افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

وجوه موجود در سیستم باید به دقت پیگیری شود.

  • کد خبر : 29034
وجوه موجود در سیستم باید به دقت پیگیری شود.

به گزارش بازار، حجت السلام والمسلمین مهدی باقری در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 تیرماه) در سخنانی گفت: از جمله وظایف دولت تعیین سهمیه و عدالت است و عدالت این است که همه چیز داشته باشد. جای آن است و همه سزاوار آن هستند، شما باید حق خود را داشته باشید و هر حقی باید […]

به گزارش بازار، حجت السلام والمسلمین مهدی باقری در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 تیرماه) در سخنانی گفت: از جمله وظایف دولت تعیین سهمیه و عدالت است و عدالت این است که همه چیز داشته باشد. جای آن است و همه سزاوار آن هستند، شما باید حق خود را داشته باشید و هر حقی باید در جای خود باشد.

وی با تاکید بر اینکه پس از گذشت بیش از 40 سال، داشتن حداقل آب نمک در اختیار محرومان است، ادامه داد: حداقل امکاناتی که ممکن است در کشور در اختیار محرومان باشد، امروز با چالش مواجه است و این به معنای بی توجهی است. دستاوردهای نظام به معنای بی توجهی به زحمات مسئولان نیست. اما این مهم باید مورد توجه همه مسئولان باشد که علاوه بر همه کسانی که برای پیشرفت کشور تلاش می کنند، باید به مسائل جزئی نیز توجه کنند.

وی با اشاره به موضوع مبارزه با فساد گفت: دریافتم بهترین راه برای مقابله با این موضوع خواندن بخشی از ابلاغیه گام دوم انقلاب در جلسه مذکور است. مقام معظم رهبری در این بیانیه فرمودند: «عدالت و مبارزه با فساد، این دو لازم و ملزوم یکدیگرند. مفاسد اقتصادی، اخلاقی و سیاسی، توده‌های متزلزل کشورها و نظام‌ها هستند و اگر دستگاه‌های حاکم در آن دخالت داشته باشند، زلزله‌ای ویرانگر و ضربه‌ای به مشروعیت آن‌ها است و این برای نظامی مانند جمهوری اسلامی بسیار مهم است. نیاز به مشروعیتی فراتر از مشروعیت متعارف و اساسی‌تر از مقبولیت اجتماعی دارد، جدی‌تر و اساسی‌تر از سایر نظام‌ها است.

نماینده مردم زنجان و طارم در شورای اسلامی تاکید کرد: رهبری ادامه داد: وسوسه پول، مقام و رهبری حتی در علوی ترین حکومت تاریخ، یعنی حکومت حضرت علی (ع) آن است. عده ای را به لغزش کشانده است، بنابراین خطر این تهدید در جمهوری اسلامی این است که روزی مدیران و مسئولان آن در یک زهد زندگی ساده و انقلابی به رقابت بپردازند، هرگز بعید نبوده و نیست و این مستلزم آن است که یک دستگاه کارآمد با نگاه تیزبین و نگرش قاطع در قوای سه گانه حضور دائمی دارد و به معنای واقعی با فساد به ویژه در دستگاه های دولتی مبارزه می کند.

این نماینده شورای اسلامی تصریح کرد: عزیزان، قطعاً اعتبار کنونی نظام، سرمایه انسانی، اقتصادی، علمی و اجتماعی و جهانی نظام بسیار بیشتر از 10 تا 30 سال گذشته است و باید نظارت دقیقی برای صیانت از این معضل انجام شود. . . با افزایش ثروت کشور، در دستان طمعکار داخلی و خارجی نیز هست، پس باید امیدوار بود که این سرمایه خود و بدون نظارت خود را از آفات در امان نگه دارد. این تعبیر ما نیست و این تعبیر مقام معظم رهبری است.

باقری با بیان اینکه نباید انتظار داشته باشیم که همه مانند شهدای حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب رفتار کنند، گفت: بنابراین رفتار نظارتی باید به دقت مورد توجه قرار گیرد و نیازمند ساختار حاکمیتی قوی تری هستیم. همچنین به ویژه مقام معظم رهبری فرمودند: یک نظام کارآمد با دید تیزبین و رفتار قاطع باید نه در مولفه های پایین، بلکه در قوای سه گانه حضور دائمی داشته باشد و با فساد به معنای واقعی به ویژه در درون نهادها، دولتی مبارزه کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.