افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

واریز وام بلاعوض 2 میلیون و 250 هزار تومانی از امشب به کلیه یارانه بگیران

  • کد خبر : 288018
واریز وام بلاعوض 2 میلیون و 250 هزار تومانی از امشب به کلیه یارانه بگیران

خبرنگار شکیبا باخال زاده: تیم اقتصادی دولت با هماهنگی تولیدکنندگان اصلی و همچنین سیستم بانکی کشور در نظر دارد در هفته های آتی طرح اعتباری کلان را برای پیش خرید کالاهای مصرفی ارائه کند. در این طرح بسته به اعتبار افراد سیستم بانکی در سامانه اعتبارسنجی، موسسات در طبقات مختلف تا سقف 100 میلیون تومان […]

خبرنگار شکیبا باخال زاده: تیم اقتصادی دولت با هماهنگی تولیدکنندگان اصلی و همچنین سیستم بانکی کشور در نظر دارد در هفته های آتی طرح اعتباری کلان را برای پیش خرید کالاهای مصرفی ارائه کند.

در این طرح بسته به اعتبار افراد سیستم بانکی در سامانه اعتبارسنجی، موسسات در طبقات مختلف تا سقف 100 میلیون تومان برای تامین مواد مصرفی تخصیص می یابد.

در این طرح کارکنان دولتی بسته به رتبه اعتباری از تسهیلات بین 90 تا 100 میلیون تومانی برای عرضه انواع کالا و لوازم خانگی بهره مند خواهند شد.

علاوه بر این، طبقات مختلف افراد بسته به رتبه خود در سیستم اعتبارسنجی بانک ها می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

رصدها نشان می دهد که پرداخت این تسهیلات مختص سرپرستان خانوار نیست و تمامی افراد بالای 18 سال دارای رتبه اعتباری در سیستم بانکی مجاز به استفاده از این طرح اعتباری هستند.

هماهنگی این طرح که می تواند اثرات مثبتی در برابر رکود داشته باشد با بانک های عامل نهایی شده است و شرکت های بزرگ تولیدی نیز مقدمات طرح مذکور را فراهم کرده اند که جزئیات آن به زودی از سوی وزارت حراست اعلام خواهد شد. / تسنیم

وام یارانه ای رایگان 2250000 بدون بهره بگیرید

دولت وام های بلاعوض با سود بسیار کم و بازپرداخت بلندمدت به افراد آسیب پذیر و اقشار ضعیف جامعه ارائه می کند. این وام در مدل های مختلف و با شرایط متفاوت به متقاضیان ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان هدف از اجرای این برنامه را جمع آوری 60 میلیارد تومان برای جشن نیکوکاری امسال اعلام کرد که تاکنون 45 میلیارد تومان آن توسط مردم جمع آوری شده است. همچنین به واجدین شرایط وام یک میلیون و 500 هزار تومانی بلاعوض اعطا می شود.

جمال شیبه در نشست خبری جشن ملی نیکوکاری کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه 23 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته مهربانی و نیکوکاری است که هر ساله برپا می شود، اظهار کرد: این کمیته امداد در سال 1394 به عنوان روز 1388 بهمن ماه سال 93 آغاز می شود. طبق یک سنت حسنه در کشور ما مراسم ویژه ای برگزار می شود، جشن محبت در آغاز ماه مهر که همه تلاش می کنند و کمک می کنند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نشود و مراسم دیگر جشن نیکوکاری است. در پایان سال جشن گرفته می شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: حدود 130 هزار خانوار یعنی 300 هزار نفر در خوزستان تحت پوشش کمیته امداد استان خوزستان هستند که از این تعداد 45 هزار نفر دانش آموز هستند. علاوه بر این، با کمک خیرین توانستیم در آغاز سال تحصیلی به تمامی دانش آموزان استان کیف لوازم اداری لازم را اهدا و ارائه کنیم که می توان گفت برای اولین بار است که تمامی دانش آموزان در سال تحصیلی 97. همان ابتدای سال

وی موضوع جشن نیکوکاری امسال را «عید همدلی» اعلام کرد و گفت: تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر خوزستان از آغاز هفته نیکوکاری با افتخار در خدمت مردم برای دریافت کمک های مردمی هستند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: روز دوشنبه زنگ نیکوکاری در سراسر استان با همکاری و تعامل آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز خوزستان، سپاه و بسیج به صدا در می آید.

شیبه در ادامه مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته را تقریباً 45 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هدف ما در سال جاری 60 میلیارد تومان بوده که تاکنون 45 میلیارد میلیون تومان آن محقق شده است. همچنین در خوزستان 38 دفتر کمیته امداد آماده دریافت کمک های نقدی هستند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: یکی از سیاست های کمیته امداد در سال های اخیر مجوز دادن به مراکز نیکوکاری با هدف رفع مشکلات مردم توسط خودشان است. 200 مرکز خیریه در خوزستان وجود دارد و سال گذشته 180 آشپزخانه با مشارکت این مراکز در ماه مبارک رمضان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان سال گذشته 73 میلیارد تن خدمات در قالب بسته های غذای گرم و غذایی ارائه کردیم، تصریح کرد: سال گذشته حدود 71 هزار بسته معیشتی با کمک مردم و خیران در استان توزیع شد. مراکز و امسال برای خودمان هدف گذاری کرده ایم: در ماه رمضان حداقل یک بسته معیشتی به هر خانواده ارائه کنیم که 130000 بسته می شود. ارزش هر بسته معیشتی سال گذشته حداقل 700 هزار تومان بوده و امسال به یک میلیون و 500 هزار تومان می رسد.

