افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حنانوف: خوشحالم که داستان ما با پرسپولیس به جام حذفی ختم شد/کسی نمی تواند قهرمانی ما را زیر سوال ببرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 289246
حنانوف: خوشحالم که داستان ما با پرسپولیس به جام حذفی ختم شد/کسی نمی تواند قهرمانی ما را زیر سوال ببرد – پرسپولیس نیوز

وحدت حنان اف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس معتقد است این تیم شایسته قهرمانی در این فصل بود. وحدت حنان اف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس که سومین فصل حضورش در این باشگاه را سپری می کرد، پس از کسب عنوان قهرمانی اعلام کرد که از این باشگاه جدا خواهد شد و به دنبال تیم جدیدی برای آینده فوتبالی […]

وحدت حنان اف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس معتقد است این تیم شایسته قهرمانی در این فصل بود.

وحدت حنان اف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس که سومین فصل حضورش در این باشگاه را سپری می کرد، پس از کسب عنوان قهرمانی اعلام کرد که از این باشگاه جدا خواهد شد و به دنبال تیم جدیدی برای آینده فوتبالی خود است. حنانوف که بازیکنی چند پسته محسوب می شود در چند فصل حضورش در پرسپولیس کمتر بازی می کرد و بیشتر نیمکت نشین بود. با این حال او هر بار که در زمین حضور داشت عملکرد خوبی داشت و مهره ای تاثیرگذار برای سرخ پوستان بود. قبل از خروج از ایران گفتگویی با حنانوف انجام شد که در ادامه می خوانید. (این گفتگو قبل از حضور حنانوف در اردوی تیم ملی کشورش و پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ انجام شده است)

از قهرمانی با پرسپولیس بگویید!
خب پرسپولیس بهترین تیم ایران است و همیشه برای قهرمانی می جنگد. فصل را به امید قهرمانی شروع کردیم و هدفمان از ابتدا مشخص بود. می دانستیم که هواداران، باشگاه و حتی خود اعضای تیم به چیزی جز قهرمانی راضی نمی شوند و به همین دلیل در هر بازی با ذهنیت برد و برد بازی کردیم. کار آسانی نبود و ما رقبای خوبی در این فصل داشتیم. می دانستیم که اگر سخت کار نکنیم نمی توانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. در نیم فصل اول شرایط کمی سخت بود و امتیازاتی را به راحتی از دست دادیم. اما در نیم فصل دوم شرایط تغییر کرد و نتایج بهتری گرفتیم که در نهایت به قهرمانی ختم شد. خوشحال دوباره با پرسپولیس قهرمان جام شد و این قهرمانی خیلی خوش گذشت.

استقلالی ها مدعی شدند پرسپولیس با کمک داور قهرمان شد. در این مورد چه دارید که بگویید؟
تیم ما شایسته قهرمانی بود و هیچکس نمی تواند قهرمانی ما را زیر سوال ببرد. اشتباهات داوری در همه تیم ها وجود داشت و نمی توان گفت پرسپولیس با کمک داوران قهرمان شد. پرسپولیس بهترین تیم لیگ بود و کاملا شایسته کسب جام قهرمانی بود.

در نیمه های فصل، مربیگری شما تغییر کرد. در این مورد صحبت کنید.
خب آقا یحیی برای تیم زحمت کشید و جام های زیادی با پرسپولیس گرفت. شرایط طوری شد که از ما جدا شد. با آقای یحیی روزهای خوبی داشتیم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. اسمار هم تیم فوتبال ایران و محیط را به خوبی شناخت و نشان داد مربی خوبی است. نتایج تیم ما در نیم فصل دوم این را نشان می دهد. تیم ما کاملا متحد بود و مطمئن بودیم. کادر مربیگری و بازیکنان هماهنگی خوبی داشتند و این به ما کمک زیادی کرد تا قهرمان شویم.

قراردادت با پرسپولیس تمام شد و اعلام کردی دیگر در این تیم نخواهی ماند. در این مورد چه دارید که بگویید؟
خب من روزهای فوق العاده ای را در پرسپولیس گذراندم و چندین قهرمانی هم کسب کردم. پرسپولیس و هوادارانش همیشه در قلب من خواهند بود اما شرایط به گونه ای است که باید به فکر انتخاب تیم دیگری باشم. من بابت همه چیز از پرسپولیس ممنونم و خوشحالم که پایان داستان من و پرسپولیس با قهرمانی رسید. من 3 فصل خوب را در این تیم سپری کردم و حالا باید به دنبال چالش جدیدی باشم. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

آیا در مورد مقصد بعدی خود روشن هستید؟
هنوز تصمیمی نگرفتم من چند پیشنهاد دارم اما معلوم نیست چه اتفاقی می افتد. بعد از بازی های ملی باید کمی استراحت کنم و ببینم چه می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)