افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

محرمی: پرسپولیس وارد جنگ روانی نشد، نکونام و قهرمان جام حذفی شد/ هواداران به نسب هاشمی فحش ندهند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 289386
محرمی: پرسپولیس وارد جنگ روانی نشد، نکونام و قهرمان جام حذفی شد/ هواداران به نسب هاشمی فحش ندهند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس از قهرمانی دراماتیک پرسپولیس صحبت کرد. مجتبی محرمی در گفت و گو با برنا از قهرمانی دراماتیک پرسپولیس، جدال پرسپولیس و استقلالی ها در این فصل، درگیری مهدی هاشمی نسب با پرسپولیس و … صحبت کرد که متن کامل آن را در ادامه می خوانید: پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد. محرمی در خصوص […]

پیشکسوت پرسپولیس از قهرمانی دراماتیک پرسپولیس صحبت کرد.

مجتبی محرمی در گفت و گو با برنا از قهرمانی دراماتیک پرسپولیس، جدال پرسپولیس و استقلالی ها در این فصل، درگیری مهدی هاشمی نسب با پرسپولیس و … صحبت کرد که متن کامل آن را در ادامه می خوانید:

پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد.

محرمی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در این فصل اظهار داشت: خیلی خوشحالم، حقیقت این است که واقعا شایسته بوده است. پرسپولیس شایسته این قهرمانی بود. حالا که پرسپولیس قهرمان شده صحبت از گل های آفساید و این جور چیزها هست. موضوع این است که حتی همه کارشناسان نمی توانند با قاطعیت بگویند گل پرسپولیس آفساید بوده است.

* فکر می کردم قرار است قهرمان شویم.

او گفت بعد از باخت پرسپولیس به آلومینیوم اعلام کرد که پرسپولیس قهرمان می شود و چرا آن زمان از قهرمانی پرسپولیس صحبت می کرد؟ وی تاکید کرد: وقتی به تیمت، بازیکنان تیمت و کادر مربیگری تیمت ایمان داری، از قهرمانی حرف می زنی. من احساسی صحبت نمی کنم. آن زمان استقلال از نظر هجومی تیم خوبی نبود و به همین دلیل گفتم امتیاز از دست می دهند. آمارها را بررسی می کنیم و صحبت می کنیم.

* وارد جنگ روانی نشدیم و قهرمان نشدیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ناراحتی هواداران این تیم از جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب در فصل گذشته گفت: بالاخره جنگ روانی در فوتبال وجود دارد. مربی ای مثل نکونام جنگ روانی راه می اندازد و یکی مثل اسمار وارد آن جنگ نمی شود. تیمی که وارد این جنگ نشود هم موفق است. اگر پرسپولیس مثل استقلال وارد این جنگ روانی می شد، قهرمان نمی شد. مثلاً نساجی که 10 نفر در قائم شهر بردیم را استقلال انتخاب نکرد. این تبدیل به یک جنگ روانی می شود.

*با هاشمی کاری نداشته باشیم، هواداران به او فحش ندهند.

محرمی در پاسخ به درگیری مهدی هاشمی نسب با پرسپولیسی ها تاکید کرد: اشکالی ندارد و به نظر من اصلا نباید مهم باشد. به نظر من هواداران پرسپولیس نباید هاشمی نسب را فحش بدهند و کاری به او داشته باشند. وقتی هاشمی نسب و امثال او در مقابل دلاوری های ما سکوت می کنند، چرا باید کنار هم بایستیم؟ به هر حال مهدی هر چه می خواهد بگوید ما قهرمان می شویم.

*از هاشمی نسب ناراحت نیستم.

وی ادامه داد: من از دست مهدی عصبانی نیستم و چرا باید عصبانی باشم؟ بالاخره یک بار در پرسپولیس بازی می کرد. همین که ما قهرمان می شویم سکوت می کنند و چیزی نمی گویند، برای ما کافی است.

می دانستم که اسمار موفق خواهد شد

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد اسمار ویرا در این تیم گفت: واقعا فکر می کردم که اسمار در پرسپولیس موفق شود. در تمرینات دیده بودم که عثمر چقدر با بچه ها صمیمی است و چقدر او را دوست دارند. البته باید بگویم که نیمی از این قهرمانی برای یحیی گل محمدی است و باید آن را هم به یاد داشته باشیم.

اسمار باید بگوید کدام بازیکن را می خواهد

محرمی در پاسخ به این سوال که فکر می کند فصل آینده چه بازیکنانی باید به پرسپولیس بیایند، گفت: این سوال را کادرفنی باید پاسخ دهد. من تمرین نمی کردم و نمی دانم وضعیت بازیکنان چگونه است.

* در نیمه اول بازی با استقلال خوزستان تلویزیون را خاموش کردم.

وی درباره احساسش در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: نیمه اول که تمام شد تلویزیون را خاموش کردم و عصبی بودم. فکر نمی کردم پرسپولیس برگردد، واقعاً بردن بازی وقتی 3-0 عقب هستی کار هیچ تیمی نیست. بعد می گویند پرسپولیس با داوری قهرمان شد! پاس حسین کنعانی زادگان یا گل ژسوس چه ربطی به داور داشت؟ این را از قول من بنویسید از رضا درویش تا قاسم عبدالصمدی به عنوان تدارکات تیمی در این قهرمانی سهیم بودند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=289386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.