افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

زیر مانتو چه بپوشیم؟/ همه برای همیشه یکی از این کت را داشته اند، پس بدانید که چگونه آن را استایل کنید.

  • کد خبر : 290001
زیر مانتو چه بپوشیم؟/ همه برای همیشه یکی از این کت را داشته اند، پس بدانید که چگونه آن را استایل کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن استایل خوب لازم است زیرا اگر ندانید چه چیزی با چه چیزی خوب است و اگر سبک های مختلف استایل را ندانید، مثلاً اگر ندانید، نمی توانید استایل خوبی بسازید. تفاوت بین استایل تک رنگ و حداکثر را بدانید. هست و اگر مناسب شماست […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن استایل خوب لازم است زیرا اگر ندانید چه چیزی با چه چیزی خوب است و اگر سبک های مختلف استایل را ندانید، مثلاً اگر ندانید، نمی توانید استایل خوبی بسازید. تفاوت بین استایل تک رنگ و حداکثر را بدانید. هست و اگر مناسب شماست چگونه به آن دست خواهید یافت، یا اگر آن را انتخاب کنید اما مناسب شما نیست، قطعاً مثلاً بد به نظر خواهید رسید. اگر قد بلندی دارید نباید سراغ این استایل بروید چون باعث بلندتر نشان دادن شما می شود و تعادل اندامتان را به هم می زند که قطعا نمی خواهید، چون بالاخره لباس خوبی است که شما را بیشتر نشان می دهد. زیبا.

بنابراین در این بین شناخت ویژگی های ظاهری و ظاهری شما بسیار مهم است، یعنی نه تنها باید از دنیای مد آگاه باشید، بلکه باید اطلاعات زیادی در مورد خود داشته باشید، مثلاً اینکه آیا رنگ پوست شما چیست؟ گندمی، باید بدانید بهترین رنگ لباس چیست. رنگ پوست گندمی چیست تا با انتخاب آن رنگ ظاهر شما زیباتر شود؟ اکنون، مواقعی وجود دارد که شما یک لباس را برای پوشیدن انتخاب می کنید، که تعیین می کند لباس های دیگر چگونه در استایل شما قرار می گیرند، به عنوان مثال، زمانی که می خواهید کت بپوشید، اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که چه لباسی بپوشید. زیر کت در اینجا کت استایل شما را مشخص می کند و حالا می خواهیم در مورد پاسخ سوال شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

لباسی که انتخاب می کنیم زیر مانتو چگونه باید باشد؟

خب مانتو یک کت جلو باز است و باید زیر آن لباس بپوشید و اصولاً می توان گفت اولین قدم برای داشتن یک استایل منحصر به فرد با مانتو، انتخاب لباسی است که زیر آن می پوشید. بنابراین این انتخاب به موقعیتی که قرار است در آن شرکت کنید و همچنین به فصلی که می خواهید این کت را بپوشید بستگی دارد، زیرا شما می توانید لباس را انتخاب کنید زیرا می توانید بلوز یقه اسکی، تی شرت، دکمه دار را انتخاب کنید. پیراهن، تاب، هودی و حتی ژاکت. آن را در زیر قرار دهید.

مثلا برای یک مراسم رسمی پیشنهاد می شود پیراهن دکمه دار یا پیراهن دکمه دار بپوشید یا در پاییز برای استایل های خیابانی و اسپرت می توانید کت اسپرت را با هودی زیر آن ترکیب کنید، اما نکته اینجاست که در هر شرایطی چیزی که باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید لباس هایی با رنگ های خنثی زیر این مانتو انتخاب کنید تا در انتخاب رنگ مانتو آزادی بیشتری داشته باشید. علاوه بر این، زیرپوش شما باید تا حد امکان ساده و ساده باشد. طراحی مینیمالیستی و نه خیلی شلوغ.

زیر کت خود چه بپوشید

ویژگی شلوار انتخاب شده در زیر کت.

خب مسلما شما در انتخاب شلوار زیر مانتو آزاد خواهید بود چون تنوع زیادی دارد اما با وجود اینکه شلوارهای گشاد مد شده اند و خیلی ها آن را می خواهند، خیلی ها پوشیدن شلوار جین گشاد را در زیر مانتو توصیه می کنند. مانتو نروید و سعی نکنید شلوار مامانی، راسته و حتی لاغر بپوشید و اگر شلوار جین رنگ روشن انتخاب می کنید، می توانید آن را برای مجالس کژوال بپوشید و همچنین رنگ های تیره مانند آبی تیره یا شلوار جین مناسب تر است. موقعیت های رسمی و می تواند زیبایی یک خانم مدرن را به شما بدهد.

زیر کت خود چه بپوشید

کفش ما با کت چطور؟

خوب انتخاب کفش برای پوشیدن با مانتو به دو عامل کت و شلوار شما بستگی دارد، مثلا اگر مانتو و مانتو عروسکی انتخاب می کنید می توانید با آن صندل، کت و کفش پاشنه بلند بپوشید، اگر برای یک مراسم رسمی، اگر به سراغ مانتوهای رسمی و ساده می روید، باید با آن کفش پاشنه بلند بپوشید و برای استایل های خیابانی، می توانید برای راحتی، کت نخی را با کت انتخاب کنید، اما باید مراقب کفش های راسته و تنگ نیز باشید. شلوارها با کفش های پاشنه بلند و شلوارهای نخی عرضه می شوند که بیشتر اسپرت هستند.

زیر کت خود چه بپوشید

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.