمل
• جیمی گاروپولو برای فصل
• Packers Eclipse Bears به ​​عنوان برنده ترین تیم تمام وقت


مایکل فابیانو برنده جایزه است فوتبال فانتزی تحلیلگر در Sports Illustrated و عضو تالار مشاهیر انجمن نویسندگان ورزشی فانتزی (FSWA). برای خواندن تمام مقالات او در اینجا در SI Fantasy اینجا را کلیک کنید. می توانید مایکل را دنبال کنید توییتر، فیس بوک، یوتیوب، و اینستاگرام برای آخرین اخبار فانتزی شما و بهترین تجزیه و تحلیل در کسب و کار برای کمک به شما برنده یک قهرمانی فانتزی!





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.