افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

کرمانی مقدم: به همین دلیل پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است/ هیچ چیز نمی تواند قهرمانی ما را خدشه دار کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 289163
کرمانی مقدم: به همین دلیل پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است/ هیچ چیز نمی تواند قهرمانی ما را خدشه دار کند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شکست در جام حذفی هر چقدر هم برای من و همه پرسپولیسی ها تلخ بود، آن مسابقه پایه های قهرمانی ما را گذاشت. مرتضی کرمانی مقدم بازیکن و مهاجم سابق تیم پرسپولیس درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیست و سوم گفت: این قهرمانی ها بیشتر از انواع دیگر به هواداران یک […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شکست در جام حذفی هر چقدر هم برای من و همه پرسپولیسی ها تلخ بود، آن مسابقه پایه های قهرمانی ما را گذاشت.

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن و مهاجم سابق تیم پرسپولیس درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیست و سوم گفت: این قهرمانی ها بیشتر از انواع دیگر به هواداران یک تیم می چسبد. دلیل اصلی آن هم این بود که پسران پرسپولیس به هواداران خود نشان دادند که تا آخرین لحظه از تلاش برای شادی آنها دست برنخواهند داشت. این موضوع برای من و دیگر پیشکسوتان روشن بود.

وي افزود: شايد بتوان گفت شروع قهرماني پرسپوليس در بازي با آلومينيوم اراك در بازي حذفي جام حذفي رخ داد و در آنجا پسران رفتند تا انتقام بازي برگشت (هفته شانزدهم مقابل اسمار) را بگيرند كه نشد. اتفاق افتاد و ما بازی را به این شکل ناجور ترک کردیم و از جام حذفی تعظیم کردیم، اما آن بازی پایه های قهرمانی ما را گذاشت.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی برگشت تقریبا اکثر بازی ها را بردیم. حتی قبل از بازی با آلومینیوم اراک، صنعت نفت را شکست داده بودیم، اما آن بازی و بازی بعدی مقابل سپاهان (در لیگ) که به تساوی رسیدیم، انگیزه ای برای بچه هایمان ایجاد کرد که بروند و قهرمان شوند.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: واقعاً نباید از زحمات کادر فنی و پسران خط جلوی پرسپولیس غافل شد. این در حالی است که بخشی از موفقیت خود را مدیون دروازه بان دوم تیممان هستیم که در غیاب بیرانوند توانست به خوبی از دروازه پرسپولیس مراقبت کند و 4 بازی را بدون گل به پایان رساند. مطمئناً باشگاه باید برای این دروازه بان خوب ارزش قائل شود و با دادن پاداش خوب او را برای فصل های آینده تقویت کند.

او درباره ارونوف نیز گفت: یکی دیگر از بازیکنان خوب پرسپولیس در این فصل آستون اورانوف بود که با گل های به موقع و حضور موفق خود در خط حمله می دانست چگونه زمینه گلزنی عیسی آل کثیر را ایجاد کند و خط دفاعی همه حریفان را از بین برد. . کار آنها واقعاً به جا بود و باید گفت که یکی از بهترین اتفاقات برای ما بود.

وی در خصوص اینکه گفته می شود اورونوف ابتدا به استقلال رفته و در نهایت توسط رضا درویش به تیم پرسپولیس جذب شده است، گفت: من هم شنیده ام که قرار بود ارونوف به استقلال برود اما ظاهراً در این تیم نبوده است. و به پرسپولیس آمد. با این حال وقتی خدا می خواهد تیمی پیروز شود، زمینه آن را هم فراهم می کند. در هر صورت حضور این بازیکن و مدافع قطری و همچنین بازگشت عیسی آل کثیر باعث شد تا پرسپولیس در پایان فصل در بهترین شرایط حاضر شود. در 5 بازی اخیر پیروز شدیم و توانستیم با 15 امتیاز در صدر جدول قرار بگیریم. انصافا پرسپولیس با فوتبال برزیلی که بازی کرد شایسته قهرمانی بود.

کرمانی مقدم در پایان درباره فصل پیش رو لیگ برتر و ادامه همکاری با سرمربی برزیلی این تیم اظهار داشت: به نظر من اگر این مربی دوست دارد با تیم کار کند باید اجازه دهیم فصل آینده هم در کنار پرسپولیس باشد. . الان بچه ها به این نوع فوتبال برزیلی نیاز دارند. یک مهاجم فوتبال برزیلی، پر از اتفاقات تاکتیکی و گلزنی. پرسپولیس در بازی های آخر 12 گل زد یعنی 12 گل در 5 بازی خیلی خوب است. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما واقعاً باید از آنها تشکر کنیم که فوتبال تازه و پر گل و پیروزی را به هواداران ارائه کردند.

وی در پایان گفت: این قهرمانی به همه ما نزدیک است و نمی توان با حرف و حدیث آن را خدشه دار کرد. این قهرمانی فوق العاده بود و واقعا در شرایطی که پرسپولیس ماه ها پشت سر جدول بود، توانست به کل فوتبال ایران نشان دهد که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی دارد. این اتفاقاتی است که باعث می شود پرسپولیس همیشه پرطرفدارترین تیم ایران باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)