افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

نقره و برنز ابراهیم زاده و خسروی در مسابقات کشتی مجارستان

  • کد خبر : 288236
نقره و برنز ابراهیم زاده و خسروی در مسابقات کشتی مجارستان

آزادکاران وزن 61 و 65 کیلوگرم ایران به ترتیب مدال برنز و نقره مسابقات انتخابی مجارستان را کسب کردند. به گزارش خبرنگار مجارستانی ایسنا، در ادامه روز نخست رقابت های کشتی فرنگی در بوداپست مجارستان شهداد خسروی در دور دوم در وزن 61 کیلوگرم پس از استراحت نیلز لوترت سوئیسی را با نتیجه 10 بر […]

آزادکاران وزن 61 و 65 کیلوگرم ایران به ترتیب مدال برنز و نقره مسابقات انتخابی مجارستان را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مجارستانی ایسنا، در ادامه روز نخست رقابت های کشتی فرنگی در بوداپست مجارستان شهداد خسروی در دور دوم در وزن 61 کیلوگرم پس از استراحت نیلز لوترت سوئیسی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. . در دور اول وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل آرسن هاراتونیان دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از ارمنستان با نتیجه 7 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به مصاف گیورگی گوناشویلی از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه قاطع 10 بر صفر پیروز شد و مدال برنز را از آن خود کرد.
در وزن 65 کیلوگرم که دیدارهای آن با حضور 7 کشتی گیر در دو گروه به صورت دوره ای برگزار شد، عباس ابراهیم زاده در دیدار نخست گیورگی زیلاگی از مجارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. در مبارزه بعدی او آستین گومز مکزیکی را ۷ بر ۲ شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. ابراهیم زاده در این مرحله به مصاف حاجی علی اف دارنده 3 مدال طلای جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از آذربایجان رفت و در پایان با نمایشی بی نظیر با نتیجه قاطع 6 بر صفر پیروز شد و شد. در پایان. وی در فینال به مصاف کوتارو کایوکا از ژاپن رفت و با اینکه از ناحیه زانو آسیب دید، با نتیجه 12 بر 8 شکست خورد و به مدال نقره رسید.
در ادامه مسابقات روز نخست عادل پناهیان برای کسب مدال طلا در وزن 79 کیلوگرم به روی تاتامی می رود و ابوالفضل بابالو نیز برای مدال برنز مبارزه می کند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.