افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

هیچ تفاوتی بین کت کتانی یا کنفی وجود ندارد. ست کردن با مانتوهای ترند تابستانی 1402 آسان نیست!

  • کد خبر : 28893
هیچ تفاوتی بین کت کتانی یا کنفی وجود ندارد.  ست کردن با مانتوهای ترند تابستانی 1402 آسان نیست!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز استایل تابستانی اصول و قواعد خاص خودش را دارد، از انتخاب لباس اصلی که مانتو تابستانی است گرفته تا وسایل مکمل مثل شلوار و شال. ترکیب مانتو و شلوار کتان شاید یکی از سخت ترین کارها برای ایجاد یک استایل تابستانی باشد، اما جالب است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز استایل تابستانی اصول و قواعد خاص خودش را دارد، از انتخاب لباس اصلی که مانتو تابستانی است گرفته تا وسایل مکمل مثل شلوار و شال. ترکیب مانتو و شلوار کتان شاید یکی از سخت ترین کارها برای ایجاد یک استایل تابستانی باشد، اما جالب است که اگر اصول و قوانین را بدانید می توانید در کمترین زمان و با کنار هم گذاشتن چند لباس این کار را انجام دهید. بنابراین اگر می خواهید برای تابستان امسال لباس های شیک و جذاب بپوشید، بهتر است ابتدا با برخی از مانتوهای ترند تابستان 1402 آشنا شوید، به عنوان مثال مانتو کنفی و کت کتان دو مانتو شیک و جذاب هستند. تابستان امسال که می توان گفت بسیار پرطرفدار است. برای ترکیب با این دو مدل مانتو می توانید از شلوار کتان استفاده کنید زیرا پوشیدن ست این سبک یکی از ترندهای جذاب امسال است. با مراجعه به بازار می توانید از این موضوع مطلع شوید. پس نگران ست شدن مانتو تابستانی خود نباشید، می توانید کت خود را به صورت ست با شلوار بخرید و فقط به فکر انتخاب روسری، کیف، کفش و اکسسوری های استایل خود باشید.

کتانی یکی از انواع پارچه های تابستانی است که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های آن، لباس های مختلفی برای این فصل از آن تهیه می شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین استایل های تابستانی با کت های کتانی و کنفی آشنا شویم.

شنل کتانی و کنفی

شنل کتانی با گلدوزی یا دوخت کنفی؛ شجاع باشید و از ترکیب روندها نترسید.

گلدوزی و کنفی دوزی از ترندهای جذاب تابستان امسال هستند که بدون شک با ترکیب آنها با کت کتان برای تابستان به استایلی ایده آل و جذاب دست خواهید یافت. پس اگر می خواهید تابستان متفاوتی داشته باشید، بهتر است یک کت کتان با کنفی یا سوزن دوزی انتخاب کنید و آن را به سبک کژوال با یک شلوار جین بپوشید. اگر کت انتخابی کوتاه است، شلوار جین بوت برش می تواند استایل تابستانی شما را با یک پیراهن نخی تغییر دهد. پس فراموش نکنید که قبل از انتخاب شلوار به قد و مدل مانتو انتخابی توجه کنید.

شنل کتانی و کنفی

شنل کتانی و کنفی

کتان کتان را فراموش نکنید. تابستان خنک را تجربه کنید

پارچه کتان از کتان و الیاف گیاهی کتان تولید می شود. البته یکی از پر مصرف ترین الیاف گیاهی در صنعت نساجی کتان است. پارچه کتان تقریباً 30 هزار سال قدمت دارد و یکی از پارچه های پرطرفدار و ماندگار به حساب می آید، بنابراین اگر می خواهید تابستان امسال راحت و خنک زندگی کنید، بهتر است به جای مانتو و شلوار، کتانی را انتخاب کنید. تناسب راحت، نگرانی از پوشیدن کت را از بین ببرید. شما فقط باید یک جفت کفش و شال را متناسب با کافتان انتخاب کنید. البته پیشنهاد ما این است که صندل یا کفش نخی را انتخاب کنید، مگر اینکه در حال آماده شدن برای رفتن به مهمانی هستید که در این صورت می توانید کفش پاشنه بلند بپوشید.

شنل کتانی و کنفی

شنل کتانی و کنفی

پوشیدن یک ست؛ کت کتان خود را با شلوار کتان ترکیب کنید

یکی از راه های داشتن استایل شیک و جذاب در تابستان، انتخاب ست کت و شلوار است، البته ست کت و شلوار به معنای انتخاب لباس اداری نیست، پس برای استایل شخصی سراغ این لباس ها نروید. . . ست شلوار مانتو به معنای انتخاب مانتو و شلوار کتان با شلوار همسان است، این شلوار و مانتوها گاهی از پارچه کنفی طراحی و تولید می شوند که بسته به سلیقه شما می تواند در لباس انتخابی شما باشد یا خیر. اگر جزو کسانی هستید که لباس های شیک و امروزی می پوشید، کیف کنفی مناسب استایل شماست، اما اگر جزو کسانی هستید که لباس های ساده و مینیمال می پوشید، بهتر است سراغ ست های ساده و بدون تزیین بروید.

شنل کتان و کنفی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.