افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

توضیحات باشگاه پرسپولیس مبنی بر اورژانسی بودن آمبولانس ورزشگاه آزادی/علی پروین – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 289497
توضیحات باشگاه پرسپولیس مبنی بر اورژانسی بودن آمبولانس ورزشگاه آزادی/علی پروین – پرسپولیس نیوز

درباره مسائل مربوط به آمبولانس پارک شده در ورزشگاه آزادی در هفته آخر لیگ برتر خلیج فارس توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه می شود. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در پایان دیدار هفته گذشته برابر مس رفسنجان مشکلاتی با اورژانس مستقر در ورزشگاه به وجود آمد.از این جهت، ابتدا ذکر این نکته ضروری است; […]

درباره مسائل مربوط به آمبولانس پارک شده در ورزشگاه آزادی در هفته آخر لیگ برتر خلیج فارس توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه می شود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در پایان دیدار هفته گذشته برابر مس رفسنجان مشکلاتی با اورژانس مستقر در ورزشگاه به وجود آمد.
از این جهت، ابتدا ذکر این نکته ضروری است; وجود آمبولانس مدون یکی از الزامات برگزاری مسابقات است، اما نحوه انجام وظایف در اختیار باشگاه ها نیست و از این نظر آمبولانس های مستقر در ورزشگاه ها اعم از اورژانس و یا خصوصی پروتکل های خودشان
اما در پایان دیدار مقابل مس رفسنجان، علی پروین به دلیل شرایط جسمانی توسط هم تیمی هایش به آمبولانس خصوصی پارک شده در ورزشگاه منتقل شد.
شرایط پرتنش مسابقه، شرایط روحی و روانی که پیشکسوت فوتبال کشورمان را تحت تاثیر قرار داده بود نیز در اظهارات وی نمایان بود. همچنین هجوم هواداران و دوستداران برای عکاسی و ابراز علاقه که احتمال تشدید آنها را به وجود آورده بود، همراهان را بر آن داشت تا بهترین تصمیم ممکن را برای جلوگیری از وخامت حال خود و حفظ سلامتی خود اتخاذ و اقدامات لازم را انجام دهند. اضطراری. خدمات در دسترس برای بررسی وضعیت. این در حالی بود که طبق اخبار منتشر شده می دانیم آن روز تعداد زیادی از پیشکسوتان که قصد حضور در ورزشگاه را داشتند به دلیل ازدحام جمعیت و برخی ناهماهنگی ها دچار مشکل شده و نتوانستند در ورزشگاه حضور یابند.

در پایان بازی و پس از پایان مراسم، آقای پروین به سمت آمبولانس داخل ورزشگاه رفت.
از این حیث عکسی از او و همراهانش در داخل آمبولانس موضوع انتقاد رسانه ها بود.
از آنجایی که هزینه های مسابقات بر عهده میزبان است و از جمله آنها نام بزرگ و اسطوره فوتبال کشورمان است، با مدیریت شرکت خدمات آمبولانسی که برای این مسابقه همکاری داشتند، تماس گرفتیم و شرایط و اتفاقات پیش آمده بود بررسی شده است که در ادامه توضیح داده شده است.

وقتی پروین به سمت آمبولانس رفت، تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در زمین با وجود خستگی و عواقب استرس مسابقه، قصد داشتند با او عکس های یادگاری و سلفی بگیرند.
در آن زمان با توجه به اینکه آقای پروین ایستاده بود، برای بررسی وضعیت پزشکی ایشان و همچنین جلوگیری از انتشار اخبار جعلی و جنجال های ناشی از انتشار اخبار نامناسب پزشکی در مورد ایشان، نیروهای آمبولانس تصمیم گرفتند. ابتدا از جمعیت و علاقه مندان به دوربین دور می شوند، رها می کنند و به جای خلوت تری می روند.
از طرفی چون برای دریافت خدمات اورژانسی ارجاع شده بودند، نمی توانستند بدون بررسی و اقدامات لازم از پذیرش خودداری کنند.
از طرفی همراهان اصرار داشتند که در کنار آقای پروین باشند تا اگر در نهایت مشکل خاصی تشخیص داده نشد و آقای پروین پایدار بود، ایشان را همراهی کنند.
طبق توضیحاتی که دریافت کردیم، در نهایت آمبولانس از محل خارج شده و در تونل نزدیک محل پذیرش توقف می کند تا وضعیت سلامتی آقای پروین را بررسی کند.
در این بررسی ها مشخص شد که مشکل جدی وجود ندارد. اما به آنها اعلام می شود; می توان آنها را برای معاینه بیشتر به بیمارستان منتقل کرد، اما شرایط حاد و هشدار دهنده ای وجود ندارد و علائم پایدار و پایدار است. طبق این آگهی آقای پروین نیز اصرار داشت که به منزل ایشان برود. در نهایت با رضایت شخصی از آمبولانس خارج شدند و همراهان ورزشگاه را ترک کردند.
آمبولانس برای پاسخگویی و پذیرش فوریت های پزشکی اعلام شده در محل ماموریت باقی ماند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)