افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

یزد دارای 500 استخر پلیمری است

  • کد خبر : 289647
یزد دارای 500 استخر پلیمری است

گزارش کردن بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد در نشستی که به منظور برنامه ریزی مانورهای آموزشی و اطفاء حریق در مراتع و جنگل ها و ایمن سازی استخرهای کشاورزی در اتاق مدیریت بحران برگزار شد، با اشاره به وجود بیش از 500 شناگاه پلیمری به صورت استانی و امکان سنجی وجود دارد. […]

گزارش کردن بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد در نشستی که به منظور برنامه ریزی مانورهای آموزشی و اطفاء حریق در مراتع و جنگل ها و ایمن سازی استخرهای کشاورزی در اتاق مدیریت بحران برگزار شد، با اشاره به وجود بیش از 500 شناگاه پلیمری به صورت استانی و امکان سنجی وجود دارد. از تصادفات فوتی در استفاده غیراصولی از این استخرها، تصریح کرد: استخرهای کشاورزی از مکان های ناایمن برای شنا محسوب می شوند و تمرکز جهاد کشاورزی استان تامین امنیت این استخرها است اما باید با همکاری نهادها و مردم این کار انجام شود. گروه ها. همانطور که فرهنگ ساخته می شود، ایمنی آن به طور مداوم نظارت می شود و اقداماتی برای حل مشکلات انجام می شود.

وی همچنین به روند نزولی آتش سوزی در جنگل ها و مراتع استان اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات آموزشی و برگزاری مانور در سال های اخیر باعث کاهش مبارزه با آتش سوزی در جنگل ها و مراتع شده است و لازم است این آموزش ها و آموزش ها انجام شود. رزمایش در سطح استان در اسرع وقت برگزار می شود.

ملک زاده نقش گروه های مردمی در کاهش آتش سوزی و مدیریت آن را بسیار مهم دانست و بر تجهیز و آموزش این گروه ها تاکید کرد.

در این جلسه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد ضمن تشریح نقاط بحرانی و نیمه بحرانی استان از آمادگی برای انجام دوره ها و تمرینات آموزشی در کمترین زمان ممکن خبر داد.

کمال کریمی از برگزاری بیش از 11 مانور در سطح استان در سال گذشته برای کاهش وقوع حوادث و مهار آتش سوزی قدردانی کرد و از برنامه ریزی برای برگزاری رزمایش مشترک بین استانی در حوزه آتش نشانی خبر داد.

تجهیز گروه های مردمی، آموزش و اجرای کپسول های آتش نشانی برای مهار حریق از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=289647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.