افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

انتخاب؛ حق اروپایی ها ننگ ایرانی هاست!

  • کد خبر : 287279
انتخاب؛  حق اروپایی ها ننگ ایرانی هاست!

گروه سیاسی ایسکانیوز– توییتر (X) را باز می کنم تا طبق معمول هر شب مطالب روز قبل را بخوانم و در صورت امکان توییت کنم. جالب است. به محض ورود همچنین لینکی برای اطلاعات بیشتر در مورد این انتخابات وجود دارد. من آن را با راهبرد و رویکرد رسانه‌های فارسی‌زبان مقایسه می‌کنم که مجبورند مسئولیت […]

گروه سیاسی ایسکانیوز– توییتر (X) را باز می کنم تا طبق معمول هر شب مطالب روز قبل را بخوانم و در صورت امکان توییت کنم. جالب است. به محض ورود همچنین لینکی برای اطلاعات بیشتر در مورد این انتخابات وجود دارد.

من آن را با راهبرد و رویکرد رسانه‌های فارسی‌زبان مقایسه می‌کنم که مجبورند مسئولیت دولت‌های خارجی را برعهده بگیرند که در سال‌های اخیر با نزدیک شدن به هر انتخابات در ایران، مدام با تکرار یک کلمه گلوی خود را پاره می‌کنند. رای نده! وسایلی که برای رسیدن به پایتخت های شبه جزیره اروپا طی می شود.

از آنها بگذریم و به عبارت تبلیغاتی برگردیم. نوشته شده بود: از رای خود استفاده کنید یا به فارسی: [حق] از رای خود استفاده کنید فکر می‌کنم خوب، توییتر هوشمندی که نه تنها ملیت و زبان من را می‌شناسد، بلکه علایق کوچک من را هم می‌شناسد و گاهی محتوای تایم لاین من را طراحی می‌کند، نمی‌داند من ایرانی هستم، چه خبر از انتخابات پارلمان اروپا. ?

احتمالا توییتر هوشمند نمی خواست دموکراسی غربی را جلوی چشم جهان سوم به چشم خودش بکشد! خیر؛ چرا باید بدبین باشم؟ توییتر قطعا یک شبکه اجتماعی با سیاست های مستقل است که هرگز از یورو اروپا الگو نمی گیرد. احتمالا حواسش نبود وگرنه قصد حمله به من نداشت بیچاره! اکنون که جمهوری اسلامی با ثبت نام کاندیداهای رنگارنگ در شورای نگهبان با نظارت اختیاری خود سر شما را گرم کرده است، بیایید و ببینید که مردم قاره سبز حق دارند با آزادی کامل رأی دهند و سیاستمدارانی که در آزادی تشویق می کنند. استفاده از این حق رای».

ببین همه چی قشنگه همان اروپایی که رسانه ها ۲۴ ساعته به انتخاباتش می خندند و ثبت نام نامزدهای رنگارنگ و متفاوت را با عباراتی مثل «جشن وظیفه» به سخره می گیرند، کمتر از تظاهرات اعتراضی کشاورزان با تراکتورهایشان در مقابل مقر اتحادیه اروپا. اتحادیه در بروکسل دو روز پیش سخنرانی کرد.

یا متوجه نمی شوند که اروپایی ها از نوع درست در حال گذراندن روزهایی هستند که ماموران امنیتی دولتی در فرانسه و آلمان در حال کشتن دانشجویان در دانشگاه ها بودند و این افراد که همیشه در برنامه های تلویزیونی شیک به نظر می رسند، غیرنظامی با فرفری ندارند. مو جای دانش آموز زیر پلیس یا زندان نیست! یا “سلام مردم، آیا عکس های دانشجوی دانشگاه هومبولت آلمان در حال کشیدن موهایش یا سرود آزادی که در سوربن فرانسه خوانده شد را فراموش کرده اید و می خواهید رای دهید؟” یا بازیگر کچلی ندارند که در آخرین سریال دولتی شان بازی کرده باشد و با پولش به یک کشور آسیایی مثل ایران، چین یا روسیه رفته باشد و برای آزادی شاگردانش در آنجا برقصد، یا این فرانسوی های بیچاره من. به خاطر بدشانسی که در ایران پناهنده شد و از آنجا داستان گذاشت، بازیکن فوتبال محلی ندارد، پس گول این مکرون را نخورید!

اصلا بذارش اتحادیه اروپا فقط یک چیزی گفت، چرا اینقدر بدبینی و توهم توطئه دارند؟ این ایلان ماسک رسوا مرده است، سیاست چطور؟ شخصی با اهداف تجاری و اقتصادی است. فقرا دنبال سیاست می روند تا جیب خود را پر کنند. انگار شما غرب آسیایی ها عادت دارید اتفاقات ریز و درشت و روزهای بد و خوب خود را به این غربی های متمدن کت و شلوار ربط دهید! بگذار زندگی خود را بگذرانند.

*مدیر مسئول دانشگاه و باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.