افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

انتشار غیرقانونی شهادت اعضای دولت خطاب به شورای نگهبان پیگرد قانونی دارد

  • کد خبر : 289840
انتشار غیرقانونی شهادت اعضای دولت خطاب به شورای نگهبان پیگرد قانونی دارد

ایرنا ادامه می دهد: یک مقام آگاه از پیگرد قضایی موضوع انتشار غیرقانونی شهادت برخی از اعضای دولت گزارش دادند و گفتند: اخیرا دستگاه قضایی با برخی از چهره هایی که اقدام به آلوده کردن فضا کرده اند و تحرکات چهره های سابقه دار و پرونده های قضایی و امنیتی که در تخریب فضا فعال […]

ایرنا ادامه می دهد: یک مقام آگاه از پیگرد قضایی موضوع انتشار غیرقانونی شهادت برخی از اعضای دولت گزارش دادند و گفتند: اخیرا دستگاه قضایی با برخی از چهره هایی که اقدام به آلوده کردن فضا کرده اند و تحرکات چهره های سابقه دار و پرونده های قضایی و امنیتی که در تخریب فضا فعال بوده اند برخورد کرده است. پیش بینی می شود کاندیداهای این روزها نیز در دستور کار قرار گیرند.

این مقام آگاه افزود: این نامه طبق روال معمول و با هدف تایید یکی از اعضای هیات دولت به صورت خصوصی و صرفا جهت تشکیل جلسه اعضای محترم شورای نگهبان نوشته شده است.

وی تاکید کرد: مقامات مسئول باید بررسی کنند که چگونه این نامه توسط برخی رسانه های با سابقه در نهادهای امنیتی و همچنین دارای سابقه قضایی منتشر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به مضمون شهادت مذکور افزود: این نامه شهادت شرعی برای اعضای محترم شورای نگهبان در تأیید صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات بوده و صرفاً جهت تقدیم به اعضا تنظیم شده است. هیچ مبنایی برای انتشار آن در رسانه ها وجود نداشت.

وی از پیگیری قضایی موضوع انتشار غیرقانونی این نامه خبر داد و با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در رد هتک حیثیت در فضای انتخاباتی گفت: اخیرا دستگاه قضایی با برخی برخورد کرده است. چهره هایی که به دنبال آلودگی فضا بودند و انتظار می رود تحرکات شخصیت های امنیتی و قضایی و پرونده هایی که این روزها در تخریب کاندیداها فعال بوده اند نیز در دستور کار قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=289840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.