افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اسمار فردا جواب پرسپولیس را می دهد/ اردوی سرخ ها در هلند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 287217
اسمار فردا جواب پرسپولیس را می دهد/ اردوی سرخ ها در هلند – پرسپولیس نیوز

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد تا روز پنجشنبه برای تصمیم گیری مهلت خواست. پیش از پایان لیگ برتر ایران، مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را برای تمدید قرارداد اسمار ویرا سرمربی برزیلی خود انجام داده بودند و در نهایت قبل از قهرمانی پرسپولیس، دو طرف به توافق نهایی رسیدند اما قرارداد The تمدید […]

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد تا روز پنجشنبه برای تصمیم گیری مهلت خواست.

پیش از پایان لیگ برتر ایران، مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را برای تمدید قرارداد اسمار ویرا سرمربی برزیلی خود انجام داده بودند و در نهایت قبل از قهرمانی پرسپولیس، دو طرف به توافق نهایی رسیدند اما قرارداد The تمدید امضا نشد و به بعد از بازی فینال موکول شد.

این در حالی است که اسمار ویرا روز یکشنبه هفته جاری برای دریافت مطالبات خود قبل از خروج از ایران به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت، اما پس از دریافت آنها، با وجود اصرار مدیران پرسپولیس، باز هم از امضای قرارداد خودداری کرد.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار ایسنا قرار گرفته، عثمر به پرسپولیس گفته است که به دلیل بیماری همسرش هنوز تصمیمی برای ادامه همکاری با این باشگاه ندارد و قرار است به فکر این موضوع باشد. او در این جلسه به مدیران پرسپولیس قول داد که پاسخ نهایی خود را روز پنجشنبه خواهد داد.

اگر این پاسخ منفی است، مدیران پرسپولیس باید به دنبال مربی جدید باشند. این در حالی است که عثمر قبل از خروج از ایران، تقویم تمرینی و آماده سازی تیم را به باشگاه داده بود و حتی از چند ماساژور و مسئول تدارکات تیم کاسته می شد زیرا معتقد است که این تیم شلوغ است.

البته این مربی برزیلی لیست جدایی بازیکنان این تیم را به باشگاه نداده است.

پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ دسته اول، حالا سران این باشگاه به دنبال آماده سازی تیمی قدرتمند برای فصل آینده هستند. از این رو طبق بررسی های انجام شده پرسپولیس اردویی 10 روزه در هلند برگزار می کند و در این اردو چند بازی دوستانه برگزار می کند.

برای هماهنگی این اردو حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس برای انجام اقدامات لازم به هلند سفر کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)