افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
9

MMQB بهترین اجراهای هفته سیزدهم NFL را جوایز می کند

  • کد خبر : 2886
MMQB بهترین اجراهای هفته سیزدهم NFL را جوایز می کند

براک پردی برای 49ها از روی نیمکت می آید و از توآ تاگووایلوآ پیشی می گیرد. به‌علاوه، جالن هرتس و جرد گاف 300 یارد و چندین تاچ داون پرتاب می‌کنند. هفته 13 در برنامه NFL تقریباً در کتاب است (ما هنوز داریم فوتبال دوشنبه شب) و بهترین اجراها شایسته تقدیر توسط کارکنان MMQB ما هستند. […]


براک پردی برای 49ها از روی نیمکت می آید و از توآ تاگووایلوآ پیشی می گیرد. به‌علاوه، جالن هرتس و جرد گاف 300 یارد و چندین تاچ داون پرتاب می‌کنند.

هفته 13 در برنامه NFL تقریباً در کتاب است (ما هنوز داریم فوتبال دوشنبه شب) و بهترین اجراها شایسته تقدیر توسط کارکنان MMQB ما هستند. حتی اگر به دلیل اینکه تیم شما برنده نشده احساس ناراحتی می کنید، ممکن است یکی از بازیکنان یا مربیان مورد علاقه شما توسط کارکنان ما یک توپ بازی دریافت کند.

در اینجا امتیازات این هفته آمده است:

گری گراملینگ: براک پردی، کیو بی، 49ers. می دانم، همه ما باید خیلی خوش شانس باشیم که به عنوان مدافع سوم کایل شاناهان بازی کنیم. اما اغلب اتفاق نمی افتد که یک QB شماره 3 (زمانی که فصل شروع شد) از مردی که برخی از تحلیلگران نامزد MVP معرفی می کنند برتری می یابد. و پردی با اجرای بسیاری از همان مفاهیمی که از توآ تاگوایلوآ خواسته شده است این کار را انجام داد. او با وجود اینکه در اواسط بازی از روی نیمکت بیرون آمد و جایگزین جیمی گاروپولو شد، در انجام این کار بسیار کمتر متزلزل بود. و به این ترتیب، من توپ بازی خود و گواهی هدیه 15 دلاری را به Circuit City که همراه آن است (شما می توانید هر سی دی که می خواهید بخرید!) – را به Mr. Irrelevant درفت NFL 2022 می دهم.

پوردی برای جیمی گاروپولو مصدوم از روی نیمکت آمد و 210 یارد و دو گل پاس داد.

سرجیو استرادا / USA TODAY Sports

میچ گلدیچ: ای جی براون، دبلیو آر، ایگلز. من توپ بازی ام را در هفته 1 به ای جی براون دادم، با توجه به تاثیر فوری او در حمله ایگلز، و به نظر می رسد که او باید برای حمله دیگری جا باز کند. دوونتا اسمیت جشن را در فیلادلفیا آغاز کرد، با سه شکار به طول 59 یارد و یک TD در اولین رانندگی، و براون از آنجا در مقابل تیم سابقش مسئولیت را بر عهده گرفت. روز او شامل یک سکانس با صدای بلند خنده بود که در آن تقریباً یک TD آکروباتیک 41 یاردی را در امتداد خط کناری به ثمر رساند که پس از یک جشن مفصل واژگون شد زیرا انگشتان پایش کاملاً خارج از محدوده بود. سپس او در ضربه فوری بعدی گل زد، خودش را کاملا باز دید و به سمت عقب به سمت منطقه انتهایی رفت. بعداً او دوباره از فاصله 29 یاردی در یک توپ مسخره با جدایی صفر از مدافعی که او را عملاً سینه به سینه داشت گل زد، جایی که براون فقط بالا رفت و توپ را در اختیار او قرار داد. او با 8 شکار به مدت 119 یارد و این دو امتیاز کار را تمام کرد، زیرا ایگلز 35–10 بر تایتان ها مسلط شد تا به بهترین NFC 11–1 ارتقا یابد.

