افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

قدیر آشنا: سادگی و حفظ بیت الملال از موضوعات اصلی آثار شهید رئیسی بود + فیلم

  • کد خبر : 287611
قدیر آشنا: سادگی و حفظ بیت الملال از موضوعات اصلی آثار شهید رئیسی بود + فیلم

قادر به دانستن در گفتگو با خبرنگار فرهنگی آیرین وی درباره ویژگی های شخصیتی بارز رئیس جمهور شهید گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی او زندگی بسیار ساده ای داشت. او به سختی بزرگ شد و در تمام مسئولیت هایش، ساده زیستی و حفاظت از گنج اوج کار او بود. و افزود: آیت الله […]

قادر به دانستن در گفتگو با خبرنگار فرهنگی آیرین وی درباره ویژگی های شخصیتی بارز رئیس جمهور شهید گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی او زندگی بسیار ساده ای داشت. او به سختی بزرگ شد و در تمام مسئولیت هایش، ساده زیستی و حفاظت از گنج اوج کار او بود.

و افزود: آیت الله رئیسی با اخلاص بسیار رفتار می کرد و منافق نبود و این چیزی بود که نشان داد.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی تصریح کرد: در دوران ریاست ایشان چه در قوه قضائیه، چه در بازرسی کشور و چه در سمت ریاست جمهوری رفتار ایشان با مردم و زیردستان همان رفتاری بود که از خود نشان می داد. این بزرگترین تفاوت رفتاری و شخصیتی آقای رئیسی نسبت به سایر روسای جمهور بود.

آشنا خستگی ناپذیری را یکی از ویژگی های بارز آقای رئیسی خواند و گفت: فردی که مسئولیت بسیار سنگینی از جانب ریاست جمهوری بر عهده دارد، در شرایط آشفته منطقه و جهان و شرایط اقتصادی، کمتر از سه تا چهار ساعت در روز می خوابد. روز و همیشه در سفر بود و سخت ترین سفرها را انتخاب می کرد شاید وجه تمایز شهید رئیسی.

به گزارش ایرناآیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا (علیه السلام) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که بعدازظهر یکشنبه – 9 اردیبهشت 1403 – هنگام بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قالاسی در این شهر دچار سانحه هوایی شد. تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی و همراه با همه یارانش همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، گروهبان سید مهدی موسوی فرمانده کابینه رئیس جمهور در میان مسافران بالگرد حامل رئیس جمهور، یگان حفاظت غیرنظامی و چند نفر از اسکورت و خدمه بالگرد حضور داشتند.

مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و یارانش در تبریز و قم در روزهای سه‌شنبه (اول خرداد) و چهارشنبه (دوم خرداد) در تهران برگزار شد و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر این شهیدان نماز اقامه کردند. تشییع پیکرهای این شهدای والامقام روز پنجشنبه سوم خرداد در بیرجند و مشهد برگزار شد. پیکر شهید رئیسی در حرم مطهر امام هشتم (ع) مشهد و پیکر شهید امیر عبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی شهرری به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.