افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

پشت صحنه همستر کامبت چیست؟

  • کد خبر : 287870
پشت صحنه همستر کامبت چیست؟

به گزارش صبح، همستر کمبت را همه می شناسند. اگر کمی در مورد پشت صحنه این بازی صحبت کنیم، تلگرام ارز مخصوص به خود را برای رقابت با دیگر پلتفرم ها معرفی کرد. مدتی بعد موضوع رسمی شدن صرافی این ارز سر و صدای زیادی به پا کرد. در واقع، زمانی که یک پروژه ایردراپ […]

به گزارش صبح، همستر کمبت را همه می شناسند. اگر کمی در مورد پشت صحنه این بازی صحبت کنیم، تلگرام ارز مخصوص به خود را برای رقابت با دیگر پلتفرم ها معرفی کرد.

مدتی بعد موضوع رسمی شدن صرافی این ارز سر و صدای زیادی به پا کرد.

در واقع، زمانی که یک پروژه ایردراپ (ارز دیجیتال توزیع شده رایگان) در صرافی های ارزهای دیجیتال ظاهر می شود، خرید و فروش ممکن می شود و ارزشمند می شود.

همین جرقه کافی بود تا پروژه هایی مشابه NatCoin در قالب یک سری بازی های رمزنگاری شده در کانال های تلگرامی راه اندازی شوند.

مبارزه همستر یکی از این پروژه ها به صورت ربات تلگرام بود که کمتر از 10 روز با فضایی غیرمنتظره طیف وسیعی از دنبال کنندگان را به خود جذب کرد.

این اطلاعیه‌های غیرمتمرکز در فضای مجازی و واقعی تا آنجا پیش رفت که در دو روز گذشته، پیام‌های متعدد JOINED TO TELEGRAM برای کاربران سنتی تلگرام غافلگیرکننده شد.

به نظر می رسد کاربران زیادی تحت تاثیر فضاهای تبلیغاتی درخواست استفاده از این فضای جدید و ناشناخته را برای کسب درآمد نجومی و آسان کرده اند.

ترفند سازندگان همستر کمبت

به طور خلاصه، پس از پیوستن به ربات تلگرام همستر کامبت، کاربر چندین گزینه دارد، از کلیک مستقیم گرفته تا بازی های پازلی ساده برای جمع آوری سکه های بی ارزش.

به نظر می رسد انگیزه اصلی حضور اقشار مختلف در این فضا کسب درآمد ساده از طریق تبلیغات بزرگی است که از سمت کانال های تلگرامی آغاز شده است.

اگرچه مدل درآمدزایی این سیستم در حال حاضر نامشخص است، اما تحت تأثیر فضای روانی همه گیر، تقاضای چشمگیری برای همگام شدن با دستیابی به سکه های رایگان که در حال حاضر هیچ ارزشی ندارند ایجاد شده است.

همانطور که مشخص است این مشکل علاوه بر درآمد مبهم و نامعلوم هزینه هایی را نیز به کاربران تحمیل می کند.

در حال حاضر به دلیل فیلتر بودن تلگرام در کشور، تقاضا برای فیلترشکن دوباره افزایش یافته و زمینه جدیدی برای کسب سود برای صاحبان این مشاغل ایجاد شده است.

علاوه بر این، نباید از اتلاف زمانی که این بازی‌های کریپتو برای بازگشتی که آینده آن‌ها نامشخص است به کاربران تحمیل می‌کند غافل شد.

از سوی دیگر به نظر می رسد علاوه بر استهلاک گوشی های تلفن همراه که واردات آن تا 3 میلیارد دلار در سال هزینه دارد، هزینه های هنگفت استفاده از پهنای باند اینترنت کشور نیز مورد غفلت قرار گرفته است./تسنیم

آسیب فیزیکی همستر

یک توانبخش در مورد آسیبی که همستر به گردنش وارد کرده است گفت.

همچنین یک کارشناس ارگونومی به تسنیم گفت: اساساً این فعالیت کار تکراری محسوب می‌شود و طبق مطالعات مختلف، انجام کارهای تکراری خطر ابتلا به اختلالات اسکلتی عضلانی است.

از آنجایی که این فعالیت با دست انجام می شود، بیشترین آسیب به دست و انگشتان وارد می شود. البته گردن نیز با خم شدن به جلو و چشم ها با خیره شدن طولانی مدت در معرض آسیب قرار می گیرند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.