افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

تصویب این طرح توسط شورای نگهبان در مجلس، زمینه را برای حذف انحصار از بازار خودرو فراهم کرد.

  • کد خبر : 28749
تصویب این طرح توسط شورای نگهبان در مجلس، زمینه را برای حذف انحصار از بازار خودرو فراهم کرد.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 4 تیرماه) شورای اسلامی شهر در نطق پیش از این دستور گفت: شورای اسلامی مفاد بیانیه مشترک کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه در خصوص این موضوع را به شدت رد می کند. جزایر سه گانه ایرانی ما به همسایگان ایران از جمله روسیه اعلام […]

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 4 تیرماه) شورای اسلامی شهر در نطق پیش از این دستور گفت: شورای اسلامی مفاد بیانیه مشترک کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه در خصوص این موضوع را به شدت رد می کند. جزایر سه گانه ایرانی ما به همسایگان ایران از جمله روسیه اعلام می کنیم که حفظ ثبات و توسعه اقتصادی در منطقه تنها بر اساس رعایت اصول حسن همجواری از جمله احترام به تمامیت ارضی کشورمان امکان پذیر است.

رئیس شورای اسلامی ادامه داد: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک ترین و شجاع ترین جوانان این کشور حفظ شده است و در این زمینه با هیچ طرفی سازش نخواهیم کرد. علاوه بر این، روسیه که خود قربانی توسعه طلبی ژئوپلیتیکی غرب و ناتو است و با آن مبارزه می کند، نباید به طرح ژئوپلیتیک غرب برای بی ثبات کردن خلیج فارس کمک کند، در حالی که ایران تنها ضامن ثبات در خلیج فارس است. و خنثی کننده برنامه های خطرناک غرب در این منطقه حساس.

رئیس قوه مقننه گفت: اساس اقدام جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی تعامل با همه دولت های قانونی بر اساس منافع ملی با رعایت سه اصل عزت، مصلحت و حکمت است. طراحی و ارتقای همکاری. در چندین زمینه مبتنی بر منافع مشترک است، اما همسایه روسی ما باید بداند که مسیر همکاری از طریق احترام به خطوط قرمز مردم ایران از جمله تمامیت ارضی و تداوم حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه تنب کوچ منتهی می شود. تنب بزرگ و ابوموسی می.

قالیباف تصریح کرد: به همگان یادآوری می کنیم که اسناد تاریخی نشان می دهد این جزایر متعلق به ایران است و اظهارات سیاسی نمی تواند حقایق تاریخی را مخدوش کند. همسایگان روسی ما بدانند که اکنون که مسیر شمال به جنوب یکی از محورهای تجاری مورد علاقه آنهاست، اقتدار ایران در این جزایر ضامن ثبات خلیج فارس در مقابل سلطه طلبی آمریکا و انتظار ملت بزرگ ایران این است که مشارکت اقتصادی و راهبردی آن در مواضع سیاسی و رسانه ای نشان دهد که نقش مهمی در اعتماد متقابل خواهد داشت.

وی افزود: در عین حال لازم می دانم نسبت به توطئه رسانه ها و افراد وابسته به ائتلاف رسانه ای غرب هشدار دهم. از کسانی که در 4 دهه گذشته با به حداقل رساندن دشمنی های سیاسی و عملی جبهه غرب و تضعیف دفاع از امنیت کشور از هیچ تلاشی برای آسیب رساندن به منافع و امنیت ایران دست برنداشته اند. حالا یک شبه نگران تمامیت ارضی ایران شده اند. همه باید در این گونه موارد هوشیار باشند و از افتادن در دام رسانه ای جریان تحریف پرهیز کنند.

سخنگوی شورای اسلامی گفت: همچنین مصوبه شورای محترم نگهبان مجلس برای واردات خودروهای فرسوده زمینه ساز حذف انحصار از بازار خودرو شد. خدا را شاکریم که تصویب این قانون در چند روز گذشته قیمت ها را در بازار خودرو شکست. ادامه این موضوع توجه مسئولان وزارت حراست را می طلبد تا قانون واردات خودروهای فرسوده به سرنوشت قانون قبلی واردات خودرو دچار نشود. لذا لازم است وزیر محترم صمت هر چه سریعتر نسبت به تدوین آیین نامه اجرایی این قانون با کارمزد تفصیلی اقدام کند تا شاهد افت بیشتر قیمت ها و جلب رضایت مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.