افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
6

فرش مدرن پذیرایی/ این غذای زیبای افتخار برای کسانی است که در سیس و قیافان درست می شوند

  • کد خبر : 287747
فرش مدرن پذیرایی/ این غذای زیبای افتخار برای کسانی است که در سیس و قیافان درست می شوند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه یک زن خوش ذوق برای او تزئینی زیبا و شیک به حساب می آید، بنابراین هرکس او را ببیند ناخودآگاه لب به تعریف و تمجید می زند، اما انتخاب یک تزیین خوب مانند آن نیست دکوراسیون را باید داشته باشید، اما باید سعی کنید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه یک زن خوش ذوق برای او تزئینی زیبا و شیک به حساب می آید، بنابراین هرکس او را ببیند ناخودآگاه لب به تعریف و تمجید می زند، اما انتخاب یک تزیین خوب مانند آن نیست دکوراسیون را باید داشته باشید، اما باید سعی کنید و همه چیز را در مورد اصول و قوانین دکوراسیون بدانید، مثلا در مورد فرش، نحوه قرار دادن فرش را برای بزرگتر نشان دادن خانه بدانید تا در هنگام اجرای آن، می تواند فضای شما را بزرگتر از آنچه هست کند. به گونه ای نشان دهید که چگونه این اتفاق افتاده است که شگفت زده خواهید شد!

پس ببینید تنها با یک وسیله می توانید چه تغییراتی در خانه و زندگی خود ایجاد کنید، البته فرش نیز یک کالای بسیار مفید و مهم در خانه است، زیرا از فرش آشپزخانه گرفته تا فرش بسیار زیاد است. برای پله ها و همچنین ابعاد کف زیادی دارد، بنابراین باید آن را با سایر عناصر دکوراسیون ترکیب کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. اما موضوع دیگری نیز وجود دارد که باید از مدها و ترندهای روز فرش آگاه باشید تا در صورت تمایل به خرید، بهترین تصمیم را بگیرید. ما پذیرایی مدرن را به شما نشان می‌دهیم و نکاتی در مورد آن به شما ارائه می‌دهیم، پس در کنار آن باشید. با ما.

رنگ فرش مدرن برای پذیرایی.

یکی از مهم ترین نکاتی که همه ما هنگام خرید هر چیزی به آن توجه می کنیم رنگ آن است، چه جوراب باشد چه ماشین، اصلاً فرقی نمی کند. در مورد دکوراسیون، باید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید و البته با عناصر دیگر در ارتباط است. این سبک ها در انتخاب رنگ ها با هم تفاوت دارند، مثلا در دکوراسیون کلاسیک می توانید رنگ های بیشتری را انتخاب کنید. در حالی که در دکوراسیون مدرن، اینطور نیست و شما باید مجموعه محدودی از رنگ ها را انتخاب کنید که با هم ترکیب شوند. بنابراین، علاقه و استایل شما در دستان شماست و سپس باید به پالت رنگی نگاه کنید و رنگ هایی را که با هم هماهنگ هستند را بیابید و از آنها در دکوراسیون استفاده کنید.

در این میان تعدادی رنگ وجود دارد که مختص یک سری دکوراسیون در نظر گرفته می شود، بنابراین در دکوراسیون فرش مدرن می توانید رنگ های خنثی را برای فرش انتخاب کنید، مانند خاکستری، سفید، مشکی و … که رنگ های اصلی هستند. برای تزئین مدرن در نظر گرفته شده است.

فرش مدرن برای پذیرایی.

فرش مدرن برای پذیرایی.

برای دکوراسیون مدرن از چه نوع فرشی استفاده کنیم؟

گفتیم یکی از مهم ترین کارهایی که برای انتخاب رنگ باید انجام دهید این است که سبک دکوراسیون را انتخاب کنید و مشخص کنید که باید با این سبک هماهنگ باشند تا وقتی به آن ها نگاه می کنید متوجه شوید که موضوع چیست. یک دکوراسیون کلاسیک پس در دکوراسیون کلاسیک فرش مدرن را انتخاب نکنید، زیرا بسیار غیرحرفه ای و چرمی است، زیرا دکوراسیون کلاسیک همان فرش های سنتی است و فرش های اصیل و ایرانی نیاز به نقوش و طرح های خود برای تجمل نشان دادن دارند. ، نه فرش های مدرن که طرح های ساده ای دارند.

خب، احتمالاً پاسخ سوالی که در عنوان عنوان شده است را دارید و می دانید که برای یک دکوراسیون مدرن باید از چه نوع فرشی استفاده کرد و بدون شک پاسخ آن یک فرش مدرن است. توجه داشته باشید که برخی از فرش های کلاسیک را می توان در دکوراسیون های مدرن استفاده کرد اما برای دکوراسیون های کلاسیک نباید از فرش های مدرن استفاده کنید.

فرش مدرن برای پذیرایی.

فرش مدرن برای پذیرایی.

ابعاد فرش پذیرایی.

در مورد ابعاد فرش پذیرایی باید دقت کنید که فرش شما از دیوار فاصله داشته باشد تا فضا بزرگتر و بازتر به نظر برسد، این فاصله در خانه های کوچک تا بیست سانتی متر و در خانه های بزرگ تا چهل سانتی متر می رسد. . همچنین باید در نظر داشته باشید که پایه های جلویی مبل شما باید روی فرش باشد.

فرش مدرن برای پذیرایی.

فرش مدرن برای پذیرایی.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.