افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پپه لوسادا: رقبا باید ببینند کدام تیم از اشتباهات داوری سود می برد! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 288982
پپه لوسادا: رقبا باید ببینند کدام تیم از اشتباهات داوری سود می برد!  – پرسپولیس نیوز

سرمربی بدنساز پرسپولیس درباره قهرمانی دراماتیک این تیم در فصل گذشته و اینکه قرمزها قدرت واقعی خود را در دیدار مقابل تراکتور نشان دادند، اظهار نظر کرد. نقش په په لوسادا در قهرمانی های تیم فوتبال پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ برتر را نمی توان نادیده گرفت. مربی اسپانیایی بدنساز پرسپولیس یکی از عوامل […]

سرمربی بدنساز پرسپولیس درباره قهرمانی دراماتیک این تیم در فصل گذشته و اینکه قرمزها قدرت واقعی خود را در دیدار مقابل تراکتور نشان دادند، اظهار نظر کرد.

نقش په په لوسادا در قهرمانی های تیم فوتبال پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ برتر را نمی توان نادیده گرفت. مربی اسپانیایی بدنساز پرسپولیس یکی از عوامل اصلی موفقیت پارسی ها بوده که به بازیکنان این تیم کمک کرده تا در مسابقات مختلف در بهترین فرم بدنی خود قرار گیرند. لوسادا 48 ساله که چند روز پیش دومین قهرمانی متوالی خود را با قرمزهای تهرانی در لیگ برتر به دست آورد، در گفت وگو با تسنیم به ارزیابی عملکرد این تیم در فصل گذشته پرداخت.

این مصاحبه را بخوانید:

* قهرمانی در لیگ برتر را تبریک می گویم. به ما بگویید چه احساسی دارید.

با وجود بازی های سختی که در پایان فصل داشتیم، پایان فوق العاده ای بود و خدا را شکر می کنیم زیرا در نهایت به اهداف خود رسیدیم.

* عملکرد تیم را در طول فصل چگونه ارزیابی می کنید؟

خب، در ابتدای فصل چند بازیکن دیر به ما ملحق شدند، حتی برخی مصدوم شدند و یاسین سلمانی و مرتضی پورالیگتجی را از دست دادیم که عملکرد ما را بدتر کرد. با این حال، در اواسط فصل با اضافه شدن عیسی آل کثیر، آستون آرونوف و عبدالکریم حسن، کیفیت تیم بهتر شد.

* نقطه کلیدی و نقطه عطف پرسپولیس در راه قهرمانی در لیگ چه بود؟

زمانی که یحیی گل محمدی تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت، من و اسمار تنها بودیم، درباره شرایط جدید صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید تمام تلاش خود را برای کمک به بازیکنان انجام دهیم. پس از چند هفته، باشگاه اسمار را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کرد. فکر می کنم در دیدار مقابل تراکتورسازی (مسابقه ای که قرمزهای تهرانی 2-0 پیروز شدند) قدرت واقعی خود را نشان دادیم.

* زمانی که گل محمدی از پرسپولیس جدا شد، بسیاری از هواداران فکر نمی کردند که این تیم زیر نظر اسمار بتواند نتایج لازم را کسب کند، اما او با کمک کادر فنی خود کار بزرگی انجام داد. عثمر در این مدت به بازیکنان چه گفت؟

اسمار خیلی صریح و واضح با بازیکنان صحبت کرد و چیزی برای آنها مبهم نگذاشت و دقیقاً همانطور که باید با آنها صحبت کرد.

* فکر می کنی این تیم بتواند در آسیا کار خاصی انجام دهد؟

واقعیت این است که فاصله تیم های ایرانی با عربستان و قطر زیاد است و اگر فوتبال ایران می خواهد در آسیا موفق باشد باید سرمایه گذاری بیشتری انجام شود. فکر می کنم زیرساخت های فوتبال ایران باید بهبود یابد.

*رقبای پرسپولیس از جمله استقلال و سپاهان در طول فصل مدعی شدند که تصمیمات داوری به نفع پرسپولیس بوده است. نظر شما در این باره چیست؟

بهتر است به خودشان نگاه کنند تا ببینند کدام باشگاه از اشتباهات داوری سود برده است.

* آیا در این مدت توانستید خود را با فرهنگ ایرانی تطبیق دهید؟

بله، بعد از چهار فصل کار در ایران (دو فصل بازی در تیم های نساجی مازندران و گل گهر) با فرهنگ ایرانی سازگار شدم و مربیانی مثل مجید جلالی و یحیی گل محمدی در این زمینه کمک زیادی به من کردند. علاوه بر اینها، سعی کردم عملکردم را بهبود ببخشم و هر روز در محل کارم یک چالش بوده است.

*و به عنوان آخرین سوال، آیا قراردادت را با پرسپولیس تمدید می کنی؟ آیا پیشنهادی از باشگاه دریافت کرده اید؟

پرسپولیس خانواده و هدف حرفه ای من است. از فصل آینده خبری ندارم و منتظرم ببینم باشگاه چه تصمیمی می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.