وی بیان کرد: همچنین امسال 210 آشپزخانه را در دستور کار داریم که از ابتدای ماه مبارک رمضان به بهره برداری می رسد تا امسال سفره های افطار و طلوع آفتاب مستضعفان را با کمک مردم رنگارنگ کنیم. . .

در پی پرداخت دور سوم بسته حمایتی معیشتی دولت، یکی از سوالات متداول شهروندان، تکلیف ثبت درخواست افرادی است که شماره همراه آنها به نام سرپرست خانواده نیست.

حامد شمس رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: ناظرانی که متقاضی دریافت بسته حمایتی هستند در صورت نداشتن سیم کارت تلفن همراه به نام خود باید سیم کارت تهیه کنند. کارت برای خود و به نام خود و راه حل دیگری برای این وجود ندارد. وجود ندارد.

وی با اشاره به سامانه شاهکار (این سامانه وظیفه احراز هویت از جمله سیم کارت، خطوط تلفن ثابت و اشتراک اینترنت، SAP و PAP، وای فای موبایل و …) را بر عهده دارد و با هدف افزایش امنیت توسعه یافته است. از طریق این سامانه شماره موبایل را با کد ملی سرپرست خانوار مقایسه می کند و از این طریق می توانید از واریز وجه به حساب سرپرستان خانوار مطمئن شوید.

استعلام کمک هزینه معیشت و وام بلاعوض با کد دستوری #1463*500*

هموطنان عزیز برای شناسایی این فروشگاه ها می توانند نرم افزار کاربردی خود را بررسی کرده و فروشگاه های اطراف خود را مشاهده کنند. برای تهیه این نرم افزار می توانید به پلتفرم های بازار، MyKat یا shoma.sfara.ir مراجعه کنید. همچنین با اجرای کد دستوری #1463*500* می توانید لینک نصب این نرم افزار را دریافت کنید.

وام رایگان 2 میلیون و 250 هزار تومانی به سرپرستان خانوار

معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد از ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر توجه جدی بنیاد به جوانان جامعه گفت: در کمپین ملی «لبخند مادر» که از سال گذشته به صورت رسمی در سراسر کشور راه اندازی شد. ، زوج هایی که در سال های 1401 و 1402 صاحب فرزند شده اند با تولد فرزند سوم بسته لبخند مادر با توجه به میزان لذت اهدا می شود.

محمدرضا دهقان ادامه داد: برای حمایت از خانواده های مثبت پنج نفره (که دارای فرزند سوم به بالا هستند) و کاهش بار مالی خرید پوشک یکبار مصرف، بسته حمایتی پوشک بچه نیز در مراحل آتی برنامه کشوری در دسترس است. کمپین “لبخند مادر” به همراه بسته های لبخند مادر جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

دهقان تاکید کرد: محتویات این بسته الحاقی شامل پوشک های پارچه ای جدید طراحی شده به همراه نوار بهداشتی قابل تعویض و بهینه شده با سوپرجاذب مرغوب است.

معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد درباره محتویات بسته های لبخند مادر نیز توضیح داد: این بسته ها حاوی 40 قلم کالای ضروری برای کودکان از بدو تولد تا دو سالگی است که هر بسته به ارزش تقریبی 50 میلیون ریال است.

وی با تاکید بر توجه جدی بنیاد 15 خرداد به موضوع جوانی جمعیت، گفت: در کمپین ملی لبخند مادر که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شد، زوج هایی که به دنیا آمدند، به دنیا آمدند. فرزند سوم در سال های 1401 و 1402 هنگام تعیین میزان لذت، بسته لبخند مادر داده می شود.

دهقان یادآور شد: این طرح با 5 هزار بسته آغاز شد و هر سال افزایش می یابد.

معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان و خیرین می توانند برای شرکت در کمپین ملی «لبخند مادر» کد #42*780* را شماره گیری کنند.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جزئیات پوشش بیمه ای رایگان زنان خانه دار روستایی دارای سه فرزند و بیشتر را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه دولت این بیمه برای مشمولان رایگان است و دولت شما را تحت پوشش قرار خواهد داد. حق بیمه با بیان اینکه دریافت کننده ماده 21 قانون حمایت از خانواده و جوانان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است، تصریح کرد: بر اساس ماده 21 قانون مذکور، دولت مکلف به اعمال بند «ب» این ماده است. (103) قانون. برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران حداکثر شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان. ، روستائیان و عشایر برای بیمه زنان خانه دار سه فرزند و بیشتر اقدام کنند. با تولد فرزند چهارم. و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه ای بیمه شده اضافه می شود. حق بیمه هر فرزند در سال جاری دو نفر است. میلیون و 250 هزار تومان.

وی در خصوص میزان حق بیمه مشمولان که قرار است به صورت رایگان توسط دولت به عنوان کارفرما تحت پوشش قرار گیرد، گفت: دولت حق بیمه پرداخت می کند که در سال 1402 به ازای هر نفر دو میلیون و 250 هزار تومان می شود.

وی افزود: مادرانی که سه فرزند یا بیشتر دارند مشمول این بیمه می شوند و در صورت تولد فرزند چهارم یا پنجم در مدت بیمه به ازای هر فرزند دو سال به سنوات بیمه مادر اضافه می شود.

دریافت کنندگان واجد شرایط باید با آژانس ها تماس بگیرند. مدیرکل صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر درباره نحوه درخواست و عضویت در این صندوق گفت: مشمولان واجد شرایط می توانند با دستگاه ها و ادارات استان ها تماس بگیرند. 1500 نمایندگی در مناطق مختلف کشور داریم که روستاییان و عشایر می توانند به آنجا مراجعه کنند، ثبت نام کنند و از صندوق بیمه اجتماعی رایگان بهره مند شوند.

منبع: ادامه مطلب

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.