افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

3 شب هتل رایگان در این جزیره زیبای ایتالیایی!

  • کد خبر : 289671
3 شب هتل رایگان در این جزیره زیبای ایتالیایی!

آفتاب نیوز: از سال 2023، گروهی از کوهنوردان و معدنچیان سابق به فکر تشکیل انجمن و ارائه پیشنهاد قوی برای جذب گردشگر به این منطقه کوهستانی افتادند. پیشنهاد آن برای گردشگرانی که عاشق پیاده روی، کوه نوردی و کوهنوردی هستند شامل سه شب اقامت رایگان در هتل های منطقه با صبحانه است. این گروه از […]

آفتاب نیوز:

از سال 2023، گروهی از کوهنوردان و معدنچیان سابق به فکر تشکیل انجمن و ارائه پیشنهاد قوی برای جذب گردشگر به این منطقه کوهستانی افتادند. پیشنهاد آن برای گردشگرانی که عاشق پیاده روی، کوه نوردی و کوهنوردی هستند شامل سه شب اقامت رایگان در هتل های منطقه با صبحانه است.

این گروه از کوهنوردان و معدنچیان محلی امیدوارند با ارائه اقامتگاه رایگان در امتداد 500 کیلومتری مسیر سانتا باربارا، ماجراجویان را به سواحل جنوب غربی جذب کنند.

برای استفاده از این خدمات که برای افراد زیر 35 سال و خارج از فصل گردشگری در نظر گرفته شده است، برای شما یک «گذرنامه پیاده روی» صادر می شود که ابتدا باید در سایت CMSB ثبت نام کنید. آخرین مهلت فعلی برای بهره مندی از این خدمات تا 15 ژوئن است و فصل بعدی بین 15 تا 31 سپتامبر 2024 خواهد بود.

تنها با پرداخت 5 یورو و کمک مالی نامحدود در سایت انجمن می توانید پاسپورت خود را دریافت کنید. سپس باید یکی از پانزده مسیر پیشنهادی را انتخاب کنید.

سپس کوپن هایی به نام شما برای شما ایمیل می شود که با آن می توانید اتاقی در بیست و چهار اقامتگاه طرف قرارداد انجمن رزرو کنید. بیشتر این اقامتگاه ها شامل هاستل ها و اتاق های مشترک است که معمولاً برای هر شب 28 یورو هزینه دارند.

رزرو بیش از یک شب باید در روزهای متوالی انجام شود.

با داشتن کارت مخصوص پیاده روی، هزینه کل اقامت در مسیر را پرداخت نمی کنید و فقط اقامت یک شبه شامل این سرویس رایگان می شود. اما کشف مسیر تاریخی و هیجان انگیزی که معدنچیان ساردینیا در طول قرن بیستم طی کردند، یک ارزش افزوده برای سفر شماست.

مسیر 30 پله ای سانتا باربارا که به نام قدیس حامی معدنچیان نامگذاری شده است، از میان تپه های شنی بیت لحم، جنگل های سرسبز، رخنمون های صخره ها و جاده های مالرو مربوط به 800 سال قبل از میلاد می گذرد. C.، پل های سنگی روم باستان، خطوط راه آهن قرن 19 و تقریبا 150 معدن متروکه وجود دارد. همچنین به مسافران این فرصت را می دهد تا با ساکنان محلی ساردین آشنا شوند و از غذاهای لذیذ جزیره لذت ببرند.

حتی برای ایتالیایی هایی که قبلا به ساردینیا رفته اند، دیدن این مسیر یک کشف جدید است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=289671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.