افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

مسائل اقتصادی یکی از اصلی ترین و مهم ترین معضلات جامعه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 290332
مسائل اقتصادی یکی از اصلی ترین و مهم ترین معضلات جامعه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محبوب علیلو روز شنبه در جلسه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر وصول عوارض و عوارض دولتی و انجام مسئولیت های اجتماعی توسط معادن منطقه توسط معادن منطقه نظارت کرد. سازمان. سکوت وی برجسته و بیان کرد: دادستانی استان در این راستا است سکوت است. وی با اشاره […]

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محبوب علیلو روز شنبه در جلسه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر وصول عوارض و عوارض دولتی و انجام مسئولیت های اجتماعی توسط معادن منطقه توسط معادن منطقه نظارت کرد. سازمان. سکوت وی برجسته و بیان کرد: دادستانی استان در این راستا است سکوت است.

وی با اشاره به گستردگی و گستردگی صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: کمتر سازمان اجرایی و خدماتی به تنوع این اداره کل وجود دارد که باید با جدیت و حساسیت بهبود یابد.

محبوب علیلو مهم ترین موضوع کنونی جامعه را مربوط به مسائل و مشکلات اقتصادی دانست و ادامه داد: مشکلات اقتصادی اصلی ترین آنهاست. تپه ها و مهمترین مشکل جامعه این است که از این نظر باید از توانمندی های الهی بخش معدن استفاده بهینه کرد.

وی با تاکید بر ارائه راهکارهای عملی برای رفع موانع در حوزه معدن گفت: ایجاد اشتغال، حفظ محیط زیست، اخذ حقوق معادن و مالیات دولتی و استفاده از فناوری های پیشرفته از جمله مواردی است که باید پرداخت شود توجه جدی در این بخش

محبوب علیلو، توسعه و رشد بخش معدن از اهداف ویژه این سازمان است سکوت وی برشمرد و بیان کرد: این مجموعه علاوه بر اخذ عوارض و عوارض دولتی از معادن باید پیگیر ایفای مسئولیت های اجتماعی معادن در استان نیز باشند.

وی تفاوت قیمت محصولات مشابه، احتکار، گران فروشی، گران فروشی، عدم عرضه محصولات به بازار را از مواردی دانست که نیازمند کنترل و فعالیت مدیریتی مضاعف در این بخش است و در عین حال گفت: استفاده از فناوری روز. در راستای نظارت و کنترل هوشمند این بخش.

محبوب علیلو به تاثیر منشور خلق الساعه و تغییر شرایط بر امنیت سرمایه گذاران اشاره کرد و افزود: باید متناسب با واقعیت های جامعه در این زمینه تصمیم گیری شود. گرفتن و تا حد امکان از تولید ملی حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.