Claire Kuwana: Jalen Hurts، QB، Eagles. از آنجایی که میچ گیرنده ایگلز را انتخاب کرد که اغلب در آن سوی بازی گذرا قرار داشت، درست به نظر می‌رسد که این دو نفر را کامل کرده و به هارتز نیز به رسمیت بشناسد. اگرچه موفقیت او در یکشنبه چیز جدیدی در این فصل نیست، عملکرد او را برای MVP تقویت کرد. علاوه بر این، این دومین بازی متوالی او بدون نتیجه است، که برای تیم فیلادلفیا که در نیم فصل آخر با ضربات پنالتی دست و پنجه نرم کرده است، بسیار بزرگ است.

جان پلیم: جرد گاف، کیو بی، لاینز. در اوایل سپتامبر، ما انتخاب های خود را برای Super Bowl، جوایز فصل جمع کردیم و یک پیش بینی جسورانه انجام دادیم. پیش بینی جسورانه من این بود که شیرها به پلی آف راه خواهند یافت. چند هفته پیش، آن پیش بینی مضحک به نظر می رسید. دیگر نه. شیرها چهار بازی از پنج بازی گذشته خود را پس از شروع 1-6 برده اند. و صادقانه بگویم، آنها باید در روز شکرگزاری بیل ها را شکست می دادند. بخشی از این پیش‌بینی بر این اساس بود که گاف سال بزرگی داشته باشد. و روز یکشنبه، او یک بازی بزرگ داشت و 31 از 41 پاس را برای 340 یارد و دو تاچ داون انجام داد و شیرها مجبور نبودند یک بار در این بازی ضربه بزنند. من همچنین پیش بینی کردم که Amon-Ra St. Brown ستاره آینده خواهد بود و او برای شیرها بوده است. او نیز یکشنبه با 11 شکار برای 114 یارد و دو امتیاز فوق العاده بود. اگر گاف به بازی قوی خود ادامه دهد، تعجب آور نیست که ببینیم شیرها در ژانویه فوتبال پلی آف بازی می کنند.

مایکل فابیانو: داوانته آدامز، دبلیو آر، رایدرز. آدامز مدیران فانتزی را علیه شارژرها برانگیخت. WWF قبلاً یک کشتی گیر به نام “گروه تک نفره” داشت که سیاه پوش می کرد و حریفان را در هم می شکست. این نیز آدامز این هفته را توصیف می کند. این کهنه کار به مصاف چارجرها رفت و 8 پاس به طول 177 یارد با دو تاچ داون گرفت و 37.7 امتیاز فانتزی به دست آورد. این فوق ستاره در حال حاضر بیش از 27 امتیاز در چهار مسابقه از پنج مسابقه اخیر خود به دست آورده است که شامل سه بازی با بیش از 33 امتیاز است. او پنجشنبه شب بعد با رام ها روبرو خواهد شد.

کانر اور: هرکسی که امروز در قالی‌شویی فاحشی که در جریان تگزاس-براونز برگزار می‌شود، شرکت نکرده است. من در توییتر به ضرب و شتم یک اسب مرده متهم شده ام. خوبه. اما چیزی که در روز یکشنبه در بازگشت واتسون به NFL دیدیم، از نظر پوشش یک لیگ کاملاً پرشور بود. شبکه‌ها بیش از دو ماه فرصت داشتند تا برنامه‌ای را تنظیم کنند که بحث‌های ظریفی در مورد تجاوز جنسی داشت، و در عوض ما با اظهارات مبهمی در مورد “راه طولانی بازگشت” او و “قمار” مالک براونز جیمی هاسلم برای آوردن او مواجه شدیم. چرا اینطور شد. یک قمار؟ این راه طولانی شامل چه چیزی بود؟ چرا راه طولانی برای شروع وجود داشت؟ ما یک عکس از “ساختار پشتیبانی باورنکردنی” واتسون در جایگاه ها داشتیم. چرا در مورد گروهی از قربانیان او که در بازی یکشنبه هم حضور داشتند سر و صدا نکردیم؟

پوشش NFL بیشتر:

  • جیمی گاروپولو بعد از مصدومیت در مقابل دلفین ها را رد کرد
  • دشان واتسون با برد در هوستون NFL بازگشت
  • لامار جکسون و جیمی گاروپولو در هفته سیزدهم NFL دچار آسیب دیدگی شدند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.