افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

واریز 50 میلیون به کارت همه بازنشستگان + ثبت وام 30 تا 50 میلیونی با سود 10 درصد

  • کد خبر : 287425
واریز 50 میلیون به کارت همه بازنشستگان + ثبت وام 30 تا 50 میلیونی با سود 10 درصد

وام بازنشستگان به بازنشستگان این امکان را می دهد که مستقیماً از کارخانه خرید کرده و سپس کالاهای خریداری شده را در خانه دریافت کنند. وام بازنشستگان برای خرید کالا برای بازنشستگان کشوری بین 30 تا 50 میلیون تومان است. وام بازنشستگان به بازنشستگان این امکان را می دهد که مستقیماً از کارخانه خرید کرده […]

وام بازنشستگان به بازنشستگان این امکان را می دهد که مستقیماً از کارخانه خرید کرده و سپس کالاهای خریداری شده را در خانه دریافت کنند. وام بازنشستگان برای خرید کالا برای بازنشستگان کشوری بین 30 تا 50 میلیون تومان است.

وام بازنشستگان به بازنشستگان این امکان را می دهد که مستقیماً از کارخانه خرید کرده و سپس کالاهای خریداری شده را در خانه دریافت کنند. وام خرید کالا برای بازنشستگان کشوری بین 30 تا 50 میلیون تومان است. با استهلاک 60 ماهه و سود 10 درصد. یعنی هر بازنشسته باید ماهیانه حدود 910 هزار تومان برای دریافت این وام پرداخت کند. پرداخت دو درصد بهای تمام شده کالا مزیت این وام است زیرا 98 درصد بهای تمام شده قرض است.

صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی به ترتیب به یک میلیون و 700 هزار نفر و سه میلیون و 800 هزار بازنشسته برای تامین بخشی از نیازهایشان وام با مبالغ مختلف اعطا کرده اند.

صندوق بازنشستگی کشوری همه چیز را از وام ازدواج، وام ضروری تا وام های پنج ساله برای کمک به بازنشستگان تحت پوشش خود اجرا کرده است. تامین اجتماعی که بزرگترین صندوق بیمه محسوب می شود و با بدهی هنگفتی دست و پنجه نرم می کند، مبلغ آخرین وام خود را به 30 میلیون تومان رساند. مبالغی که با توجه به تورم فعلی اقتصاد ایران به دل بازنشستگان نمی نشیند.

همانطور که در وب سایت صندوق بازنشستگی کشوری ذکر شده است، انواع مختلفی از وام برای بازنشستگان کشوری وجود دارد. از وام ازدواج، وام ضروری و همپاد گرفته تا وام های پنج ساله اخیر. البته وام بازنشستگان کشوری به اینها محدود نمی شود. یک میلیون و 700 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند که امسال دولت حدود 256 میلیارد تومب برای حمایت از آنها واریز کرده است. در زیر به اختصار با انواع خدمات مالی صندوق بازنشستگی کشوری آشنا می شویم.

وام ازدواج مستمری بگیران کشوری: مبلغ این وام 35 میلیون تومان است که فقط به حساب مستمری بگیری که در بانک صادرات حساب دارد واریز می شود. اقساط وام ازدواج مستمری بگیران کشوری 36 ماهه با نرخ سالانه 4 درصد است. بنابراین بازنشستگان کشوری باید ماهانه یک میلیون و 60 هزار و 606 تومان بابت وام ازدواج پرداخت کنند. مجموع اقساط وام در یک سال به بیش از 37 میلیون تومان می رسد. یکی از شرایط ثبت نام وام ازدواج برای مستمری بگیران کشوری این است که تاریخ سند ازدواج فرزندان آنها 10 فروردین 1397 باشد. وام ازدواج مستمری بگیران کشوری فقط برای اولین ازدواج فرزند مستمری بگیر و پسر مستخدم (همسر) اعطا می شود. ).

وام ضروری بازنشستگان کشوری: مبلغ این وام 30 میلیون تومان می باشد. اطلاعات بیشتری از جزئیات این وام در صندوق بازنشستگی کشوری وجود ندارد. اما شرایط وام لازم برای بازنشستگان کشوری این است که هرگونه تسویه حساب مربوط به وام های دوره های قبل تاثیری در اولویت بندی یا واجد شرایط بودن وام نخواهد داشت. متقاضیانی که تاریخ بازنشستگی آنها کمتر از یک سال باشد، امکان ثبت نام را نخواهند داشت. تنها در صورت تکمیل اطلاعات و تایید در سامانه تعهد وراث، درخواست ثبت نام کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار می گیرد.

پرداخت 20 میلیارد ریال خسارت بیمه تکمیلی بازنشستگان

معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت و به روز رسانی بخشی دیگر از مطالبات مراکز درمانی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان و همچنین بخشی دیگر از پرداخت مکمل و عمر خبر داد. بیمه . مطالبات بازنشستگان

سید مرتضی حسینی از پرداخت و به روز رسانی بخشی دیگر از مطالبات مراکز درمانی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان و همچنین بخشی دیگر از پرداخت مطالبات بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان خبر داد.

رئیس برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی تامین اجتماعی در خصوص جزئیات این پرداخت ها گفت: در هفته جاری 2200 میلیارد تومان از محل مطالبات داروخانه ها، مراکز دیالیز، مراکز پزشک خانواده و پزشکان قراردادی پرداخت شد.

وی افزود: در این مرحله پرداخت یک هزار و 360 میلیارد تومان مطالبات داروخانه به همراه 420 میلیارد تومان مطالبات سه ماهه پزشکان پرداخت شد و انشالله مابقی شکایات پزشکان را پرداخت و به روز خواهیم کرد. .

معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و مالی تامین اجتماعی همچنین از پرداخت مطالبات از مراکز دیالیز و مراکز پزشک خانواده به مبلغ 400 میلیارد تومان و بابت مطالبات داروخانه ها در طرح درور خبر داد و افزود: تمامی درخواست ها برای دریافت داروهای سرپایی. تا پایان اردیبهشت و تقاضای داروهای بستری تا پایان اسفندماه که بالغ بر 8.5 میلیارد تومان است و جزو تعهدات دولت است؛ مستقیماً از طریق یک نهاد خاص به حساب مراکز درمانی طرف قرارداد واریز خواهد شد.

حسینی افزود: تلاش ما در تامین اجتماعی این است که بدهی معوقه با طرفین قرارداد نداشته باشیم و در کمترین زمان ممکن اسناد را بررسی و پرداخت کنیم. لذا در تلاش هستیم تا با به روز رسانی بدهی های سازمان با مراکز دانشگاهی، این مطالبات را در اسرع وقت پرداخت و تسویه کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.