افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

امکان اتحاد بین قالی بافی و پایداری؟

  • کد خبر : 288973
امکان اتحاد بین قالی بافی و پایداری؟

در یکی از سایت‌ها آمده است: «احمدی‌نژاد می‌داند رد صلاحیت می‌شود و این بازی و نمایش‌هایش با هدف ایجاد دو جناحی در کشور، کاهش حضور در انتخابات و بدبین کردن پیروانش به نهادهای نظام است». به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینسایت نزدیک به سمینار (راسا) در گزارشی به بررسی شانس نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت. به […]

در یکی از سایت‌ها آمده است: «احمدی‌نژاد می‌داند رد صلاحیت می‌شود و این بازی و نمایش‌هایش با هدف ایجاد دو جناحی در کشور، کاهش حضور در انتخابات و بدبین کردن پیروانش به نهادهای نظام است».

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینسایت نزدیک به سمینار (راسا) در گزارشی به بررسی شانس نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

به گزارش انژه رسا، وی نوشت: با توجه به ائتلاف های اخیر جبهه پایداری و محمدباقر قالیباف (مثلاً در انتخابات اخیر مجلس)، علاوه بر توجه به بهبود روابط آنها و با توجه به اینکه اختلاف نظر وجود دارد. بین جبهه پایداری و سعید جلیلی، احتمال حمایت نهایی محمدباقر قالیباف نیز – البته هنوز قطعی نیست – اما غیرممکن و بعید به نظر نمی رسد.

این سایت مدعی شده است که «احمدی نژاد می‌داند که رد صلاحیت می‌شود و این بازی و نمایش‌های آن با هدف ایجاد دو جناحی در کشور، کاهش حضور در انتخابات و بدبینی پیروانش به نهادهای نظام است. زمانی که به عنوان نماد مقاومت و مبارزه با استکبار شناخته می شد، امروز دچار دگردیسی شده و پس از چندین ماه کشتار صهیونیست ها در غزه، هیچ موضعی در برابر اسرائیل که زمانی می خواستند اسرائیل را محو کنند، اتخاذ نکرده است سخنان خود را پس گرفته و به جنایات صهیونیست ها اعتراضی نمی کند «آقای احمدی نژاد هنوز از دست جریان انحرافی و افرادی چون مشایی و بخایی طبری فرار نکرده و به نظر می رسد به همین شیوه و روش ادامه می دهد».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.