افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

حباب طلا دوباره منفی شد. قیمت هر اونس ارز افزایش یافت.

  • کد خبر : 288864
حباب طلا دوباره منفی شد.  قیمت هر اونس ارز افزایش یافت.

آفتاب نیوز: امروز آخرین روز کاری هفته بود که روند مذاکرات در ابتدای فعالیت بازار طلا و ارز حکایت از افزایش قیمت داشت؛ این روند در نیمه دوم روز هر چند با سرعت کمتری ادامه یافت. قیمت دلار هرات که روز چهارشنبه با قیمت 58 هزار و 850 تومان به پایان رسید، صبح امروز با […]

آفتاب نیوز:

امروز آخرین روز کاری هفته بود که روند مذاکرات در ابتدای فعالیت بازار طلا و ارز حکایت از افزایش قیمت داشت؛ این روند در نیمه دوم روز هر چند با سرعت کمتری ادامه یافت. قیمت دلار هرات که روز چهارشنبه با قیمت 58 هزار و 850 تومان به پایان رسید، صبح امروز با همین قیمت آغاز شد، اما در اواسط روز دوباره به مرز 59 هزار تومان رسید و در زمان نگارش این مطلب خریدار شد به نرخ 59000 تومان و 50000 تومان فروخته شد.

امروز درهم امارات نوسانات عمده ای را ندیده و متضرر شده است. هر درهم که در ابتدای معاملات 16 هزار و 130 تومان قیمت گذاری شده بود، در پایان روز با 10 تومان افزایش قیمت 16 هزار و 140 تومان قیمت گذاری شد.

روند صعودی قیمت تنها معطوف به بازار داخلی نبود و اونس طلا امروز نیز به رکورد بی سابقه خود ادامه داد و با حفظ خط مقاومتی 2349 دلاری به رشد خود ادامه داد و به 2360 دلار رسید که یک رکورد محسوب می شود. روندی که باعث تاسف ارز نشد و فلز گرانبهای ملی به دنبال اونس طلا روند رو به رشدی را آغاز کرد. رشد هر اونس ارز امروز در حالی رخ داد که طلای مذاب طبق روال روزهای اخیر رشد چندانی نداشت و باعث شد حباب آن پس از 9 روز کاری دوباره منفی شود.

پاسخ احتمالی ایران به تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی یکی از موضوعات مهم فعالان بازار بود. در همین راستا، حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان در واکنش به مصوبه شورای حکام، پیشنهاد اخراج کلیه بازرسان آژانس از تاسیسات هسته ای کشور را مطرح کرد.

امروز همچنین اخباری مبنی بر رد مفاد آتش بس پیشنهادی جو بایدن توسط جنبش حماس در بازار شنیدیم. این موضوع تا لحظه نگارش این مقاله به طور رسمی تایید نشده بود، اما معامله گران پیش بینی کردند در صورت تایید این خبر، سمت نزولی بازار تقویت شود.

برآیند اخبار سیاسی و اقتصادی امروز نیز بر توسعه قیمت‌های بازار تأثیر گذاشت و قیمت دلار در بازار رسمی با افزایش نسبت به روز گذشته معامله شد و هر دلار مبادله‌ای 45 هزار و 280 خرید و فروش شد. تومان و محموله دلار 42 هزار و 278 تومان بود. همچنین نرخ یورو که نسبت به روز گذشته افزایش داشت 49 هزار و 194 و حواله های یورو نیز به 45 هزار و 932 تومان تغییر یافت.

امروز قیمت درهم در مرکز مبادلات ایران در حال افزایش بود و ۱۲ هزار و ۳۲۹ تومان و هر محموله درهم ۱۱ هزار و ۵۱۲ تومان معامله شد.

در بازار طلا و ارز امروز قیمت ها شیب صعودی را تجربه کردند. هر گرم طلای 18 عیار امروز به نقل از سایت اتحادیه طلا و جواهر 3 میلیون و 372 هزار و 800 تومان معامله شد. قیمت سکه امامی نیز با 300 تومان افزایش نسبت به آغاز معاملات 40 میلیون و 900 هزار تومان خرید و فروش شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.